Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä jotkut eivät huomaa, ettei välillämme ole sitä aitoa kemiaa?

Vierailija
02.10.2022 |

Pari edellistä naista on ollut todella surullisia, kun en ole lopulta halunnut heidän kanssaan sen vakavampaa. Pointtina ei ole ollut mikään seksin vonkaus tms, vaan yksiselitteisesti se todellinen yhteys puuttuu. Minusta on todella kummallista, etteivät he sitä huomaa. Kaikki keskustelutkin ovat loppujaan todella pinnallisia. Niitä voisi verrata siihen, kun jäät joskus naapurin kanssa vaihtamaan kuulumisia. Paljon voi olla puheenaiheita, mutta ne kaikki jää yleensä aina sille pinnalliselle tasolle.
Ihmettelenkin suuresti, että miten näillä naisilla on voinut olla kanssani niin mukavaa, että ovat aidosti rakastuneet. Meillä kun ei syvällisen keskustelun tasolla ole mitään yhteistä ja kumma, että minä olen ainoa, joka asian on huomannut.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kamala kun ei englantiakaan osaa ääntää 😂

Vierailija
62/88 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi kamala kun ei englantiakaan osaa ääntää 😂

Sehän nyt ei ole vaarallista, mutta nainenhan on muutoinkin tyhmä kuin vasemman jalan saapas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut elämäni aikana yli 10 000 naista, joista ehkä viiteen naiseen koin kemiaa, ts olin kiinnostunut naisesta seksuaaliseksi, älyllisellä ja henkisellä tasolla. Joten kemia on erittäin harvinaista, ainakin itselläni. Sen takia on ollut kiusallista kun nainen on ollut kiinnostunut, eikä itseä ole kiinnostanut nainen seksiä enempää. Ja kun seksiä on harrastettu, niin moni nainen on kuvitellut sen tarkoittavan jotain enemmän kuin seksi.

Vierailija
64/88 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki kaipaa kemiaa, vaan kumppania. Sellaisen suhteen muodostuminen vaatii aikaa.

Vierailija
65/88 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut elämäni aikana yli 10 000 naista, joista ehkä viiteen naiseen koin kemiaa, ts olin kiinnostunut naisesta seksuaaliseksi, älyllisellä ja henkisellä tasolla. Joten kemia on erittäin harvinaista, ainakin itselläni. Sen takia on ollut kiusallista kun nainen on ollut kiinnostunut, eikä itseä ole kiinnostanut nainen seksiä enempää. Ja kun seksiä on harrastettu, niin moni nainen on kuvitellut sen tarkoittavan jotain enemmän kuin seksi.

Olen tavannut elämäni aikana kaksi miestä, joiden kanssa on ollut molemminpuolista kemiaa. Minulle ei tule mieleenkään harrastaa seksiä, jollei ole tätä kemiaa. Silloin soolo on parempaa.

Vierailija
66/88 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on sellainen ominaisuus, että mitä etäisempi mies on, niin sitä kiinnostavampi hän on. Todella nurinkurista. Varmaan joku juttu, että tuollainen viileä psyko on hyvä suojelija.

Vierailija
67/88 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on sellainen ominaisuus, että mitä etäisempi mies on, niin sitä kiinnostavampi hän on. Todella nurinkurista. Varmaan joku juttu, että tuollainen viileä psyko on hyvä suojelija.

En nyt ole samaa mieltä etäisyydestä, mutta totta toinen puoli: sitä haluaa säilyttää oman itsenäisyytensä. En tykkää, että toinen tulee iholle.

Vierailija
68/88 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olet aina muistanut naiselle kertoa jo ennen seksiä että et muuta halua?

Vierailija
69/88 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olet aina muistanut naiselle kertoa jo ennen seksiä että et muuta halua?

ja toisaalta niin moni mies LUULEE että naiset kuvittelee enemmän. Joskus niinkin että kun nainen sanoo suoraan ettei itse halua muuta, niin mies ajattelee ja jopa väittää, että nainen valehtelee. Joskus on helpompi leikkiä mukana miehen mielikuvissa kuin alkaa inttämään vastaan, jos seksi on ihan ok.

Vierailija
70/88 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään sitten olet jatkanut näiden naisten tapailua, joiden kanssa et ole tuntenut kemiaa? Jos pitkänkin aikaa niin kyllähän siitä jo saa vaikutelman, että koet jotain teidän välillänne. Ei kukaan halua useampaa kertaa tavata ihmistä, jonka kanssa ei koe minkäänlaista yhteyttä. Paitsi ehkä joku TODELLA epätoivoinen.

No ainakin kymmenen kertaa olen tavannut. Hellyttävä luonne on vetänyt puoleensa ja se vie jalat alta. Mutta jos et saa mitään irti yhteisistä keskusteluista, niin siinä vain leviää pää ajan myötä. Ihminen tarvitsee kemiaa ja vastakaikua myös näissä asioissa.

Ap

Olet tavannut kymmen kertaa ja ihmettelet, miksi nainen on kuvitellut että teidän välillänne on jotain? Oletko tosissasi vai onko tämä provo?

Enhän minä sitä ihmettele, että nainen on ajatellut, että tästä voisi kehkeytyä jotain. Niinhän minäkin alussa ajattelin ja toivoinkin sitä. Sitä minä ihmettelen, että miten hän ei huomaa nyt useamman kerran näkemisen jälkeen, että meidän väliltä puuttuu loppujen lopuksi todella olennaisia asioita.

Ap

Kuka määrittelee ne olennaiset asiat? Sinä?

Jospa naisilla olikin eri ajatuksia siitä mitä ne olennaiset asiat ovat. Esim oma mieheni ääntää englannin sanat suomeksi. Sehän yhtenä esimerkkinä häiritsi sinua. Minua ei häirinnyt. Vuosia myöhemmin kuulin hänen ensi kertaa puhuvan asiakkaalle puhelimessa englanniksi ja äänsi sanat täydellisesti.

Hah, mulla sama! Yritän aina kommunikoida vastapuolen tasolla, joten suomalaisille puhuessani saatan ääntää sanat kirjoitusasun mukaan selkeyden vuoksi. Puhun englantia äidinkielenäni.

Vierailija
71/88 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutettu tai varakas mies on joillekin matalakoulutetuille naisille "palkinto" jolla nostaa omaa arvoa samalla lailla kuin joillekin miehille kaunis nainen. Useimmat naiset etsivät aitoa kemiaa kahden ihmisen välillä, mutta olen nähnyt naisia joita todella kiinnostaa miehessä ensisijaisesti koulutus ja status. Yleensä nämä ovat niitä joilla ei itsellä ole koulutusta tai vakaata taloudellista tilannetta.

Vierailija
72/88 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat mieheltä joka aidosti tutustuu naiseen ja etsii vakavampaa suhdetta. Olet niin poikkeuksellinen tyyppi että se voi vaikuttaa asiaan. Moni mies nimittäin etsii vain hetken hupia ja kun nainen on tavannut vain niitä vonkaajia niin kontrasti on niin iso sinun eduksesi että nainen voi kokea jo sen takia kemiaa ja ihastumista.

Tämä vain yksi näkökanta asiaan

Eivät he ole paljoa ole muita deittailleet. Toinen ei ole ikinä vielä edes seurustellut, vaikka ikä alkaa kolmosella. Tosi mukava ja herttainen nainen, jolla on kauniit "nauravat silmät". Jutut vaan on todella kummallisia ja esim työelämässä ei oikein saa vakiinnutettua paikkaansa missään.

Ap

Et kovin kauniisti puhu tästä naisesta.

Noh, ehkäpä ei pitäisi tätäkään sanoa, mutta sanon kuitenkin. Ulkoisesti tämä nainen on kuin enkeli, kuten jo totesin, sisäisesti myös. Mutta sitten esimerkiksi. Hän ei osaa esim lausua yhtään eglantia, vaan lausuu monet sanat niin kuin ne kirjoitetaan. Hän on myös matemaattisesti todella huono. Kaupassakin pitää taulukosta katsoa, että paljonko tuotteelle jää hintaa alennusprosentin jälkeen. Lisäksi hän ei seuraa päivittäisiä asioita tai vaikka politiikkaa oikeastaan ollenkaan. Listaa voisin jatkaa edelleen asioista, jotka katson kuuluvaksi ihan yleissivistykseen.

En tiedä olenko sitten jotenkin kylmä, mutta en vain osaa ruveta parisuhteeseen pelkästään sen takia, että toinen on kiva, jos muutoin ei olla yhtään samanlaisia ihmisiä.

Ap

Ikävä vaan ettei tasosi välttämättä riittäisi yleissivistyneeseen naiseen. Englannin lausumisen osaamattomuus on kyllä jo paha.

Yritä etsiä ruudinkeksijämpi nainen. Ehkä arvostus tuo kemiaa.

Minuun on rakastunut useampikin väitöskirjan tekijä mutta yksi näistä oli sellainen komeahko mies, joka selkeästi piti itseään omaa elinympäristöään parempana tapauksena. Olisin kaksoisdosentuurillani ilmeisesti 'riittänyt' hänelle, mutta omasta näkökulmastani hän vaikutti keskenkasvuiselta kakaralta.

Vierailija
73/88 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään sitten olet jatkanut näiden naisten tapailua, joiden kanssa et ole tuntenut kemiaa? Jos pitkänkin aikaa niin kyllähän siitä jo saa vaikutelman, että koet jotain teidän välillänne. Ei kukaan halua useampaa kertaa tavata ihmistä, jonka kanssa ei koe minkäänlaista yhteyttä. Paitsi ehkä joku TODELLA epätoivoinen.

No ainakin kymmenen kertaa olen tavannut. Hellyttävä luonne on vetänyt puoleensa ja se vie jalat alta. Mutta jos et saa mitään irti yhteisistä keskusteluista, niin siinä vain leviää pää ajan myötä. Ihminen tarvitsee kemiaa ja vastakaikua myös näissä asioissa.

Ap

Normaalisti jos joku ei ole kiinnostunut niin lopettaa tapailut ennen kuin niitä on kertynyt jo kymmenen. Mistä tiedät jos vaikka se nainen on yhtä saamaton kuin sinä eikä vaan sano ettei kiinnosta?

Ehkä kysymys on siitä, että ap on halunnut antaa vielä mahdollisuuden. Harvoin sitä oikeasti kiinnostavastakaan ihmisestä kiinnostuu heti ensimmäisellä tai toisella tapaamisella.

Väittäisin kyllä että suurin osa ihmisistä huomaa jo ensimmäisillä treffeillä, mikäli kemia puuttuu. Tuollaisten "mahdollisuuksien antajien" täytyy olla vain saakelin epätoivoisia, tai sitten jotain nysvääjiä jotka eivät osaa sanoa ei.

Joidenkin harvojen ihmisten kohdalla se tunne vain on erilainen. Sen todellakin kokee vain harvoin elämässään. Pelkkä jonkun ihmisen näkeminen saa sinut tuntemaan sisälläsi jotain erityistä, vaikka et tätä henkilöä muutoin juuri tuntisikaan. Näille haluaa antaa suuremman mahdollisuuden kuin niille, jotka ovat niitä "vaikuttaa ihan ok-tyypeiltä", joita deiteistä lähes kaikki yleisesti ottaen ovat.

Ap

Haikailet jotain nuoruudenrakkautta tai naista, jota et koskaan saanut, ja vertailet deittejäsi häneen.

Vierailija
74/88 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sellaista viileää psykoa kannattaa yrittä miellyttää, jotta henki säilyy. Ks. Tukholman syndrooma.

Vierailija
75/88 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sellaista viileää psykoa kannattaa yrittä miellyttää, jotta henki säilyy. Ks. Tukholman syndrooma.

Mistä äkkäsit Tukholman-syndrooman tähän yhteyteen? Kyse ei ole sentään patologisesta riippuvuussuhteesta, vaan vähän miekkojen kalistelusta, roolien hakemisesta ja jaosta suhteen muodostamistarkoituksessa.

Vierailija
76/88 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin pitkän kommentin ja se katosi. Kiitos, vauvapalsta. 

Vierailija
77/88 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet tavannut kymmen kertaa ja ihmettelet, miksi nainen on kuvitellut että teidän välillänne on jotain? Oletko tosissasi vai onko tämä provo?

Enhän minä sitä ihmettele, että nainen on ajatellut, että tästä voisi kehkeytyä jotain. Niinhän minäkin alussa ajattelin ja toivoinkin sitä. Sitä minä ihmettelen, että miten hän ei huomaa nyt useamman kerran näkemisen jälkeen, että meidän väliltä puuttuu loppujen lopuksi todella olennaisia asioita.

Ap

Kuka määrittelee ne olennaiset asiat? Sinä?

Jospa naisilla olikin eri ajatuksia siitä mitä ne olennaiset asiat ovat. Esim oma mieheni ääntää englannin sanat suomeksi. Sehän yhtenä esimerkkinä häiritsi sinua. Minua ei häirinnyt. Vuosia myöhemmin kuulin hänen ensi kertaa puhuvan asiakkaalle puhelimessa englanniksi ja äänsi sanat täydellisesti.

Hah, mulla sama! Yritän aina kommunikoida vastapuolen tasolla, joten suomalaisille puhuessani saatan ääntää sanat kirjoitusasun mukaan selkeyden vuoksi. Puhun englantia äidinkielenäni.

Kirjoittamassani kommentissa mitä ei juuri julkaistu kerroin, miten pelleilin armotta eksäni kustannuksella tällä tavalla. :D Laususkelin sanoja miten sattuu ja kyselin tyhmiä kun hän brassaillessaan sekoitti kielet keskenään. Hän luulee varmaan vieläkin, etten osaa englantia, mutta minua ei varsinaisesti sen kakaran ajatukset itsestäni enää kiinnosta. 

Vierailija
78/88 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska ei mulla ole koskaan ollut kenenkään kanssa enkä kaipaa mitään "kemiaa". Mitään sellaista mystistä jalat alta vievää elämää suurempaa mitä monet kuvaa. Mun jutut on aina alkaneet kaveruudesta ja jossain vaiheessa mukaan on tullut seksi ja sitten on todettu että ollaan parisuhteessa. Ja jos ei jutut alussa luista kovin hyvin niin ei sekään minusta olisi huolestuttavaa, monilta ihmisltä kestää kauan avautua uuden ihmisen kanssa, moni jännittääkin sosiaalisesti varsinkin ihastuneena.

Eli joo kyllä mä olisin voinut tuossa ap tilanteessa ajatella vaan, että tämä on niitä juttuja jotka alkaa vähän hitaasti mutta koska kerran ap näyttää haluavan jatkaa niin jatketaan, kyllä siitä voi vuodessa-parissa tulla hyväkin suhde. Suhde aviomieheeni alkoi juuri niin, että oli alkuun vaikeaa ja vaivaantunutta, lähinnä humalassa hauskaa kun osattiin avautua ja luottaa, mutta kyllä se siitä vähitellen lähti.

Vierailija
79/88 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, jotenkin paistaa läpi näistä ap:n jutuista, että yrittää osoittaa olevansa jotenkin deittiään laadukkaampi tapaus. Ok. No mikä saa "laadukkaan" miehen tulemaan julkiselle palstalle todistelemaan tätä? Olisiko pakit? Perinteinen happamia-sanoi-kettu -keissi.

Meinaan, että kyllä itsekin tunnistan jos jonkun kanssa ei natsaa, mutta ymmärrän että toinen voi tykätä vaikka jostain piirteestäni, mutta ei ole kyllä mitään tarvetta jauhaa muille hänen henkilökohtaisista ominaisuuksista tunnistettavasti kuvaillen. Sellainen tiputtaisi minut samantien ö-mappiin, eikä suinkaan todistaisi upeuttani.

Vierailija
80/88 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis selvästi suorastaan halveksii ja pitää tyhmänä tätä naista, mutta silti jatkaa edelleen tapailemista? Ei niin mitään järkeä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi