Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2639)

Vierailija
681/2639 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivuhuomiona: Aika monet näistä täällä mainituista asioista ovat sellaisia, että niistä voisi mielestäni ystävälle ihan asiallisesti ja ystävällisesti sanoakin. Voisi seurata paljon hyvää.

Ei ystäville kannata koskaan sanoa asiallisesti ja ystävällisesti mistään tuollaisista asioista. Kokemukseni mukaan se vain pahentaa tilannetta, ystävä loukkaantuu, suuttuu ja pahimmassa tapauksessa panee välit poikki. Juuri sen takia nämä on pakko jättää sanomatta.

Vierailija
682/2639 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vakavasti sairas lapsi. Ymmärrän, että haluat eristäytyä, jotta hän pysyisi hengissä. Mutta fyysinen etäisyys ei tarkoita henkistä etäisyyttä. Totaalinen eristäytyminen tuhoaa sinun ja muiden perheenjäsentesi mielenterveyden! Anna meidän olla osa elämääsi. Edes viestien välityksellä. Sano jos voimme auttaa, autamme mielellämme. Hakeudu myös terapiaan äläkä ylenkatso sitä. Et ole niin vahva mitä luulet. Sinun pitäisi jotenkin työstää tuota lapsesi vakavaa sairastumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/2639 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän lapsesi ajattelevat aikuisena siitä, että heillä on kaikilla eri isät?

Riippuu varmaan siitä, kuinka paljon lapsia on. Jos on vaikka kolme lasta ja kaikilla eri isä, niin se on ihan tavallista nykyaikana. Sitten taas, jos lapsia on kaksikymmentä, niin se on jo erikoisempaa.

Vierailija
684/2639 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
685/2639 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti, kun menit naimisiin naisen kanssa, jonka olet tuntenut alle vuoden. Tää nainen vie sun rahat ja omaisuuden, niin kuin vei edelliseltä aviomieheltään. Sä olet sille vain elättäjä ja kotiorja. Nainen kehuu pitkin kyliä, miten oot antanu sille rahaa ja mitä kaikkee se on ostellu. Kaikki pitää tätä avioliittoa todella suurena virheenä.

Vierailija
686/2639 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän myötämielisesti sivusta katsoa ystäväni thai - vaimoa. Nuori, hyvännäköinen sälli, mutta kaikki rahat menee giltsille ja suvulle.  Ehkä se on rakkautta vain.

Vierailija
687/2639 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että sinulla on uusi harrastus, mutta voitaisko puhua edes hetken verran jostain muusta? 

On käyty läpi kaikki innostuksen kohteesi krav magasta jousiammuntaan. Millaista oli viimeksi, ketä siellä oli, mitä uusia asioita opit jne. Ja totta kai haluat aina mut mukaan kokeilemaan samaa. Mulla on jo omia harrastuksia, eikä ole varaa joka ikiseen juttuun joka kiinnostaa sinua. Ja kun tiedän, ettet jatka kuitenkaan harrastusta kuin pari kuukautta, ennen kuin vaihdat johonkin toiseen, ja taas olisit raahaamassa minuakin sinne.

Vierailija
688/2639 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuvittelee olevansa tärkeä työntekijä kun firma jakaa tasaiseen tahtiin kaikille sellasia motivaatio "diplomeja", awardeja, siis täysin siinä tarkoituksessa että pidetään ihmiset tyytyväisinä ja into korkealla, ilman todellista syytä niitä edes jaella. Liene joku kiintiö paljon niitä annettava.

Ärsyttävintä on se että kaverini leijuu joka kerta moisen saadessaan eikä edes halua ymmärtää ettei ne tarkoita yhtään mitään. Ei mitään.

Niitä jaettiin kuin karkkia jopa ennen kun sitten jaettiinkin irtareita perään. Se siitä arvostuksesta.

Miten ihmiset menee tollaseen halpaan?

Oikeasti työntekijät kehrää tyytyväisinä yhdestä jaetusta palkinnosta, joka ei ole mitään muuta kuin paperinpala.

No näin tyhmät pidetään hihnassa.

Vierailija
689/2639 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et uskonut, kun sinulle kerrottiin, että tyttöystäväsi yrittää iskeä kaikkia kavereitasi. Ikävä kyllä se oli totta.

Vierailija
690/2639 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en halua kanssasi kuntosalille tai lenkkipolulle. Olet haukkunut kaikki kaverisi, kun he eivät oikeasti pysykään perässä vaikka väittivät kuntoilevansa. Ja näen että nautit siitä, kun toiset eivät pärjää sinulle. Kehumisesi on vastenmielistä. 

Vierailija
691/2639 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutuistasi välittyy jatkuvasti miten pidät itseäsi suunnilleen vastustamattomana miestennielijänä, aina on muka kommentoitu tuntemattomienkin taholta miten kaunis ja seksikäs blondi olet. Mikäs siinä että itsetunto on kohdillaan, ei sitä nyt kuitenkaan jatkuvasti tarvitse tuoda esille, sitä en ymmärrä ja jaksa aina hymistellä itsekehuillesi.

Samoin kyttäät hyvin tarkkaan kuka kommentoi tai tykkää facebook tai insta-tarinoistasi, siinä toinen asia mitä ei vaan jaksa. Ihan tavallisia persjalkaisia taviksia tässä kuitenkin molemmat ollaan, niin voisiko välillä keskittyä ihan muihin aiheisiin?

Vierailija
692/2639 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mikä pahan tuulen ketju.

Vierailija
693/2639 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa monelle ystävälleni "mitäs mä sanoin". On niin monta asiaa, missä minä olen ollut oikeassa ja yrittänyt hyvällä auttaa/neuvoa jne, mutta eivät ole uskoneet tai toimineet muuten vain vastoin minun näkemystä. Ja - oli se sitten tunteja tai vuosia myöhemmin - he ovat valittaneet itku kurkussa kun milloin mikäkin lopputulema oli huono. Näissä tilanteissa he eivät läheskään aina edes muista minun varoituksia tai mielipidettä. Olen kuitenkin niin hyvä ystävä, etten sano told you so, sillä en ole julma. Shaitti on jo osunut tuulettimeen, joten turhaa tuottaa vain ylimääräistä pahaa mieltä...

Vierailija
694/2639 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan sinut takaisin.

Nyt on kotileikit ohi ja aika tehdä todeksi se mitä sanoit haluavasi kanssani tehdä.

Tiedät että tulin takaisin lähellesi, ole vihdoinkin rohkea ja ota yhteyttä, et tule katumaan.

Vierailija
695/2639 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän lapsesi ajattelevat aikuisena siitä, että heillä on kaikilla eri isät?

Riippuu varmaan siitä, kuinka paljon lapsia on. Jos on vaikka kolme lasta ja kaikilla eri isä, niin se on ihan tavallista nykyaikana. Sitten taas, jos lapsia on kaksikymmentä, niin se on jo erikoisempaa.

harvemmalla 3 isää perheessä, kaksi ihan normaalia, nk uusioperhe, sinun, minun ja meidän lapset. Vaatii kyllä aika sopeutumista. 

Vierailija
696/2639 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mi en ole onnelinen vaikka liiytomme on hyvö, olen jäänyt tähän, koska rakastuin 20vuotiaaseen naimisissa olevaan mieheen. Enkä pidä siitä miten hän arvostelee kyseistö miestä. En myöskään pidä siitä miten hän selittää ettei rahat riitä ja samalla ostaa 15€ kahvia yms.

Vierailija
697/2639 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kertoa lapsuudenystävälleni, että rakastan häntä.

Vierailija
698/2639 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois 😉 you know.. yheksi yöksi? Suki suki?

Vierailija
699/2639 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että sinulla menee vähän elämä ohi, kun et uskalla yhtään mennä pois mukavuusalueeltasi. Mitään uutta ei voi kokeilla tai tehdä, ettei epäonnistu ja näytä jotenkin nololta. Mitä sitten, jos joskus ei onnistukaan?

Et viihdy työssäsi, mutta se on tuttu ja helppo paikka, niin pysyt silti siellä vuosikausia. Miksi? Kokeile jotain uutta, repäise vähän välillä!

Toiselle entiselle kaverille. Yrität lämmitellä välejämme välirikon jälkeen, josta syytit täysin yksin minua ja ehdottomasti halusit katkaista välimme. Tästä on vuosia aikaa, mutta sanomasi asiat loukkaavat edelleen, eikä ystävyytemme tule palaamaan ennalleen ikinä.

Vierailija
700/2639 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan sinut takaisin.

Nyt on kotileikit ohi ja aika tehdä todeksi se mitä sanoit haluavasi kanssani tehdä.

Tiedät että tulin takaisin lähellesi, ole vihdoinkin rohkea ja ota yhteyttä, et tule katumaan.

Ota itse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän