Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veljeni veli on kamala :-(

Nainen 20v *itkee*.
21.09.2018 |

Minulle ja miehelleni tulee vauva. Ilmoitimme siitä sukulaisille tekstiviestillä, jossa luki "Keskusteltiin niitä näitä sisään pääsi nuijapäitä helmikuussa näkyy keskustelun tulos kun rakkauspakkaus tulee ulos". Myös miehen veli 16v sai kyseisen viestin. Hetken päästä tämä veli vastasi viestillä, jossa luki: "Teille syntyy vesipäitä, joilla on tukka täynnä täitä".

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vaan jatkoi runoa.

Vierailija
2/21 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana veli! Mä voin adoptoida sen, niin ei tarvitse ruveta enää nuijapäästä kasvattamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Veljesi veli - vai oliko se nyt miehesi veli, vai oletko onko miehesi myös veljesi? ...no joka tapauksessa veljellähän on loistava runosuoni ja tilannekomiikan taju! Jatkoon!

Vierailija
4/21 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaako vauva ketä?

Mallina voi olla setä.

Vierailija
5/21 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni veli? Mielenkiintoinen perhekuvio teillä...

En nyt tuosta pahastuisi. Vastaushan tuli hyväntahtoisesti riimitellen.

Vierailija
6/21 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkahtanut pikku elin

oliko miehen vaikko velin?

Vierailija
7/21 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeasti riiviöveli. Nykyään ei ole enää häiriköinyt kännissä puhelimitse. Toivottavasti kuitenkin on vielä hengissä. Siskopuoltani en edes tunnistaisi, jos vastaan kävelisi. Hän kuitenkin jaksaa säännöllisesti muistuttaa, että veljemme on psykopaatti. Puheluihinsa en enää vastaa, koska minulla on kuitenkin huoli veljestä.

Vierailija
8/21 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt lopputulos

kun appi vetänyt ei ulos

Vierailija
9/21 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ällötys. Mutta ei toi veljen teksti vaan teidän :D toivottavasti tää oli vitsi.

Vierailija
10/21 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olit vähän liian nokkela tarinas kanssa, keksit muka hauskan mutta täpinöissäs tein pienen töpin; veljen veli :D

Vierailija
11/21 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olit vähän liian nokkela tarinas kanssa, keksit muka hauskan mutta täpinöissäs tein pienen töpin; veljen veli :D

Mitäs me sille mahdetaan, jos täpinöissäsi teit töpin. Vai olitko niin täpinöissäsi, että et enää hallinnut kirjoituksiasi?

Vierailija
12/21 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teisäb viesti oli oksettava. Hyvä kun hän vastasi noin.

Vierailija
13/21 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 20v *itkee*. kirjoitti:

Minulle ja miehelleni tulee vauva. Ilmoitimme siitä sukulaisille tekstiviestillä, jossa luki "Keskusteltiin niitä näitä sisään pääsi nuijapäitä helmikuussa näkyy keskustelun tulos kun rakkauspakkaus tulee ulos". Myös miehen veli 16v sai kyseisen viestin. Hetken päästä tämä veli vastasi viestillä, jossa luki: "Teille syntyy vesipäitä, joilla on tukka täynnä täitä".

Vai, että ihan rakkauspakkaus sieltä etupyllystä poksahtaa helmikuussa ulos.

Vierailija
14/21 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännät keskustelut teillä. Oletko kenties keskustellut myös sen miehesi veljen kanssa? Jos hän tuli vain mustasukkaiseksi teidän keskusteluistanne, eikä vauva ollutkaan hänen kanssaaan käydyn keskustelun tulos.

Vierailija
15/21 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman pelottaa kun ensiviikolla alkaa työpaikalla yt-keskustelut ja tiedä sitten millainen pakkaus siitä tulee ulos.

Vierailija
16/21 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman pelottaa kun ensiviikolla alkaa työpaikalla yt-keskustelut ja tiedä sitten millainen pakkaus siitä tulee ulos.

"Kengänkuva takapuoleen, sit on syytä huoleen!"

Vierailija
17/21 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku oikeasti itkee jonkun 16-vuotiaan teinin läppää?

Vierailija
18/21 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä oonko huolissani siitä että kirjoitit 'veljeni veli 'vai siitä että lukiessani 'veljeni veli 'mä en vaan tajunnu että puhut veljesi veljestä ennenkuin joku huomautti :D

Vierailija
19/21 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 20v *itkee*. kirjoitti:

Sitä se sisäsiittosuus tekee. Veljesi veli on oikeassa.

Vierailija
20/21 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä oonko huolissani siitä että kirjoitit 'veljeni veli 'vai siitä että lukiessani 'veljeni veli 'mä en vaan tajunnu että puhut veljesi veljestä ennenkuin joku huomautti :D

Tää tuli nyt selväksi.