Millariikka Rytkönen toimittajien haastattelussa
Olipa Tehyn puheenjohtaja ylimielinen ja omasta mielestään nokkela äskeisessä toimittajien haastattelussa. Ihmistä eivät näköjään sivistä suuri palkka eikä asema. Enhän minä sitä sinulle sano -vastaus nuorelle naistoimittajalle tai vihjaus toimittajien ymmärtämättömyydestä eivät kuulu sivistyneen ihmisen kielenkäyttöön.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normi sairaanhoitaja toi rytkönen. Noita on sairaalat ja terveyskeskukset täynnä.
En ole sairaanhoitaja mutta kun luen näitä tällaisia kommentteja, niin nostan hoitajille hattua että jaksavat hoitaa kaltaisiasi paskoja. Minä en jaksaisi, vaan vetäisin korville. On se nyt perkele kun ihmiset v-ttuilevat tyypeille, jotka auttavat ja hoitavat heitä. Eihän tuollainen käy mitenkään. Missä on pitänyt mennä vikaan, että luonne on noin vinoon kasvanut? Häpeä, saatanan koira, häpeä ja luiki koloosi.
Huh huh, häpeä itse tuollaista kielenkäyttöä. Ja kokemusta on, että eipä aina auteta ja hoideta. Pottuillaan vaan. T. Nimim 2x hätäleikattu, kun hoitsut passittaneet kotiin ja sisäinen verenvuoto ollut. "Et kai nyt niin kipeä ole" "kivut kuuluu raskauteen, turha lääkäriä vaivata"
Minä olen ollut myös monesti hoidettavana. Kas kummaa minulla on aina ollut hyvä hoito ja ystävälliset hoitajat. Taitaa olla niin, että niin se metsä vastaa kuin sinne huutaa. Alkeelliset käytöstavat olisi potilaankin hyvä osata, vaikka olisi miten kipeä.
Hoitoalalla on todella sadistisia luonnehäiriöistä ihmisiä. Muista sitten kun sattuu kohdallesi. Varmaan kaikki surmatutkin potilaat huutelivat vaan metsää vähän ikävästi...
Ohis
Joopa joo. Semmoinen kommentti. Potilaita varmaan surmataan tosi usein jne.
Äärimmäiset tapaukset on noita surmia ja kyllä! Niitähän riittää jatkuvasti. Kuinka paljon onkaan muuta epäasiallista käytöstä, joka ei eskaloidu noin pitkälle. Myös päihdeongelmisia lääkevarkaita on hoitajissa paljon. Älä ole typerä. Jotain kertoo sekin, että hoitoalalla raportoidaan eniten kiusaamista. Huuteleeko metsät siis toisiaankin? Turha kuvitella, että kiusaajien käytös ei kohdistuisi myös potilaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset ihmiset eivät pidä Rytkösestä? Alemmuustuntoiset miehet, jotka kokevat, että nainen hyppii nokalle?
Rytkönen on selkeäsanainen ja napakka, juuri sellainen kuin kuuluukin olla.
Jos hän on selkeäsanainen ja napakka, miksi hän ei vastannut toimittajan selvennyskysymykseen? Tyytyi vain piikittelemään "Kuule Markku." Kierreltiin ja kaarreltiin - ymmärretäänkö Tehyssäkään, että mitä tuli sovittua? Jos selkeäsanaista ja napakkaa etsitään eilisestä A-studiosta, se oli Markku Jalonen.
Me muuthan ei häntä olla tehtävään valittu, vaan hoitajat itse, joten miten olisi perustelematonta väittää että on hoitajia jotka muustuttavat häntä?
Ja miten tämän voi ymmärtää haukkuna muuten kuin olettamalla itsekin vähemmän mairittelevia asioita persoonasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normi sairaanhoitaja toi rytkönen. Noita on sairaalat ja terveyskeskukset täynnä.
En ole sairaanhoitaja mutta kun luen näitä tällaisia kommentteja, niin nostan hoitajille hattua että jaksavat hoitaa kaltaisiasi paskoja. Minä en jaksaisi, vaan vetäisin korville. On se nyt perkele kun ihmiset v-ttuilevat tyypeille, jotka auttavat ja hoitavat heitä. Eihän tuollainen käy mitenkään. Missä on pitänyt mennä vikaan, että luonne on noin vinoon kasvanut? Häpeä, saatanan koira, häpeä ja luiki koloosi.
Huh huh, häpeä itse tuollaista kielenkäyttöä. Ja kokemusta on, että eipä aina auteta ja hoideta. Pottuillaan vaan. T. Nimim 2x hätäleikattu, kun hoitsut passittaneet kotiin ja sisäinen verenvuoto ollut. "Et kai nyt niin kipeä ole" "kivut kuuluu raskauteen, turha lääkäriä vaivata"
Minä olen ollut myös monesti hoidettavana. Kas kummaa minulla on aina ollut hyvä hoito ja ystävälliset hoitajat. Taitaa olla niin, että niin se metsä vastaa kuin sinne huutaa. Alkeelliset käytöstavat olisi potilaankin hyvä osata, vaikka olisi miten kipeä.
Sinä puhumassa "alkeellisista käytöstavoista"? Tuolla kielenkäytöllä ja ajatusmaailmalla?
Johan nyt!
En ole tuo ylempänä kommentoinut.
t. se jolle vastasit
"Useita potilaita murhattu 2000-luvulla hoitajat eivät välttämättä jää kiinni henkirikoksista, kertoo raportti
Hoitohenkilöstön kiinnijäämisriski potilaisiin kohdistuvissa henkirikoksissa on selvästi muuta henkirikollisuutta pienempi, selviää marraskuisesta rikollisuustilanneraportista."
Ja nämähän on vain jäävuoren huippu kaikesta paskasta, jos joltain oikeasti lähtee henki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitoalalla on todella sadistisia luonnehäiriöistä ihmisiä. Muista sitten kun sattuu kohdallesi. Varmaan kaikki surmatutkin potilaat huutelivat vaan metsää vähän ikävästi...
Ohis
Äärimmäiset tapaukset on noita surmia ja kyllä! Niitähän riittää jatkuvasti. Kuinka paljon onkaan muuta epäasiallista käytöstä, joka ei eskaloidu noin pitkälle. Myös päihdeongelmisia lääkevarkaita on hoitajissa paljon. Älä ole typerä. Jotain kertoo sekin, että hoitoalalla raportoidaan eniten kiusaamista. Huuteleeko metsät siis toisiaankin? Turha kuvitella, että kiusaajien käytös ei kohdistuisi myös potilaisiin.
Nyt on harhaista mielenterveystapauksen tekstiä. Joo, antaapa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset ihmiset eivät pidä Rytkösestä? Alemmuustuntoiset miehet, jotka kokevat, että nainen hyppii nokalle?
Rytkönen on selkeäsanainen ja napakka, juuri sellainen kuin kuuluukin olla.Jos hän on selkeäsanainen ja napakka, miksi hän ei vastannut toimittajan selvennyskysymykseen? Tyytyi vain piikittelemään "Kuule Markku." Kierreltiin ja kaarreltiin - ymmärretäänkö Tehyssäkään, että mitä tuli sovittua? Jos selkeäsanaista ja napakkaa etsitään eilisestä A-studiosta, se oli Markku Jalonen.
Mitenköhän alentavast tuo Jalonen on puhunut siellä suljettujen ovien takana? Sattumalta tiedän tyypin eikä todellakaan ole mikään symppis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Näiden potilas-uhrien tapausten lisäksi on niitäkin, jossa hoitaja surmaa läheisensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Nyt on harhaista mielenterveystapauksen tekstiä. Joo, antaapa olla.
Nämä faktat löytyy googlettamalla, vaikka antaisitkin olla. Ymmärrän kyllä, että sinun on vaikea sanoa enää mitään. Itsekin antaisin olla, jos argumentit loppuisivat.
Vierailija kirjoitti:
Opetusala lakkoon. Hoitajat voivat opettaa lapsensa jatkossa itse.
Samoin poliisit. Ottakaa itse rikolliset kiinni.
Nyt hoitajst veroja maksamaan, että saadaan muillekin korotuksia!
Vierailija kirjoitti:
On kyllä harvinaisen vastenmielinen tyyppi, ottamatta kantaa asiaan, jota ajaa. Suhtautuu epäkunnioittavasti muihin, ikävällä tavalla kovis.
Terv. Hoitajan puoliso
Weetee on weetee, vaikka tienaakin 14te/kk.
TV menee meillä kyllä välittömästi kiinni kun tuo punapää alkaa puhua. Anteeksi vain, mutta tuota hyökkäävää tyyliä on piinaavaa kuunnella. Puhua voi napakasti, päättäväisesti ja varmoin mielipitein olematta noin ärsyttävä ja ylimielinen. On varmasti aiheuttanut paljon hallaa yleisille mielipiteille hoitajista tuolla negatiivisella tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amistausta paistaa läpi
Luin ko. henkilön haastattelun etäästä naistenlehdestä ja kyllä, duunaritausta paistaa läpi. Parhaiten se näkyy puhuttaessa rahasta ja siihen suhtautumisesta.
No vähänkö sitten niitten Marinin Kesäranta-vieraiden tausta näkyy! Natalia Kallio on köyhän, dokaavasta suvusta tulevan yh-äidin lapsi, jolla ei lapsuudessaan ollut mitään sivistystä tai käytöstapoja opettavaa esimerkkiä! Ja SE NÄKYY
Pullariikka: Vaadimme 5% ja saimme 6%. Kyllä se minun laskuopin mukaan on puolet enemmän :D
Mistä tälle pellelle maksetaan hirmupalkkaa??
Nyt hoitajat kipin kapin töihin ja leikkausjonoja purkamaan. Sukulaiseni leikkaus on peruttu jo kahdesti. Hän on työ- ja hoitoasiat järjestänyt molemmilla kerroilla ja kun hän on ollut aamulla valmiina lähtemään leikkaukseen, on tekstiviestillä tullut ilmoitus leikkauksen peruuntumisesta. Ja molemmilla kerroilla perustelu on ollut sama: ei ole tarpeeksi HOITAJIA. Kalliiksi tulevat potilaan työnantajalle ja perheelle nämä peruuntumiset.
Vierailija kirjoitti:
TV menee meillä kyllä välittömästi kiinni kun tuo punapää alkaa puhua. Anteeksi vain, mutta tuota hyökkäävää tyyliä on piinaavaa kuunnella. Puhua voi napakasti, päättäväisesti ja varmoin mielipitein olematta noin ärsyttävä ja ylimielinen. On varmasti aiheuttanut paljon hallaa yleisille mielipiteille hoitajista tuolla negatiivisella tyylillään.
Rytkösen puhe pitää yleensä sisällään paljon mutua, hötöä ja ennen kaikkea asioiden laveaa tulkintaa omasta kummallisesta kuplasta käsin varsinaisten faktojen jäädessä marginaaliin. Maailmankuva on välillä niin eriskummallinen, että voisi olettaa terveydenhuoltoalan ihmisten elävän jossakin menninkäisulottuvuudessa, jossa normaalin maailman päiväjärjestys ei päde ollenkaan. Päädytäänkö tuohon maailmaan jonkin kaninkolon kautta? Näköjään sieltä on ainakin vaikeaa kömpiä pois, eikä sinne taida oikein aurinkokaan paistaa.
Vierailija kirjoitti:
Pullariikka: Vaadimme 5% ja saimme 6%. Kyllä se minun laskuopin mukaan on puolet enemmän :D
Minun matematiikallani on sanonta, jota hän mielellään käyttää. Rupeaa jo epäilyttämään, onko hänellä erilainen matematiikka kuin muilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun matematiikallani on sanonta, jota hän mielellään käyttää. Rupeaa jo epäilyttämään, onko hänellä erilainen matematiikka kuin muilla.
On se on hyvin erilainen matematiikka, jossa jo yhtälöoppi poikkeaa siitä mitä yleensä kouluissa opetaan. Ei sillä kannata talousmatematiikan nobelistiehdokkaaksi alkaa.
Täytyy ihailla toimittajia. Amnatilliseennkasvuun varmaan kuuluu hyvän pokerinaaman kehittyminen, vaikka haastateltava suoltaisi mitä soopaa tahansa.
On kyllä harvinaisen vastenmielinen tyyppi, ottamatta kantaa asiaan, jota ajaa. Suhtautuu epäkunnioittavasti muihin, ikävällä tavalla kovis.
Terv. Hoitajan puoliso