Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäpä muiden yksinäisten lauantai-iltaan kuuluu?

Vierailija
01.10.2022 |

Itse kipeänä, joten ihmisten ilmoille en voi lähteä. Kuuntelen Meiko Kajia, lueskelen vauvapalstaa ja mässytän karkkia.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin saaressa mökillä ja kroppa "kipeänä" päivän ahertamisesta: halkojen tekoa liiteriin, kompostiläjän kääntäminen, laiturin nosto pois järvestä jne. Kohta saunaan, sitten iltapalaa ja nukkumaan. Huomenna on pakko ottaa rauhallisemmin ja onneksi maanantaina pääsee töihin lepäämään.😅

Oi ihanaa, minä haaveilen, että voisin edes hetken asua saaristossa, olen jo 67 v, jospa uskaltaisin joskus toteuttaa.

Koskaan ei ole liian myöhäistä. Tsemppiä. 😊

Vierailija
42/54 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä kävin kaupoilla, sitten luin yhden kirjan loppuun. Siivoilin vähän, löysin hyvät siivousvälineet keraamisen lieden puhdistamiseen ja olen ihastellut lopputulosya.

Nyt aloitin akryylimaalauksen pitkästä aikaa, mutta välillä pitää odotella kerrosten kuivumista niin on aikaa palstailla. Salaatin tekaisin äsken, kohta pitäisi lähteä kauppaan ostamaan vielä tortillalättyjä ja jauhelihaa, mutta ensin pitäisi vähän jaksaa vilkaista peiliin. Samalla reissulla arvelin käydä vähän järjestelemässä häkkivarastoa.

Kolme siideriä odottaa kaapissa, jos innostun fiilistelemään, mutta tuskin.

Ihan ok yksinäinen päivä, on ollut paljon huonompiakin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo juonut viinipullon.

Avaan toisenkin ja alan soittelemaan tutuille.

Kyllä ne ilahtuu....

Hui, minulle riittää yksi pullo ja onneksi en tunne tarvetta soitella kenellekään.

Lapsenlasten kuvia katselen ja muistelen ihanaa puhelua, jonka kävin esikoiseni kanssa aamupäivällä. Hän pesi ison talonsa ikkunoita ja soitti äidilleen ja juteltiin siinä liki kaksi tuntia. Ne puhelut on aina niiiiiin ihania. Nähdäänkin usein kun samassa kaupungissa asutaan. Ja ne lapsenlapset on tosikoisen tekemiä, hän meni naimisiin vasta aikuisena ja yks kaks yllättäen olen kolmen pienen mumma. Voi tätä onnea! Pesue asuu myös samassa kaupungissa ja olen usein auttelemassa, katson lasten perään, kuljettelee jne. Esikoisen ainoa lapsi on jo yliopistossa opiskelemassa. Olen eläkeläinen, joka sekin on hirmu jees homma.

Mukavaa iltaa ja syksyä kaikille! Kyllä me tästäkin talvesta selvitään! Jos jollekin tulee tinkaa sähkölaskujen kanssa, hakekaa ja vaatikaa apua!

Kiitos! Ihanat terveiset!

Vierailija
44/54 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut tänään paljon ulkona. Äsken tulin vielä yhdeltä lenkiltä ajatellen, että sateessa on taukoa. No eipä ollut ja vaatteista meni vesi läpi. Pitäisi viimein hommata ainakin vedenpitävät housut. Takki nyt on ok. Onneksi pääsen kohta saunaan. Muuten hyvin tavallinen ilta. Tv:tä ehkä katson tai luen jotain. Ehdin jo päivällä surea yksinäisyyttä ja elämääni muutenkin. Onneksi fiilis parani iltaa kohden. Jotenkin syksy on haikeaa aikaa. Monet aloittavat kaikkea uutta opiskelusta harrastuksiin. Itse taas mietin kuinka olen jämähtänyt paikoilleni.

Vierailija
45/54 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo juonut viinipullon.

Avaan toisenkin ja alan soittelemaan tutuille.

Kyllä ne ilahtuu....

Hui, minulle riittää yksi pullo ja onneksi en tunne tarvetta soitella kenellekään.

Lapsenlasten kuvia katselen ja muistelen ihanaa puhelua, jonka kävin esikoiseni kanssa aamupäivällä. Hän pesi ison talonsa ikkunoita ja soitti äidilleen ja juteltiin siinä liki kaksi tuntia. Ne puhelut on aina niiiiiin ihania. Nähdäänkin usein kun samassa kaupungissa asutaan. Ja ne lapsenlapset on tosikoisen tekemiä, hän meni naimisiin vasta aikuisena ja yks kaks yllättäen olen kolmen pienen mumma. Voi tätä onnea! Pesue asuu myös samassa kaupungissa ja olen usein auttelemassa, katson lasten perään, kuljettelee jne. Esikoisen ainoa lapsi on jo yliopistossa opiskelemassa. Olen eläkeläinen, joka sekin on hirmu jees homma.

Mukavaa iltaa ja syksyä kaikille! Kyllä me tästäkin talvesta selvitään! Jos jollekin tulee tinkaa sähkölaskujen kanssa, hakekaa ja vaatikaa apua!

Sinullahan on pitkä väli lapsenlapsista. 😊 Yksi jo yliopistossa ja muut vasta pikkuisia.

Vierailija
46/54 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein karjalanpiirakoita. En oo syönyt ruokaa tänään niin mietin lähtiskö vielä kauppaan, vai vasta huomenna. Pitäis tehdä pari koulujuttua, mutten saa aikaiseksi. 

Vierailija
47/54 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin haenko 350 g sipsejä vai 200 g suklaata

ensin suolaista ja suklaa jälkijälkiruuaksi

Vierailija
48/54 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon viiniä ja selaan av-palstaa.

Vierailija
49/54 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri saunasta, laitoin makkarat grilliin, elämäni biisi alkaa.

Vierailija
50/54 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulon sukkaa samalla kun kuuntelen murhajuttuja. Samaa siis kuin lähes joka lauantai :D.

Vierailija
51/54 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkenyt jo monta tuntia kun on niin yksinäinen että haluaisin vain kuolla pois.. 😔

Ethän sinä ole kulta yksin. Täällähän me kaikki ollaan.

mies54v

Vierailija
52/54 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neulon sukkaa samalla kun kuuntelen murhajuttuja. Samaa siis kuin lähes joka lauantai :D.

samaa sukkaa?

Vierailija
53/54 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui kamalaa : D

Vierailija
54/54 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu kynttilöitä, takkatulta, ja mukavaa oloa siivotussa kodissa.

Omaa rauhaa osaa arvostaa hässäkkävuosien jälkeen.

Mutta koet silti olosi yksinäiseksi? Itsellä sama, että rakastan omaa rauhaa, mutta kuitenkin kaipaisin toista tähän vierelle.

On minulla tuossa jonkun matkan päässä se tärkein ihminen. Ollut jo 31 vuotta. Siitä ajasta 15 vuotta meillä on kuitenkin ollut omat osoitteet. Yksin asuminen parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme