Hauska tapa kertoa raskaudesta
Keksikääs joku kiva tapa kertoa uudesta raskaudesta. Lapsia on jo muutama siunaantunut ja viimeksi jo huomasin, että kaikki ei edes onnitellut. Joku muu kun ultrakuva Whatsapp chattiin. Jotain nerokasta
Kommentit (36)
https://www.vauva.fi/keskustelu/3274828/veljeni-veli-kamala
^ Kirjoita tollainen samanlainen runo.
Vierailija kirjoitti:
Älä tee sitä, saat aikaan vain myötähäpeän. Itse otan aina tuollaisten henkilöiden päivitykset pois näkymästä ja estän viestit useammaksi kuukaudeksi. Ketään muita kuin korkeintaan isovanhempia ei oikeasti pätkääkään kiinnosta porsitko vai et.
Näinhän se on. Sen lapsen saavan näkökulmasta toki voi tuntua oudolta miten hänelle tärkeä asia ei kiinnosta oikeasti ketään. Samalla tavalla töissä jotkut puhuvat jatkuvasti lastensa edesottamuksista vaikka kaikki kaikin mahdollisin elein viestittävät että ei kiinnosta.
Kerrot, että kohta on lettu vähän löysempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sulla on lapsia jo muutama siunaantunut, ehkä ihmiset ovat kyllästyneet "joko taas tällainen uutinen", viestiin. Älä puhu mitään, yllättyvät sitten kun näkevät perheen kasvaneen taas. Saattavat jopa kysellä, että kenenkäs nämä kaikki lapset ovat.
Mutta, syvä kunnioitus sinulle, kun pidät huolta tämän kansan jatkuvuudesta. Sinä olet hyvä esimerkki muillekkin.
Joo tais se anoppi kerran kiljahtaa, että herran jestas montako lasta aiotte hankkia...
Anopeilla on usein outoja tapoja ilmaista itseään. Veikkaan, että hän kuitenkin on iloinen lapsenlapsistaan.
Älä puhu mitään ja katso huomaako kukaan ennen syntymää
Vierailija kirjoitti:
Minä näin kerran ohjelman, jossa raskaana oleva laittoi pullan uuniin, jonne käski äitinsä vilkaista. 😂😂
Vaikea keksiä mitään enemmän myötähäpeää herättävää tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kahden jälkeen enää jaksa ketään kiinnostaa. Lapsia ei tehdä huomion ja onnittelujen takia.
No enpä tätä tarkoittanut. Ihan pyysin vain vinkkiä olisiko mukavaa ideaa. Ei tarvitse heti ajatella noin negatiivisesti. Lapsi ollaan hankittu, koska ollaan saatu ja ollaan muuten tosi onnellisia asiasta
Se on hieno juttu. Rakit räksyttää, useimmiten kateudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näin kerran ohjelman, jossa raskaana oleva laittoi pullan uuniin, jonne käski äitinsä vilkaista. 😂😂
Vaikea keksiä mitään enemmän myötähäpeää herättävää tapaa.
suomalaisen kansansairaus. Myötähäpeä muiden tekemisistä. Vaikea keksiä mitään suomalaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kahden jälkeen enää jaksa ketään kiinnostaa. Lapsia ei tehdä huomion ja onnittelujen takia.
No enpä tätä tarkoittanut. Ihan pyysin vain vinkkiä olisiko mukavaa ideaa. Ei tarvitse heti ajatella noin negatiivisesti. Lapsi ollaan hankittu, koska ollaan saatu ja ollaan muuten tosi onnellisia asiasta
Tää on tosi. Kun sain tytön ja kahdella tutulla oli pojat niin puhuivat ihan ihmeellisiä mm. Kirpparilla "epäreilua, tytölle löytyy paljon kovempia vaatteita" ja nyt kun ovat poikien äitejä ja minä tytön he jaksavat minulle sanoa, kuinka en ymmärrä poikien äitien olemista koska en ole kokenut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on tosi. Kun sain tytön ja kahdella tutulla oli pojat niin puhuivat ihan ihmeellisiä mm. Kirpparilla "epäreilua, tytölle löytyy paljon kovempia vaatteita" ja nyt kun ovat poikien äitejä ja minä tytön he jaksavat minulle sanoa, kuinka en ymmärrä poikien äitien olemista koska en ole kokenut sitä.
Ja he eivät ymmärrä tytön äidin olemista, koska he eivät ole kokeneet sitä. Tytötkin osaavat olla ajoittain hankalia. Uhmaikä ei katso sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja he eivät ymmärrä tytön äidin olemista, koska he eivät ole kokeneet sitä. Tytötkin osaavat olla ajoittain hankalia. Uhmaikä ei katso sukupuolta.
Öh, en puhunut uhmaiästä mitään. Turhaa lokerointia. Itse kuulen usein, kuinka tulemme olemaan pulassa tyttöjen ollessa teinejä. Se on kyllä huvittavaa miten sukupuoli on niin vahvasti läsnä. Ikään kuin siihen voisi itse vaikuttaa kauheasti heh heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh, en puhunut uhmaiästä mitään. Turhaa lokerointia. Itse kuulen usein, kuinka tulemme olemaan pulassa tyttöjen ollessa teinejä. Se on kyllä huvittavaa miten sukupuoli on niin vahvasti läsnä. Ikään kuin siihen voisi itse vaikuttaa kauheasti heh heh
Ok. Anteeksi, että mainitsin siitä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ala matkia amerikkalasia naurettavien ilmoitusten keksimisellä, ihan perusilmoitus riittää. Mieluiten annat ihmisten itse huomata tilasi.
Voiko ulostenäytteen viedä mallitoimistoon?
Huomaa, että tässä ketjussa jotkut velat antaa noita "hyviä ideoita"