Hauska tapa kertoa raskaudesta
Keksikääs joku kiva tapa kertoa uudesta raskaudesta. Lapsia on jo muutama siunaantunut ja viimeksi jo huomasin, että kaikki ei edes onnitellut. Joku muu kun ultrakuva Whatsapp chattiin. Jotain nerokasta
Kommentit (36)
Kerro sitten kun lapsi on syntynyt. Ne huomaa aiemmin jotka huomaa.
Jätä kertomatta. Yllätä heidät sillä että raskaus näkyy heille.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kahden jälkeen enää jaksa ketään kiinnostaa. Lapsia ei tehdä huomion ja onnittelujen takia.
No enpä tätä tarkoittanut. Ihan pyysin vain vinkkiä olisiko mukavaa ideaa. Ei tarvitse heti ajatella noin negatiivisesti. Lapsi ollaan hankittu, koska ollaan saatu ja ollaan muuten tosi onnellisia asiasta
Kerro että päädyitte tällä kertaa aborttiin ja sterilisaatioon, sepä vasta nerokasta olisikin!
Puhelinsoitto? Aika erikoinen juttu nykypäivänä.
Kerrot vaan, että syöt nyt kahden edestä.
Anna havaita itse, eli jätä yllätykseksi.
Isompi sisarus voisi piirtää kuvan
Kertokaa, että ehkäisy petti ja isää etsitään.
Minä näin kerran ohjelman, jossa raskaana oleva laittoi pullan uuniin, jonne käski äitinsä vilkaista. 😂😂
Kenelle? Kaikille ei tarvitse, kyllä ne huomaa. Mun mielestä isovanhemmat on sellainen, jos heille lapsenlapset on tärkeitä, että voisi käyttää jotain hauskaa tapaa, mutta muita ei oikeasti edes kiinnosta.
Tarviiko sen nyt olla sen kummempi fanfaari, kun ketään ei tosiaan vilpittömästi kiinnosta sen ekan tai tokan jälkeen.
Kerrot vaikka sitä mukaa kun näette kasvotusten. Loppujen tuskin tarviikaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Minä näin kerran ohjelman, jossa raskaana oleva laittoi pullan uuniin, jonne käski äitinsä vilkaista. 😂😂
Kaksi äitiä-kanavalla tekivät näin . Mustakin oli ihan hauska :)
Kun sulla on lapsia jo muutama siunaantunut, ehkä ihmiset ovat kyllästyneet "joko taas tällainen uutinen", viestiin. Älä puhu mitään, yllättyvät sitten kun näkevät perheen kasvaneen taas. Saattavat jopa kysellä, että kenenkäs nämä kaikki lapset ovat.
Mutta, syvä kunnioitus sinulle, kun pidät huolta tämän kansan jatkuvuudesta. Sinä olet hyvä esimerkki muillekkin.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle? Kaikille ei tarvitse, kyllä ne huomaa. Mun mielestä isovanhemmat on sellainen, jos heille lapsenlapset on tärkeitä, että voisi käyttää jotain hauskaa tapaa, mutta muita ei oikeasti edes kiinnosta.
No tätä lähinnä tarkoitin, että omille vanhemmille ja sisaruksille. En ole koskaan minnekään someen laitellut kaikkien tutun tuttujen nähtäväksi näitä uutisia
Älä tee sitä, saat aikaan vain myötähäpeän. Itse otan aina tuollaisten henkilöiden päivitykset pois näkymästä ja estän viestit useammaksi kuukaudeksi. Ketään muita kuin korkeintaan isovanhempia ei oikeasti pätkääkään kiinnosta porsitko vai et.
Vierailija kirjoitti:
Kun sulla on lapsia jo muutama siunaantunut, ehkä ihmiset ovat kyllästyneet "joko taas tällainen uutinen", viestiin. Älä puhu mitään, yllättyvät sitten kun näkevät perheen kasvaneen taas. Saattavat jopa kysellä, että kenenkäs nämä kaikki lapset ovat.
Mutta, syvä kunnioitus sinulle, kun pidät huolta tämän kansan jatkuvuudesta. Sinä olet hyvä esimerkki muillekkin.
Joo tais se anoppi kerran kiljahtaa, että herran jestas montako lasta aiotte hankkia...
Vierailija kirjoitti:
Älä tee sitä, saat aikaan vain myötähäpeän. Itse otan aina tuollaisten henkilöiden päivitykset pois näkymästä ja estän viestit useammaksi kuukaudeksi. Ketään muita kuin korkeintaan isovanhempia ei oikeasti pätkääkään kiinnosta porsitko vai et.
Joo tää ei ollut tarkoituksena
Ei ne kahden jälkeen enää jaksa ketään kiinnostaa. Lapsia ei tehdä huomion ja onnittelujen takia.