Veljeni veli on kamala :-(
Minulle ja miehelleni tulee vauva. Ilmoitimme siitä sukulaisille tekstiviestillä, jossa luki "Keskusteltiin niitä näitä sisään pääsi nuijapäitä helmikuussa näkyy keskustelun tulos kun rakkauspakkaus tulee ulos". Myös miehen veli 16v sai kyseisen viestin. Hetken päästä tämä veli vastasi viestillä, jossa luki: "Teille syntyy vesipäitä, joilla on tukka täynnä täitä".
Kommentit (21)
Ihana veli! Mä voin adoptoida sen, niin ei tarvitse ruveta enää nuijapäästä kasvattamaan.
Haha. Veljesi veli - vai oliko se nyt miehesi veli, vai oletko onko miehesi myös veljesi? ...no joka tapauksessa veljellähän on loistava runosuoni ja tilannekomiikan taju! Jatkoon!
Muistuttaako vauva ketä?
Mallina voi olla setä.
Veljeni veli? Mielenkiintoinen perhekuvio teillä...
En nyt tuosta pahastuisi. Vastaushan tuli hyväntahtoisesti riimitellen.
Pilkahtanut pikku elin
oliko miehen vaikko velin?
Minulla on oikeasti riiviöveli. Nykyään ei ole enää häiriköinyt kännissä puhelimitse. Toivottavasti kuitenkin on vielä hengissä. Siskopuoltani en edes tunnistaisi, jos vastaan kävelisi. Hän kuitenkin jaksaa säännöllisesti muistuttaa, että veljemme on psykopaatti. Puheluihinsa en enää vastaa, koska minulla on kuitenkin huoli veljestä.
Tässä on nyt lopputulos
kun appi vetänyt ei ulos
Hyi ällötys. Mutta ei toi veljen teksti vaan teidän :D toivottavasti tää oli vitsi.
Nyt olit vähän liian nokkela tarinas kanssa, keksit muka hauskan mutta täpinöissäs tein pienen töpin; veljen veli :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt olit vähän liian nokkela tarinas kanssa, keksit muka hauskan mutta täpinöissäs tein pienen töpin; veljen veli :D
Mitäs me sille mahdetaan, jos täpinöissäsi teit töpin. Vai olitko niin täpinöissäsi, että et enää hallinnut kirjoituksiasi?
Teisäb viesti oli oksettava. Hyvä kun hän vastasi noin.
Nainen 20v *itkee*. kirjoitti:
Minulle ja miehelleni tulee vauva. Ilmoitimme siitä sukulaisille tekstiviestillä, jossa luki "Keskusteltiin niitä näitä sisään pääsi nuijapäitä helmikuussa näkyy keskustelun tulos kun rakkauspakkaus tulee ulos". Myös miehen veli 16v sai kyseisen viestin. Hetken päästä tämä veli vastasi viestillä, jossa luki: "Teille syntyy vesipäitä, joilla on tukka täynnä täitä".
Vai, että ihan rakkauspakkaus sieltä etupyllystä poksahtaa helmikuussa ulos.
Aika jännät keskustelut teillä. Oletko kenties keskustellut myös sen miehesi veljen kanssa? Jos hän tuli vain mustasukkaiseksi teidän keskusteluistanne, eikä vauva ollutkaan hänen kanssaaan käydyn keskustelun tulos.
Hieman pelottaa kun ensiviikolla alkaa työpaikalla yt-keskustelut ja tiedä sitten millainen pakkaus siitä tulee ulos.
Vierailija kirjoitti:
Hieman pelottaa kun ensiviikolla alkaa työpaikalla yt-keskustelut ja tiedä sitten millainen pakkaus siitä tulee ulos.
"Kengänkuva takapuoleen, sit on syytä huoleen!"
Ja joku oikeasti itkee jonkun 16-vuotiaan teinin läppää?
Mä en tiedä oonko huolissani siitä että kirjoitit 'veljeni veli 'vai siitä että lukiessani 'veljeni veli 'mä en vaan tajunnu että puhut veljesi veljestä ennenkuin joku huomautti :D
Nainen 20v *itkee*. kirjoitti:
Sitä se sisäsiittosuus tekee. Veljesi veli on oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä oonko huolissani siitä että kirjoitit 'veljeni veli 'vai siitä että lukiessani 'veljeni veli 'mä en vaan tajunnu että puhut veljesi veljestä ennenkuin joku huomautti :D
Tää tuli nyt selväksi.
Sehän vaan jatkoi runoa.