Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Potilaan kiitos hoitajille: Puukotti hoitajaa ylävartaloon. Hengenvaaralliset vammat. Hoitajien täytyy sietää tällaista ja huonolla palkalla. Suostuisitko sinä??

Vierailija
03.10.2022 |

Todennäköisesti taas joku huumehörhö ymmärrystä vailla ja selviää ilman tuomiota.

En kyllä tekisi tuollaista työtä edes puolta päivää.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin ihan vertailuna funtsimaan:

Periaatteessa minä voin saada koska vaan töissä sarvesta(tuskin kuitenkaan, kohtelen eläimiäni hyvin). Lisäksi käsittelen ulosteita ja muita eritteitä. Hoidan eläimien sairauksia ja valvon että niillä on kaikki hyvin, olen heistä vastuussa 24/7/365 olin paikalla tai en. Minulla täytyy lain puolesta olla tarvittavat tiedot ja taidot kaikesta eläintenpitoon liittyvästä. Laiminlyönteihin(joka on rikos) ei käy selitykseksi että väsyttää, ei huvittanut, ei saa tarpeeksi rahaa tai että haluan lomaa.

Saan hikisen 4senttiä maitolitralta. Meijeri varmasti maksaisi enemmän mutta keskuskauppa ei halua maksaa meijerille.

Laskin joskus tuntipalkakseni 4,5 euroa tunnilta, en sinänsä halua valittaa, omia valintoja ja tiedostettu juttu ja pärjäilty on.

Suostuisitko sinä tekemään 12 tunnin päivää ilman lisiä, jotta joku muu voisi syödä halvalla.

Vierailija
82/82 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt palkankorotuksen jälkeen tuollaista käytöstä ja väkivaltaa katselee ihan mielellään??

Mitäs jos sanoisin että väkivallan uhka ei pitäisi kuulua mihinkään työhön? Tais mennä yli hilseen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi