Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään vastata treffikutsuun joo. Jos taaskaan en kelpaa.

Vierailija
03.10.2022 |

Stressaavaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kelpaisi?

Vierailija
2/10 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tehtäväsi on keskittyä siihen, tykkäätkö sinä siitä toisesta henkilöstä ja kelpaako hän sinulle. Huonoin lopputulos on se, jos sinä "kelpaat" rääkättäväksi jollekin mielenvikaiselle tai henkisesti heikolle yksilölle egon pönkittämiseksi. Standardit KORKEALLE - sinulle ei kelpaa mikä vain! Vain henkilö joka osaa kohdella sinua oikein ansaitsee seurustella kanssasi. Muista, että deittikentällä vapaina olevista suuri osa on jollakin tavalla rikkinäisiä (on heidän tehtävänsä itse parantaa omat haavansa) ja sinun tehtäväsi on ennen kaikkea suojella itseäsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun tehtäväsi on keskittyä siihen, tykkäätkö sinä siitä toisesta henkilöstä ja kelpaako hän sinulle. Huonoin lopputulos on se, jos sinä "kelpaat" rääkättäväksi jollekin mielenvikaiselle tai henkisesti heikolle yksilölle egon pönkittämiseksi. Standardit KORKEALLE - sinulle ei kelpaa mikä vain! Vain henkilö joka osaa kohdella sinua oikein ansaitsee seurustella kanssasi. Muista, että deittikentällä vapaina olevista suuri osa on jollakin tavalla rikkinäisiä (on heidän tehtävänsä itse parantaa omat haavansa) ja sinun tehtäväsi on ennen kaikkea suojella itseäsi. 

ite olet rikkinäinen ja koitat syyttää siitä muita

Vierailija
4/10 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa omituinen pläjäys 🙄 Sulla ei taida kaikki olla kunnossa?

Vierailija
5/10 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama juttu työttömyyden kanssa, pelkään vastata työpaikan haastattelukutsuun, jos taaskaan en kelpaa.

Vierailija
6/10 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ite olet rikkinäinen ja koitat syyttää siitä muita

Jos olet sitä mieltä, että minä olen niin rikkinäinen että voisin suhteessa aiheuttaa sinulle harmia, niin sinun tehtäväsi deittikentällä olisi suojella itseäsi minulta. Missään nimessä ei kannata kelpuuttaa ketä tahansa joka kelpuuttaisi sinut. 

Vierailija
7/10 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ennalta arvioida mitä se toinen hakee todennäköisesti ja mitä sinä. Matchaako se. Vaikka se onkin aluksi tapaaminen, mutta ettei tule sotkuja. Ja minkälainen toinen on luonteeltaan, arvoiltaan vai onko esitys päällä. Miten havainnoida etukäteen ja lukea pienet merkit.

Vierailija
8/10 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ikuisuus sitten mukana deittirumbassa. Oli se tosi nöyryyttävää ja tuskaa. Eipä minusta juuri kukaan mies kiinnostunut, uskon että ulkonäön takia kun oltiin nuoria silloin.

Vanhemmat miehet ovat ehkä vähemmän pinnallisia. En tietenkään vastannut ulkonäkökeskeisille, silti tuli vastaan k päitä jotka oli treffeillä alle puoli tuntia eli eivät antaneet mahista.

Olin myös aika hiljainen eli en onnistunut hurmaamaan persoonallakaan. Mutta pari kiinnostunutta löytyi ja toisesta tuli aviomies. Ollaan oltu onnellisia yhdessä jo pari vuosikymmentä. Piina kannatti- todellakin!

Vierailija
9/10 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko profiilikuva ylivalottunut, oudosta kuvakulmasta tai otettu 10-15 kiloa sitten? Vai kaikkia edellämainituista?

Vierailija
10/10 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä sentään oot saanut treffikutsun toisin on meillä rumilla naisilla mitään ei kuulu mistään.