Millaisen miehen te kiltit, kivat, kunnolliset, liikunnalliset naapurintyttönaiset haluaisitte?
Kommentit (110)
Kiltin, kivan, liikunnallisen ja kunnollisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen, joka ei roiku vauva-palstalla
Jos lupaan lopettaa?
Et sä lopeta kuitenkaan. Aina pitää kerta vielä käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen, joka ei roiku vauva-palstalla
Minusta on jotenkin hellyttävää huomata, että te naiset itsekin pidätte itseänne huonompina kuin miehet. Ts. itselle sallitaan av-palstailu, mutta miehelle ei, koska miehen täytyy pystyä parempaan kuin naisen. Ja kyllähän me pystymmekin, tietysti.
M44
Naiset yhteisöissä yleensä ylläpitävät sosiaalisia suhteita ja hoitavat asioitaan keskustellen torilla. Totta kai mieskin saa olla ämmämäinen, mutta ei se häntä haluttavaksi tee.
Vierailija kirjoitti:
Jos saisi juuri sellaisen miehen kuin haluaisi, niin tietysti pitkähkö ja hoikka, mutta jäntevä, haluttava, älykäs, lämmin, huumorintajuinen, energinen, siisti, työssäkäyvä, liikunnallinen, hyvätapainen, alkoa käyttäisi vähän tai ei ollenkaan, ei tupakointia, hyvät kädet ja kosketus, luotettava, kävisi kuumana minuun, eikä näkisi muita naisia kiinnostavina. Siinä jotain.
Eipä ihme, että elelet sinkkuna...
Näistä vastauksista huomaa heti mitkä on miesten trollausmielessä kirjoittamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisi juuri sellaisen miehen kuin haluaisi, niin tietysti pitkähkö ja hoikka, mutta jäntevä, haluttava, älykäs, lämmin, huumorintajuinen, energinen, siisti, työssäkäyvä, liikunnallinen, hyvätapainen, alkoa käyttäisi vähän tai ei ollenkaan, ei tupakointia, hyvät kädet ja kosketus, luotettava, kävisi kuumana minuun, eikä näkisi muita naisia kiinnostavina. Siinä jotain.
Eipä ihme, että elelet sinkkuna...
Itselleni tärkeitä lähinnä kaksi viimestä, mutta sekin aita on miehille liian korkealla.
Huippuälykäs, hauska ja empaattinen, kuten minä
Kolmas sivu tyhjänpäiväistä horinaa menossa.
Raha ja omaisuutta ne haluaa!
Sellaisen jolla on jykevä leuka ja metsästäjän silmät.
Sellaisen, jonka kanssa on syvä henkinen yhteys, samat tulevaisuuden tavoitteet, huumorintaju ja arvomaailma. Mies, joka viihtyy sekä kotana että luonnossa, mutta tykkää myös kokeilla paljon uusia asioita ja matkustella kanssani.
Hyväkäytöksinen, varakas charmantti.
Älykäs, ahkera, lempeä, sosiaalinen
Vierailija kirjoitti:
Tatskattu jännäjätkä joka bdsm ruoskii ja panee mua kovaa kaikkii mun rakkausreikii
Tän kirjoittaminen kertoo kaikista eniten susta, Mika-Petteri.
Vierailija kirjoitti:
Kolmas sivu tyhjänpäiväistä horinaa menossa.
Raha ja omaisuutta ne haluaa!
Eiku mul on omat, mutta kiitos huolenpidosta.
Terveellisesti elävän, fiksun, keskustelutaitoisen, empaattisen ja ystävällisen miehen. Ei kiitos pullukoille sohvaperunoille ja toisaalta peilikuvaansa rakastaville salimakeille, muuten ulkonäön suhteen ei ole niin tarkkaa, koska sisin on se tärkein. Kelpaa siis lyhyt tai kaljukin ihan hyvin, jos hän saa minun nauramaan ja tuntemaan oloni kotoisaksi. Ehdottoman tärkeää on myös että mies arvostaa ja kunnioittaa minua ja haluaa tasa-arvoisen parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen jolla on jykevä leuka ja metsästäjän silmät.
Sun homofantasioille on varmaan muitakin foorumeita.
Vierailija kirjoitti:
Väh. 180cm
Se ei johdu sun pituudesta, että naiset karttaa sua. Se johtuu tuosta peittelemättömästä naisvihasta.
Tuossa oli taas esimerkki siitä miksi täällä käyvät miehet ovat epäilyttäviä: useimmat eivät ole sieltä penaalin terävimmästä päästä.