Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2621)

Vierailija
2421/2621 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luota sinuun enää, olet piilonarsisti joka jopa kavaltaa (tai vetää maton jalkojen alta) sopivan tilaiseeden tullen vanhalta ystävältä. Ehkä tapaan teitä pitkäaikaisia "tuttujani" jatkossa erikseen, koska en voi luottaa siihen ettei suustasi pursua jotain sellaista mikä on vain sinun ja minun väliseen keskusteluun luottamuksellisesti tarkoitettu. Tosin olen ehkä aina tiennyt jollain tasolla sinun kieroutesi, et ole oikeasti / vilpittömästi ystäväni, kateellisuuden ja siitä kumpuavan piikittelevyytesi.

Olen koittanut olla välittämättä, nyt minun pitää näköjään ollakin jo varpaillani kanssasi. 

Tämän saman voisin sanoa eräälle, mutta tuskin menisi perille. Toisten yksityisyydellä ei ole mitään väliä, jos saa olla hetken se kiinnostava tyyppi jolla on viihdyttävät ja mehukkaimmat jutut, olkoonkin ne läheistensä yksityisasioita, joita viel vähän liioitellaan. Eikä hän edes jaksaisi kuunnella ystävää, jos tällä on tylsät ja arkiset jutut, kun ei niistä voi mitenkään itse hyötyä. Loukkaantuu, jos ei ole ihailun kohde, ja haukkuu kaikki ne selän takana yttyyn jotka eivät ole juoruistaan vaikuttuneita. Surullinen ihminen, mutta todennäköisesti parantumaton, olettaa kaikkien muidenkin elävän huomion takia. 

Vierailija
2422/2621 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että niin pahalta kuin se tuntuukin myöntää, niin eksäni oli oikeassa sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/2621 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eksäsi ystävästäsi tuumaili?

Vierailija
2424/2621 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli itsekästä hankkia lemmikki, koska sinulla ei ole aikaa sen hyvään hoitamiseen ja levolliseen läsnäoloon eläimen kanssa.

Vierailija
2425/2621 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen päin naamaa sanonut ja kaveripiirini jo aikoja sitten siivonnut. Kehotan kaikkia tekemään saman. Elämä on liian lyhyt huonoille ihmissuhteille. 

Vierailija
2426/2621 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet päässyt lapsena elämässä liian helpolla ja siksi hajoat nyt palasiksi heti kun jotain vastoinkäymisiä tapahtuu. Olet onneton koska käperryt liikaa itseesi, ihminen saa iloa muiden auttamisesta

Ohis, mutta jos et ole ollut 100% varmuudella jonkun arjessa mukana koko lapsuuden niin et voi tietää millainen perhehelvetti jollain on ollut vaikka ns kulissit olisi ollut kunnossa. Näitä mammoja näkee valitettavan usein jotka tällaista asennetta viljelee. Materia ja kivat asiat eivät valitettavasti auta vuosia kestävään fyysiseen tai henkiseen väkivaltaan.

Vierailija
2427/2621 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE SUIHKUUN! Että kaveri voi haista. 

Vierailija
2428/2621 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä eksäsi ystävästäsi tuumaili?

Että pitkäaikainen ja rakas ystäväni on epärehellinen, epäluotettava, epävakaa ihmissuhteissaan ja ns. huonoa seuraa. Valitettavasti omat silmät avautuivat vähän turhan myöhään ystävän käytökselle. Eksäni ei tykännyt ystävästäni eikä ystävä eksästäni. Eksä on eksä muista syistä, mutta ystävä tulee olemaan entinen ystävä, mikäli luottamus ei palaudu. Lapsuudesta asti mukana kulkenutta ystävää ei ihan niin vain heivata elämästä, liikaa yhteisiä ystäviä sekaantumassa soppaan.

Vierailija
2429/2621 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet olevinasi hyväkin ammattikasvattaja. Kuitenkin räyhäät lapsille, mollaat heitä ja puhut yhtä ja teet toista. Sinuun ei voi luottaa. Lasten vanhemmille kerrot naureskellen kivoja juttuja- ja takanapäin kerrot, kuinka ärsyttävä heidän lapsensa on. 

Omien lastesi kanssa olet ollut yhtä epäjohdonmukainen. Niinpä voit nyt katsoa, kuinka lapsesi eivät pääse elämään kiinni. Eivät käy edes kouluja, puhumattakaan töissä käymisestä. Oliko pakko ryypätä viikonloppuisin ja roudata niitä vaihtuvia miehiä p***tavaksi? Melkein säälittää.

Vierailija
2430/2621 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta uhriutuminen, valitus ja ihmisten arvostelu sekä takanapäin puhuminen.

Silmäni ovat auenneet ja minulle on käynyt selväksi miksi sinä ja puolisosi olette usein riidoissa läheistenne kanssa.

Kerjäät huomiota milloin milläkin verukkeella ja syyllistät muita kaikesta.

Oletko miettinyt, että katkeruus ja asenne voivat vaikuttaa myös terveyteesi? Muuta asennettasi vielä kun voit ja ala hyväksyä muiden ihmisten tapa elää ja olla.

Huomasin, että olit katkera kun näit minun voivan hyvin ja saavan asiallista palkkaa. Sinulla olisi mahdollisuus samaan jos lopettaisit tekosyiden keksimisen.

Vierailija
2431/2621 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kerää itsesi ja hanki apua. Mieti mikä on syy, että sulla ei ole enää muita ystäviä. Sinuna kohtelisin ainoaa paremmin, koska minulla on muutakin elämää, sinulla ei. Eikä tätä menoa enää tätä yhtäkään ystävää. Jos et kestä sitä, että ihmisillä on yhtään mistään erilaisia mielipiteitä, vaan saat raivokohtauksia kun kaikki ei mene sinun pillisi mukaan, niin muuta erakoksi johonkin. Minun mahdollistamiseni, eli munankuorilla käveleminen ettet vaan suutu ja päädy taas johonkin ryyppyputkeen tekosyynä riita minun kanssani, alkaa loppua hyvin pian. Ja oli muuten viimeinen kerta taannoin, kun sanoit jotain negatiivista kumppanistani, jota et edes tunne. Etkä tule tuntemaan. Olen ollut hänen kanssaan kauemmin kuin sinun ystäväsi, ja tulen olemaa tämän ystävyyden irvikuvan jälkeenkin. Ainoastaan omat traumani lapsuudenperheeseen liittyen ovat jaksaneet pitää minua likasankonasi, koska siihen aikoinaan opetettiin. Joo, olen myös avautunut paljon asioista sinulle, mutta siinäkin pitää valita sanansa tarkkaan, koska olet kaikesta niin kateellinen.

Et ole ensimmäinen paska ystäväni, mutta toivottavasti viimeinen.

Vierailija
2432/2621 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MENE SUIHKUUN! Että kaveri voi haista. 

Golden Shower

Vierailija
2433/2621 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yllättävän usein huonoissa väleissä jonkun kanssa. Katso peiliin- riitoihin tarvitaan useampi kuin yksi ihminen ja sinulla on riitoja melko paljon ollut elämäsi aikana.

Vierailija
2434/2621 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet yllättävän usein huonoissa väleissä jonkun kanssa. Katso peiliin- riitoihin tarvitaan useampi kuin yksi ihminen ja sinulla on riitoja melko paljon ollut elämäsi aikana.

Eli minussa on siis syy kaikkeen paskaan mitä tapahtuu? Ok. Ja minua saa sitten kohdella ihan miten sattuu. Juoruta pitkin kyliä, sääliä ja kaikkea muuta? Ilmeisesti minusta juorutaan jos kerran tiedät riidoistani?

Vierailija
2435/2621 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity lapseesi baarissa hyppäämisen sijaan. 

Siivoa edes joskus kotisi. 

Osta kaupasta jotain muuta kun karkkia ja energiajuomaa. 

Kaipa tämän voisi kiteyttää: Kasva aikuiseksi. 

Vierailija
2436/2621 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että opeta tyttärellesi käytöstapoja kyläillessä muiden luona. Kaikki ei pyöri hänen ympärillään. Ja että opettele lukemaan rivien välistä kun seura ei ole haluttua. 

Vierailija
2437/2621 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli minussa on siis syy kaikkeen paskaan mitä tapahtuu? Ok. Ja minua saa sitten kohdella ihan miten sattuu. Juoruta pitkin kyliä, sääliä ja kaikkea muuta? Ilmeisesti minusta juorutaan jos kerran tiedät riidoistani?

Tuskin olet sama henkilö koska tämä tuntemani on ihan itse kertonut niistä riidoista nuun muassa minulle ja niitä on melko usein, lisäksi niissä toistuu tietty kaava jonka jo tunnistan. Mielestäni pitäisi tuollaisella eripuran määrällä osata katsoa myös peiliin. Tietääkseni kukaan ei ole juoruillut tästä henkilöstä, vaan pyrkinyt olemaan lähinnä kommentoimatta näitä riitoja.

Vierailija
2438/2621 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri löytyy, joka jatkuvasti hakeutuu lääkärille milloin mistäkin löydöksestä/oireesta, eikä se ole koskaan mitään vakavaa. Tekisi mieli sanoa, että sun oireilusi on psyykkistä, ei fyysistä ja relaa vähän.

Minulla taas ystävä vähättelee oireitani, ja sanoo ettei ole mitään. Kunnes menen lääkäriin, ja todettiin oikeasti fyysinen sairaus. Hän pistää kaiken mielenterveyden piikkiin.

Vierailija
2439/2621 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etten lämmennyt parisuhdetta haluavalle ystävälle koska hän oli liian lihava.

Painoi 3 kiloa liikaa?

Vierailija
2440/2621 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yksi kaveri löytyy, joka jatkuvasti hakeutuu lääkärille milloin mistäkin löydöksestä/oireesta, eikä se ole koskaan mitään vakavaa. Tekisi mieli sanoa, että sun oireilusi on psyykkistä, ei fyysistä ja relaa vähän."

Kuulostaa ihan lääkärille, joka ei ota toista tosissaan. JOS joku hakeutuu lääkärille, niin hänellä on siihen SYY !