Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?
Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.
Kommentit (2639)
En nimitä niitä ystävikseni, joista on jotain pahaa sanottavaa. Ovat siis entisiä ystäviä eikä heidän tekemiset myöskään enää häiritse. Ei vaan sovittu yksiin.
Kyllähän siinä on hipsteripoju Pietarista ihmeissään kun päätyy joko gulagiin tai juoksuhautaan. Mutta sellainen on venäläisten kohtalo vuosisadasta toiseen
Olet harhainen, uskottelet minulle että olen tehnyt ja tulen tekemään asioita jotka heikentävät tilannettasi. Lisäksi sanojen välissä uhkailet minua , mitä tapahtuu jos teen tai en tee niin kuin juuri sinä haluat.
Tässä ei ole mitään kaveruutta.
Keskittyisit omaan mielenterveyteen ja elämänhallintaan sen sijaan, että liimaudut ongelminesi häiriintyneisiin miehiin omistaen vähäisetkin voimavarasi heille.
Lapsistasi vanhempi kultamussukka, on oikeasti todella rasittava vaikkei mielestäsi voikaan tehdä mitään väärin. Ne asiat, joista huudat pää punaisena sille nuoremmalle, on tismalleen samat asiat, joita isompi sisaruksensa teki juuri hetkeä aiemmin.
Muuta h*ttiin sieltä kommuunista. Et ole voinut hyvin moneen vuoteen ja syy on siinä, että ideologisista syistä valittu elämäntapa ei oikeasti sovi sulle. Se on liian rankkaa, eikä taidot riitä omavaraistalouteen. Ollaan tunnettu 30 vuotta ja kyllä mä näen tuon itsehuijaamisen ja selittelykuplan läpi. Ei ole normaalia itkeä toistuvasti riittämättömyyden tunteen vuoksi ja kuvitella että se on vain omaa sisäistä epävarmuutta ilman että todellisilla olosuhteilla olisi mitään tekemistä asian kanssa.
Etten oikeastaan edes yllättynyt että miehensä otti eron.
Ei ole mitään järkeä muokata facebookiin omia kuvia niin paljon, että ihmistä ei enää meinaa tunnistaa. Ihan kuin kuvissa olisi joku etäinen pikkuserkku. Kyllä kaikki kuitenkin tietää miltä hän näyttää oikeasti, eikä ulkonäössä edes ole mitään dramaattista vikaa.
Pakko kerätä voimia sanoakseni jotain syystä että kaikki positiiviset tunteeni ovat kuolleet. Jäljellä on vain suru, ikävä ja ajoittain viha.
Minulla OLI ystävä, jo lapsuudesta asti olimme kavereita. Nyt eläkeläisenä huomasin, että hän kadehti minua, vaikka ei ollut mitään syytä. Ei iloinnut koskaan mistään, mitä minulle tapahtui. Viime pisara oli laivareissulla. Olimme hyttikavereina. Hän jätti minut yksin istumaan tanssisaliin ja meni juopottelemaan jonkun muun tuttavansa hyttiin. Tuli nukkumaan joskus aamuyöstä. Laitoin välit poikki. Koska hän ei välitä enää seurastani, miksi minäkään välittäisin. Muut ystäväni sanoivat, että tuollainen ei ole ystävä.
moi
Olisiko niin, että fluorihammastahnaa tylisi käyttää etenkin jos on reikintyvät hampaat...
Että aikansa kutakin. Ihmiset muuttuvat siinä missä maailmakin. Ettei kaikki luonnollisestikaan jatku aina niillä samoilla raiteilla vaan voi vaihtaa vaihdettakin.
Ettei hän ole herkkä vaan herkästi itseensä ottava.
Kaikki asiat kun liittyy häneen, tavalla tai toisella.
Horoskooppiuskovaisuutesi on aivan naurettavaa...
Että miksi ihmeessä teet uudet lapset uusiin suhteisiin, kun edellisetkin ovat jääneet vaille välittämistä?! Olen surullinen, koska et selvästikään ymmärrä miltä meno näyttää kauempaa katsottuna. Jälkikasvua käy sääliksi.
Naurattaa lähinnä sun teennäinen pelleilysi kuinka muka syöt vain laadukasta ja ravitsevaa ruokaa etkä osta eettisiä vaatteita halppis kaupoista. Todellisuudessa olet köyhä pienituloinen ihminen jolla ei ole todellakaan varaa ostaa suoraan ompelijalta minkäänlaisia rytkyjä. OLET NIIN FEIKKI KAIKEN KAIKKIAAN.
Opettele hoitamaan omia asioitasi ja ottamaan niistä vastuut pelkkien oikeuksien sijaan, aikuinen ihminen.
Keskittyisi negatiivisen sijasta positiivisiin ajatuksiin.
Toivon salaa mielessäni kuinka epäonnistut raittius yrityksessäsi ja sitten saan kesällä taas nauraa räkäisesti kuinka retkahdit uudestaan juomaan,,,,,
Puhu välillä muusta kuin itsestäsi, kysy myös toiselta kuulumiset.
Tämä henkilö ei ole ystävä vaan tuttava.