Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko asiaan? Uuden miesystävän melkein 19v tytär tulee joka toinen viikonloppu isälleen.

Vierailija
02.10.2022 |

En tiennyt, että täysikäisetkin yökyläilevät vielä etävanhemmalla. Luulin, että lapset ei enää vaikuta meidän elämään, kun alettiin seurustella. Näköjään vaikuttaa. Esim. ensi viikonloppuna ei lähdetä kaupunkilomalle, kun tyttö tulee. Tarkoitus oli yllättää mies. Ottaa kyllä päähän.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monet kolmekymppisetkin menevät viikonloppuna vanhempien luo saunaan ja syömään.

Kaikki ei oo parisuhdetta löytäneet ja kavereistakin voi olla puutetta.

Omalle kohdalle on sattunut deittaillessa neli-viisikymppisiä miehiä, jotka viettävät lomat ja pidemmät vapaat yleensä äitinsä luona. Siinä jää omatkin lapset kakkoseksi, puhumattakaan kumppanista. Perheitä ja ihmisiä on erilaisia. Itse kävin mm. töissä, harrastuksissa, oli paljon kavereita 19-vuotiaana niin en olisi voinut matkustaa pelkästään vanhempien väliä. Sen sijaan isovanhemmillani kävin yöpymässä säännöllisesti heidän kuolemaansa asti, koska he tarvitsivat apua ja turvaa.  

Vierailija
62/73 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa mitä ap. Kerron vielä ihmeellisemmän jutun, joka tosissaan kummeksuttaa minua.

2 veljeäni ramppas 50 vuotiaaksi joka jumalan viikonloppu ja lomilla äidin luona yökylässä. Saunomassa, ryyppäämässä ja täysihoidossa.

Toinen näistä jopa muutti äidin helmoihin 42 vuotiaana. Soittaessani veli vastasi äidin puhelimeen, kuin talon isäntä.

Lisäksi näiden veljien pojat joka halvatun loma äitini riesana.

Ostin äitini talon, niin arvaapa mitä toinen näistä veljistäni kysyi minulta.

"Saahan 'Jonne' käydä siellä edelleen, kun paikka on sille niin tärkeä".

Siis en minä ole jonnen mummo, ja en aio tarjota täyshoitoa jonnelle, jota hädin tuskin tunnen.

Että kaikkea sitä yritetään. Tuli vaan olo, että nyt meni liian pitkälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli kohta on Suomessa asuminen niin kallista, että ukit ja mummotkin asuu taas saman katon alla.

Vierailija
64/73 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tytär asuu?

Opiskeleeko?

On lukiossa, asuu äidillään 4 km päässä.

Ap

Ja harmittelet, että tytär käy isänsä luona kylässä? Toivottavasti tämä on provo. 

En harmittele sitä, hän on kiva tyttö. Luulin, että hän käy silloin tällöin, kun on sopinut isänsä kanssa. Nyt huomaan, että heillä noudatetaan samaa tapaamisrytmiä kuin tytön ollessa pieni.

Ap

Kuten tuolla aiemmin jo todettiin, se on hänenkin kotinsa.

Vierailija
65/73 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monet kolmekymppisetkin menevät viikonloppuna vanhempien luo saunaan ja syömään.

Kaikki ei oo parisuhdetta löytäneet ja kavereistakin voi olla puutetta.

Mikäs siinä jos tää on kaikille ok. Uusperheissä harvemmin on ok. Eihän siinä pysty omaa parisuhdetta hoitamaan, mökkeilemään, purjehtimaan tms viikonloppuna kun JaniEino 28v tulee viikonlopuksi saunomaan ja makaamaan. Nimittäin jos tää on liian usein toistuvaa. Etenkin uusperheissä tällainen harvoin toimii. Okei jos molemmat aikuiset total kotihiiriä, ja nainen haluaa passata muita niin silloin ehkä toimii. Mutta etenkin jos vaikka nainen on lapseton, niin voi olla muitakin mielenkiinnon kohteita vkl, kuin palvella miesväkeä. Ja jos vaikka vielä pienehkö asunto.

Ap, mieti tarkkaan, kauanko tää meno tarkoitus jatkua.

Vierailija
66/73 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ukko jolla ei ole lapsia

Vierailija
67/73 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä laskin et melkein 19 v voi olla lukion kolmannella. Omani melkein 18 v on lukion tokalla. Ja aikoo toki asua kotona vielä vuoden päästä, pitää yhteyttä vanhempiinsa ja pienempiin sisaruksiin. Vaikka käy lukion ohessa töissä, ei ole muuttamassa mihinkään. Lukion käynti voi nykyään viedä 3.5 vuottakin. Sitten pitäis jostain hetikö??? taikoa rahat vuokraan jne? Tuskin.

Vierailija
68/73 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tytär asuu?

Opiskeleeko?

On lukiossa, asuu äidillään 4 km päässä.

Ap

Ja sinustako sen äidin yksin pitää tehdä kaikki? Jospa hän tapaa miesystäväänsä kun tytär on isällään.

Vierailija
69/73 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lapsihan tulee kotiinsa, ei kylään.

Vierailija
70/73 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan, että tuonikäisenä oli kova vimma itsenäiseen elämään. Myös kaverit oli tärkeämmässä roolissa kuin perhe. Muutoin olen introvertti ja nykyään kotonaviihtyvä, mutta parikymppisenä oli kovat menohalut. Olin aina jossain; koulussa, töissä, kavereilla, baarissa, poikaystävällä. Seurustelusuhteet oli tärkeitä monella ja näitä suhdekuvioita puitiin kaveripiirissä. En olisi vanhempieni kuullen puhunut.

Vierailija
71/73 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 41v, omilleni muutin 15-vuotiaana ja silti olen menossa äidille yökylään tänään. Luulitko oikeasti ap, että se side katkeaa kun täyttää 18?

En luullut, mutta hoitaako äitisi sinua joka toinen viikonloppu?

Ap

Eihän teilläkään mistään hoitamisesta ole kyse. Tytär ASUU osittain isänsä luona. Itse sanoit ettei ole vielä muuttanut omilleen, joten sekä äidin että isän kodit ovat edelleen myös hänen kotinsa.

Vierailija
72/73 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 41v, omilleni muutin 15-vuotiaana ja silti olen menossa äidille yökylään tänään. Luulitko oikeasti ap, että se side katkeaa kun täyttää 18?

En luullut, mutta hoitaako äitisi sinua joka toinen viikonloppu?

Ap

Ei hoida, ei. Ihan mielenkiinnosta; miten sen sun äijäsi pitää "hoitaa" 19-vuotiasta?

Viedä, tuoda, hakea, käyttää jossain, olla hollilla jos tyttö yllättäen on kyytiä vailla. tehdä ruokaa ja siivota jäljet? Veikkaan näitä hoitamiseksi.

19 vuotiaalla on jo autokortti jos enemmänkin kyytejä tarvitsee, lainaa auton tytölle niin sillä selvä. Samaa ruokaa varmaan syö kun muutkin eikä enää heittele ruokia tapettiin.

Mistä niin päättelet? Aika monella 19veellä ei ole korttia. Se on muuten ajokortti, ei autokortti.

Vierailija
73/73 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti en koskaan joudu valitsemaan puolison ja lasten välillä.

Mutta jos niin kävisi, niin lapset menee edelle.

Minulla on siis aikuiset lapset ja puolisoni ei ole lasten isä.

Mikähän se tällainen valinta edes olisi? Se joka tulisi minulle sanomaan että nyt valitset tuon tai minut, jäisi itse kakkoseksi.