Monta lasta isovanhemmillasi oli?
Entä vanhemmillasi? Ja lopuksi monta lasta sinulla on tai montako ajattelit synnyttää?
Kommentit (59)
4 tunnustettua, 2 mummolla, mutta äidinisä on tuntematon, joten siltä puolelta ei tietoa ,3 sisarusta meitä ja 2 itselläni. Eipä tämmöinen kysely haittaa, mutta tekeekö ap jotain koulutyötä, mihin näitä tilastoja kerää?
Toisilla 6, joista kaksi kuoli vauvana.
Toisilla 5, joista myös kaksi kuoli vauvana.
Vanhemmillani 2. Minulla ei ole.
13 oli äidinäidillä, isän äidillä 3.Äidilläni 6 ja isälläni 5.Minulla 2
Toisilla 1 toisilla 4
Vanhemmilla 2
Mulla 2
Äidin puolella 6, isän puolella 3.
Meitä sisaruksia on 3.
Minulla ei ole (vielä) yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
6 ja 4
2
0(-1)
Olen tosi pahoillani, en voi kuin kuvitella miten kamalaa olisi menettää lapsi 😢
Isän puolella lapsia oli 4, äidin puolella 2.
Omilla vanhemmillani oli lapsia 2.
Itselläni on lapsia vain 1.
12 ja 7.
Itsellä kuusi. Suunnitellusti. Näin on hyvä, enempää ei tule.
Vierailija kirjoitti:
4 tunnustettua, 2 mummolla, mutta äidinisä on tuntematon, joten siltä puolelta ei tietoa ,3 sisarusta meitä ja 2 itselläni. Eipä tämmöinen kysely haittaa, mutta tekeekö ap jotain koulutyötä, mihin näitä tilastoja kerää?
Kiinnostaa vain tuo vaihtelu mikä suvuilla eri sukupolvien lapsimäärässä on. Yleensä laskemaan päin, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta. ap.
Sekä äidin että isän vanhemmilla oli toistakymmentä lasta, en tiedä tarkkaa lukua, koska moni heistä oli kuollut lapsena.
Vanhemmillani oli 15 lasta, meistäkin sisaruksista on jo moni kuollut.
Minulla on kaksi lasta ja he eivät aio lisääntyä.
Aika monen ystäväni lapset eivät aio tehdä lapsia.
Isovanhemmilta 10 ja 2
Vanhemmilla 3
Itsellä 4
Isäni vanhemmilla 13 lasta, äidin isällä 5 ja äidin äidillä 4. Vanhemmillani 5 ja itse haluan korkeintaan yhden, mikäli tulen koskaan lapsia hankkimaan. Sisaruksillani ei ole kellään lapsia.
Isäni vanhemmilla 10 lasta .Joista ensimmäinen kuoli 3 vuotiaana.Joten 9 jäi sitten eloon ja kulkenut lukuna 9 kpl.. Isälläni 9 lasta.Äidillä oli kaksoisveli,kuin kai yksi sisko puoli ainakin.Äidin äiti?Isovanhemat kuoleet ennen syntymääni molemmin puolin vanhemistani.Vanhematkin oli vanhoja ja kuoleet.Jäin lapsena orvoksi nuorimaisena lapsena.
Isän puolen isovanhemmilla 4 lasta, samoin äidin. Äidillä ja isällä kolme. Minulla ei yhtään eikä tule.
molemmilla isovanhemmilla 7, mun vanhemmilla 3 ja itsellä 1
Isovanhemmilla 9 ja 5
Omilla vanhemmilla 5
Itsellä 0. Ei löydy naista millään ilveellä. Olen luopunut toivosta.
Luulen, että lapsia olisi samaa luokkaa kuin vanhemmilla, jos 50 tai 80 luvulla olisin ollut tässä iässä. M37