Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hotelleissa mitään "erityishuomiointia", jos majoittujalla on syntymäpäivä?

Vierailija
13.10.2024 |

Tai voiko sellaista pyytää huoneeseen etukäteen? 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi pyytää. Maksua vastaan ainakin saa vaikka kukkia tai suklaata ja kortin, jos haluaa yllättää vaikka puolison. 

Vierailija
2/26 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Espanjassa ollut viimeksi kun olen ollut synttärireissulla Malagassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
4/26 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta yleensä on lista, jolta voi tilata.

Vierailija
5/26 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut monena syntymäpäivänäni hotellissa, lentokoneessa (myös busineksessä ja ykkösluokassa) eikä ikinä ole ollut mitään huomiointia. 

Vierailija
6/26 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi pyytää. Maksua vastaan ainakin saa vaikka kukkia tai suklaata ja kortin, jos haluaa yllättää vaikka puolison. 

Kiitos tiedosta. Haluaisin yllättää teini-ikäisen lapseni. 

Vierailija
7/26 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Kööpenhaminassa kun olin synttärimatkalla  juuri ennen koronaa.  

Vierailija
8/26 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta yleensä on lista, jolta voi tilata.

Laitatko esimerkin jonkun hotellin sivuilta tms? 

Vierailija
9/26 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme saaneet kerran Tallinnassa hotellin puolesta yllätyksenä skumppapullon huoneeseen, kun mieheni täytti 50 v. 

Venäjällä huomioidaan syntymäpäivät isosti. Ei ollut edes mitkään tasavuosisynttärit, kun aamupalalla ystävälleni tuotiin kakunpala, jossa oli jotain tähtisadetikkuja tms. "säteilevää" ja tarjoilijat lauloivat Paljon onnea vaan. Lisäksi oli pieni lahja. 

Vierailija
10/26 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi. Vietin omat tasasynttärini yksin hotellissa viikonloppumatkalla jonka itse varasin. Oli mukavaa ilman mitään teennäistä juhlaa.

Vierailija
11/26 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsin hotelliin kirjautuessani, että piti keksiä jotain kivaa syntymäpäiväksi. Kun kirjauduin ulos, sain hotellin nimellä varustetun mukin, jossa oli suklaakarkkeja. Ilahduin kovasti ja kehuin hotellia kaikille.

Vierailija
12/26 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häämatkalaisille ainakin Itävallassa on tarjolla kuohuviiniä ja suklaata sekä ruusukimppu. Ihan vain varausta tehdessä kun kertoi matkan tarkoituksen.

Vierailija
13/26 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarialla viime vuonna tuli huoneeseen hotellin puolesta skumppapullo ja johtajan allekirjoittama onnittelukortti, kun miehellä oli syntymäpäivä. Oli tasalukusyntymäpäivä ja viiden tähden hotelli.

Vierailija
14/26 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tylsää, että Suomessa tämäkin asia on näin ankea, kun taas ulkomailla huomioidaan. 

Vierailija
15/26 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella Tornissa mua muistettiin kun menin sinne syntymäpäivänä. Sain kortin ja cd-levyn ja jotain karkkia. Lämmitti mieltä :) 

Vierailija
16/26 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitse huonetta varatessa asiasta. Jos toivot jotain tiettyä, järjestyy varmasti - maksua vastaan tietysti.

Vierailija
17/26 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain Pariisin Ritzissä ilmaisen majoituksen ja illallisen. Suomessa tuskin onnistuu.

Vierailija
18/26 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pullon Möetia ja kakun. Ei tarvinnut maksaa mitään.

Vierailija
19/26 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kerran Silja Symphonyn tai Serenadella muistettu kukilla, hedelmillä ja suklaalla samalla setillä, mitä commodoreluokassa on vakiona, vaikka olin ihan tavallisessa A-hytissä. Joku oli varauksessa huomannut. Olin kyllä ihan otettu ja onnellinen.

Vierailija
20/26 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kokemuksista, eli voidaan olettaa, että Suomessa ei automaattisesti tällaista huomioida. Jospa siis soitan hotelliin ja kysyn voisiko huoneessa olla odottamassa jotain päivänsankaria varten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi