Millaisen miehen te kiltit, kivat, kunnolliset, liikunnalliset naapurintyttönaiset haluaisitte?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen, joka ei roiku vauva-palstalla
Minusta on jotenkin hellyttävää huomata, että te naiset itsekin pidätte itseänne huonompina kuin miehet. Ts. itselle sallitaan av-palstailu, mutta miehelle ei, koska miehen täytyy pystyä parempaan kuin naisen. Ja kyllähän me pystymmekin, tietysti.
M44
Pointti on siinä että Vauva on erittäin vahvasti profiloitunut naisten keskustelupalstaksi. Mies joka pyörii täällä vaikuttaa oudolta ja säälittävältä.
Olen eri mieltä.
t. mies, palstalla vuodesta 2007
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on jotenkin hellyttävää huomata, että te naiset itsekin pidätte itseänne huonompina kuin miehet. Ts. itselle sallitaan av-palstailu, mutta miehelle ei, koska miehen täytyy pystyä parempaan kuin naisen. Ja kyllähän me pystymmekin, tietysti.
M44
Naiset yhteisöissä yleensä ylläpitävät sosiaalisia suhteita ja hoitavat asioitaan keskustellen torilla. Totta kai mieskin saa olla ämmämäinen, mutta ei se häntä haluttavaksi tee.
Ja tämähän on toki täysin neutraali ilmaisu naistyypillisestä toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisi juuri sellaisen miehen kuin haluaisi, niin tietysti pitkähkö ja hoikka, mutta jäntevä, haluttava, älykäs, lämmin, huumorintajuinen, energinen, siisti, työssäkäyvä, liikunnallinen, hyvätapainen, alkoa käyttäisi vähän tai ei ollenkaan, ei tupakointia, hyvät kädet ja kosketus, luotettava, kävisi kuumana minuun, eikä näkisi muita naisia kiinnostavina. Siinä jotain.
Eipä ihme, että elelet sinkkuna...
Itselleni tärkeitä lähinnä kaksi viimestä, mutta sekin aita on miehille liian korkealla.
- kävisi kuumana minuun
- eikä näkisi muita naisia kiinnostavina
Tuollasta miestä ei ole muualla, kuin mielikuvituksissa. Jomman kumman noista toiveistasi joudut kyllä muuttamaan joksikin muuksi.
Senpä vuoksi viihdynkin mieluummin sinkkuna.
Viihdyt tai et. Noilla kriteereillä tulet sinkkuna pysymäänkin.
Olet liian omistushaluinen ja mustasukkainen toimivaan parisuhteeseen. Lisäksi itsetuntosi ei liene kovinkaan hyvä.
Tuota kutsutaan projektioksi. Jos itsetuntoni tai omanarvontuntoni olisivat huonot seurustelisin Jännä-Maken kanssa. Tai sun kanssasi.
Jos tunnet toiset naiset uhkaksi itsellesi jo näin kuvitelmienkin tasolla, niin itsetuntosi ei ole kovin hyvä.
Wau. En ajatellut toisia naisia missään vaiheessa, ei tullut edes mieleeni. Näinkö miehet tuon lukevat?
"eikä näkisi muita naisia kiinnostavina"
Miten sitten selität tämän toisen vaatimuksistasi?
Se liittyy minun kiinnostavuuteeni eikä muiden naisten epäkiinnostavuuteen.
Koet muut naiset uhkana itsellesi. Siitä tässä on kysymys.
Jos itsetuntosi on hyvä, tällaista ei tarvitse edes ajatella.
Se on tasan näin. Mulla on hyvä itsetunto, ja oon vastannutkin jo ketjuun. Ei tosiaankaan tullut mieleenkään mitkään kriteerit miehen suhteesta muihin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Pointti on siinä että Vauva on erittäin vahvasti profiloitunut naisten keskustelupalstaksi. Mies joka pyörii täällä vaikuttaa oudolta ja säälittävältä.
Olen eri mieltä.
t. mies, palstalla vuodesta 2007
Täällä sitä kuulee totuudet naisten suista. Arvostus omaa kumppania kohtaan onkin noussut aivan hurjasti vauva foorumia lukiessa.
Naisilla riittää vaatimuksia alkaen miehen lompakon paksuudesta mutta mitä nainen tarjoaa miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Naisilla riittää vaatimuksia alkaen miehen lompakon paksuudesta mutta mitä nainen tarjoaa miehelle?
No onhan ihan tavallisillakin miehillä usein aika kovat ulkonäkövaatimukset naisille, samoin miehillä yleisempää ikänirsoilu kuin naisilla.
Naisissa on huomattavasti enemmän niitä, jotka kelpuuttavat itseään rumempia ja vanhempia miehiä.
Paksumpi lompakko ihan ansaittu kompensaatio siinä kohtaa.
Itseäni ei kiihota vanhemmat eikä rumemmat miehet, mutta ei minua myöskään kiinnosta miehen status tai varallisuus.
Jos olisin tuollainen naapurintyttö, niin minulle kelpaisi Tanskalaisen maajussin tapainen mies. Kätevä käsistään, maanläheinen ja positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan ihan tavallisillakin miehillä usein aika kovat ulkonäkövaatimukset naisille, samoin miehillä yleisempää ikänirsoilu kuin naisilla.
Naisissa on huomattavasti enemmän niitä, jotka kelpuuttavat itseään rumempia ja vanhempia miehiä.
Itseäni ei kiihota vanhemmat eikä rumemmat miehet, mutta ei minua myöskään kiinnosta miehen status tai varallisuus.
Turha tätä alapeukuttaa kun totuushan se vain on, että naisissa on huomattavasti enemmän niitä jotka kelpuuttavat itseään vanhempia ja rumempia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iän suhteen nirsoilun syy on useinmiten biologia. Jos mies haluaa lapsen hän tietää niiden aikojen olevan todennäköisesti ohi yli 40v naisten kohdalla. Muuten useimmat miehet haluaisivat oman ikäisensä naisen. Sinulla on myö suuret kuvitelmat ulkonäöstäsi. Ei jotain 40v miestä enää säväytä joku vähän kalliimman oloinen nainen. Samanlaisia kävelee joka päivä kaupungilla vastaa. Tuollaisia kuvitelmia elättelevä yli ikäiset baariprinsessat jotka haaveilevat nuoruuden suosiostaan. Siihen voi vain todeta että kuka tahansa vähänkin tyrkyn oloinen nainen vetää baarissa miehiä kuin hunaja kärpäsiä.
Nämä on huvittavia, sillä ei ne miehet muutu. Hölmöt muijat vaan kuvittelee muuta.
Mutta tietty jos se ei haittaa, niin sitten.