Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sijoitusvinkki: nyt kannattaa myydä se ylihintainen asunto ja laittaa osakkeisiin ja velkapapereihin

Vierailija
03.10.2022 |

Kiinteistöjen hinnat eivät juurikaan ole laskeneet verrattuna osakkeisiin.

Pitkän ajan (10v+) usan velkapaperit taas ovat hyvä diversifikaatio. Ne ovat takuuvarma sijoitus jossa ei voi nyt hävitä rahaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole tarvetta myydä miksi myisin. Osakkeitakin on "ylihintaisen asunnon" lisäksi.

Vierailija
2/10 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni kodin enkä sijoiutuskohdetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi myisin kotini?

Vierailija
4/10 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kiva siellä sillan alla ihastella osakeomistuksiaan.

Vierailija
5/10 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myytiin talo jo vuosia sitten, koska siitä sai kohtuuhyvin voittoa ja ennen kaikkea haluttiin eroon kaikesta asumiseen liittyvästä stressistä, pihatöistä ja ylimääräisistä kustannuksista. Myyntivoitot on sijoitettu ja nyt asutaan huolettomina ja edullisesti vuokralla. Oma mökki vaihdettiin retkeilyautoon ja vuokramökkiin jolla ollaan joka kesä.

Voin sanoa, että nyt ahdistaisi jos ei oltaisi tehty noita liikkeitä. Säälin omakotitaloloukussa olevia piruparkoja.

Vierailija
6/10 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto kannattaa myydä ja varata koko saatu summa sähkölaskuihin.

Vierailija
7/10 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näihin USA:n velkapapereihin sijoitetaan? Yritin kerran etsiä tietoa, mutta ainakin se kyseinen bondi tai joku, jota katselin, oli sellainen, jota saivat ostaa vain USA:ssa asuvat.

Olisin todella kiitollinen tiedosta. Ja juu, olet oikeassa, nyt USA:n velkapaperit ovat hyvä sijoitus (ilmeisesti pitkästä aikaa)

Vierailija
8/10 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellähän tällä on rahaa sijoita? Eiköhän tällä ole ihan yksinäiset onnettomat repparit?Joita on kaltoinkohdeltu ja elävät pieni varoin? Varakaalla on elämä ja ihmisiä, tekemistä.En usko vaivautuvat täällä läppä heittää?

Monella suomalaisella on rahaa sijoittaa. Osaaminen on vielä lastenkengissä.

Vierailija
9/10 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myykää ne kerrostaloläävänne, ei sellaisessa kukaan jaksa asua. Vuokralle eikä kerrostaloon minua ei saa millään, minulla on vain yksi elämä, elän sen tilavassa omakotitalossa, isolla tontilla. Päällekkäinen vuokraslummissa kyyhöttäminen ei todellakaan ole minun juttuni.

Vierailija
10/10 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myykää ne kerrostaloläävänne, ei sellaisessa kukaan jaksa asua. Vuokralle eikä kerrostaloon minua ei saa millään, minulla on vain yksi elämä, elän sen tilavassa omakotitalossa, isolla tontilla. Päällekkäinen vuokraslummissa kyyhöttäminen ei todellakaan ole minun juttuni.

Mä rakastan mun kerrostalokämppää jota kodiksikin voin kutsua. Ihana iso lasitettu parveke, ei tarvitse katsella naapureita kun näkymät upeaan puistoon ja kauempana siintää meri. Täällä on kaikki kohdillaan. Autolle paikka talon alla, hissillä pääsee kotiin ja kaikki palvelut lähellä. Nice. En ikinä myy tätä.