Mikä on hyvän ihon salaisuus? Kertokaa vinkkinne!
Kommentit (162)
Uni ja runsas vedenjuonti. Huomaa heti jos ei ole nukkunut hyvin tai juonut liian vähän vettä.
Mulla huono iho. Tai hyvä ettei ole finnejä mutta on pisamia ja maksläiskiä.
Tiukka hiilariton, kofeiiniton, maidoton, mutta hyvin rasvapainoitteinen ruokavalio ilman mitään prosessoituja puolivalmisteita.
Katosi ihon punoitus, kuivuus, atooppinen ja seborroinen ihottuma, mustapäät ja epämääräiset näpyt iholta. Väri on tasainen, eikä tarvitse rasvailla edes suihkun jälkeen.
Hoidossa vähän on paljon. Hajusteettomat puhdistusgeeli, kasvovesi ja kosteusvoide. Ihan markettituotteet riittävät.
Geenit
Uni
Aurinkosuoja
Stressittömyys
Mun hyvän ihon salaisuus on säännöllinen hoitaminen luonnonkosmetiikalla.
Iltaisin
- kaksoispuhdistus Patyka Clean Melting Cleansing Oil + Olivia Klein Jelly Wash
- kasvovesi Whamisa Cactus Moisturizing & Purifying Toner
- silmänympärysvoide Bybi Beauty Eye Plump
- kasvoöljy Mádara Deep Moisture Vitamin Oil
Aamuisin
- vesipesu
- seerumi Mádara Vitamin C Intense Glow Concentrate
- kaulalle Mádara Derma Collagen Hydra Silk Firming Cream
- kasvoille JOIK Organic Skin Perfecting BB Cream
Lisäksi viikottain
- gua sha -käsittely
- kuorinta Mádara Brightening Aha Peel Mask
- naamio Mádara Detox Ultra Purifying Mask tai Whamisa Cactus Soothing&Lifting Prickly Pear
Ihotyyppi rasvoittuva, ikää 40, ikääntymisen merkkejä ei näkyvissä.
Ikä Ja kuva kiitos!
Harkitaan sitten.
Sokeria syön hyvin vähän. Lähinnä silloin kun käyn aasialaisessa ravintolassa. Kotiruoanlaitossa ei ikinä sokeria. Alkoholia vain vähän.
Liikuntaa sopivasti. Saunomista ja pyrkimys hyviin yöuniin. Aurinkoa vain vähän.
Vehnää en syö ja kasviksia aina yli puolet lautasesta. Porkkana tekee hyvää iholle. Biotiini ilmeisesti hyvä lisäravinne, lisäksi d ja sinkki.
Vierailija kirjoitti:
Tiukka hiilariton, kofeiiniton, maidoton, mutta hyvin rasvapainoitteinen ruokavalio ilman mitään prosessoituja puolivalmisteita.
Katosi ihon punoitus, kuivuus, atooppinen ja seborroinen ihottuma, mustapäät ja epämääräiset näpyt iholta. Väri on tasainen, eikä tarvitse rasvailla edes suihkun jälkeen.
Käytän hiilareita kyllä itse, mutta en yltiöpäisesti ja lisään että suosin kyllä kypsytettyjä juustoja.
Ei ole iänmerkkejä, ikinä en ole missään hoidoissa, edes kosmetologilla käynyt ja valehtelematta ei ole vastaan tullut ikäistäni nuoremman näköistä. Eräs ikäiseni (46) hammaslääkärinainen oli yhtä nuorekas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän hiilareita kyllä itse, mutta en yltiöpäisesti ja lisään että suosin kyllä kypsytettyjä juustoja.
Ei ole iänmerkkejä, ikinä en ole missään hoidoissa, edes kosmetologilla käynyt ja valehtelematta ei ole vastaan tullut ikäistäni nuoremman näköistä. Eräs ikäiseni (46) hammaslääkärinainen oli yhtä nuorekas.
Mistä tiedät jokaisen vastaantulijan iän?
Muistutan, että iän pysyvät merkit alkavat ihan asiantuntijoidenkin mukaan ilmaantua vasta 40-50 ikävuoden välillä, joten 40-vuotiaalla ei pidäkään olla näkyviä iänmerkkejä.
Siksi mediassa rypyttömyydestäön toitottaa vielä kolmivitosia, mutta nelivitosia ei enää ole hehkuttajissa.
Niin, miksi? Juuri yllämainitun takia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole iänmerkkejä, ikinä en ole missään hoidoissa, edes kosmetologilla käynyt ja valehtelematta ei ole vastaan tullut ikäistäni nuoremman näköistä. Eräs ikäiseni (46) hammaslääkärinainen oli yhtä nuorekas.Mistä tiedät jokaisen vastaantulijan iän?
Sen vaan tietää suurin piirtein. Tiedät itsekin. Suurin osa on ikäisensä näköisiä tutkitusti. Harvoja poikkeuksia on, senkin tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Tuuri, kunnon yöunet, sauna monta kertaa viikossa, päivittäinen hikoilu liikkuessa, vähän tai ei ollenkaan maitotuotteita ja suklaata, mutta sopivasti rasvaa ruokavaliossa.
Itse käytän maitotuotteita ( juusto, jugurtti ) ja tummaa suklaata, hyvä iho
Monipuolinen laadukas ravinto parasta
Vierailija kirjoitti:
Iltaisin
- kasvoöljy Mádara Deep Moisture Vitamin OilAamuisin
- vesipesu
- kasvoille JOIK Organic Skin Perfecting BB CreamLisäksi viikottain
- gua sha -käsittely
- naamio Mádara Detox Ultra Purifying Mask tai Whamisa Cactus Soothing&Lifting Prickly PearIhotyyppi rasvoittuva, ikää 40, ikääntymisen merkkejä ei näkyvissä.
Ei sitten ehdi muuta tekemäänkään, kuin läträämään noilla tuotteilla, vai oliko tämä mainos ?
Itse en Helosania kummempaa ole tarvinnut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaisin
- kasvoöljy Mádara Deep Moisture Vitamin OilAamuisin
- vesipesu
- kasvoille JOIK Organic Skin Perfecting BB CreamLisäksi viikottain
- gua sha -käsittely
- naamio Mádara Detox Ultra Purifying Mask tai Whamisa Cactus Soothing&Lifting Prickly PearIhotyyppi rasvoittuva, ikää 40, ikääntymisen merkkejä ei näkyvissä.
Ei sitten ehdi muuta tekemäänkään, kuin läträämään noilla tuotteilla, vai oliko tämä mainos ?
Itse en Helosania kummempaa ole tarvinnut
Aamuisin menee 2 minuuttia ja iltaisin 5 minuuttia, joten hyvin ehtii tehdä paljon muutakin. Itse en taas laittaisi mistään hinnasta öljynjalostuksen sivutuotteita kasvoilleni.
Geenit. Ikää 49 ja nyt tullut muutama läheltä nähtävä vaakaryppy esim otsaan. Vanhemmiten iho on ollut herkkä ja atooppinen. Kuorin dermaplaning-veitsellä. Kuivakuppaan välillä. Puhdistan vain öljyllä. Kosteutan novexpertin magnesium-suihkeella, sen päälle vaikka hyaluronihapposeerumia, lukitsen kasvoöljyllä kosteuden. Välillä kuurina Avitcidia eli retinolia.
Vierailija kirjoitti:
Perintötekijät.
Terveellinen ja hyvä ravinto lapsesta lähtien.
Miksi on tärkeää, että ravinto on ollut terveellistä jo lapsena? Ihohan kuitenkin uusiutuu.
Kaikki lähtee ruokavaliosta. Siitä iho ottaa ravintonsa uudistumiseen. Tököteillä ja seerumeille voidaan ehkäistä "oireita" muttei se poista juurisyytä.
Aurinkovarjo on pop. Semmonen 1800-luvulta oleva.