Mitäpä muiden yksinäisten lauantai-iltaan kuuluu?
Itse kipeänä, joten ihmisten ilmoille en voi lähteä. Kuuntelen Meiko Kajia, lueskelen vauvapalstaa ja mässytän karkkia.
Kommentit (54)
Jääkaapissa 4 tölkkiä olutta ja pizzaa.
Telkkarin katseluksi menee tämä ilta.
Masked Singer ja haluatko miljonääriksi.
Mukavaa iltaa kaikille 😊
Tämä päivä mennyt krapulassa.
No,kohta otan lääkettä :)
Otin kirppispöydän tänään kuukaudeksi. Nyt lähtee kaikki oma käyttämätön vaate, lasten myös. Kaikki turha pois. Jee 😄
Olen jo juonut viinipullon.
Avaan toisenkin ja alan soittelemaan tutuille.
Kyllä ne ilahtuu....
Juon bissee kotona ja kuuntelen Kim wildea youtubesta. Samalla seuraan onnaako pitkävedosta. Yksi lappu meni jo oikein jossa on 5 kohdetta ja kerroin 542 joten voitin 542 euroa. Pari lappua vielä olisi.
Olen säästänyt rahaa pleikkari 5 konsoliin mutta ei vaan tule kauppaan myyntiin että pääsisin pelaamaan.
Lähes koko päivä mennyt kotosalla bb 247:aa kytäten. Aamusta kävin ruokakaupassa ja päivemmällä vaatekaupoilla. Tunnin jos jaksais vielä valvoa niin sitten unilääke naamaan ja makoisat 12-14 h unet.
Vierailija kirjoitti:
Itkenyt jo monta tuntia kun on niin yksinäinen että haluaisin vain kuolla pois.. 😔
Ei pidä vaipua synkkyyteen! Hyväksy elämäsi sellaisena kun se on ja tee olosi mukavaksi.
Aiemmin tänään parissa taodenäyttelyssä ja kahvilla ystävän kanssa, nyt kotisohvalla syömässä näkkäriä munavoilla. Iltaan kuuluu lähinnä telkkua ja somettelua.
Vierailija kirjoitti:
Otin kirppispöydän tänään kuukaudeksi. Nyt lähtee kaikki oma käyttämätön vaate, lasten myös. Kaikki turha pois. Jee 😄
Peukkuja, että saat kaupaksi.
Yksin saaressa mökillä ja kroppa "kipeänä" päivän ahertamisesta: halkojen tekoa liiteriin, kompostiläjän kääntäminen, laiturin nosto pois järvestä jne. Kohta saunaan, sitten iltapalaa ja nukkumaan. Huomenna on pakko ottaa rauhallisemmin ja onneksi maanantaina pääsee töihin lepäämään.😅
Vierailija kirjoitti:
Tulin just saunasta. Katselen miten ruska on värjännyt puut kauniiksi. Lueskelen vauva -palstaa ja kirjoittelenkin joskus tänne jotain. Ihan rauhallista illanviettoa.
Ihan rauhallista illanviettoa.
Aloitat kohta kuitenkin mayhemin jossain ketjussa.
Katson bb 24 ja juon olutta. Tylsää meininkiä talossa nyt.
Heräsin aamu 6. Lueskelin lehdet netissä. kaurapuuroa. Kodin kohentamista. Vastasin s-postin. Systeri soitti klo:10 ja lopetti 12.30.Kun en on F.B/ en instagram. Lähdin ulos kävelee yksin joku 3h. palasin tylsään kämppään. Söin valmisaterian. Nukuinkin 1h. Katsoin asia ohjelman TV 1 kello 17.10-17.50. Muisti sairaista.Tulin vähän aika sitten lukee tänne näitä juttuja.Oon niin väsynyt tylsyyteen. Joten kello 20.30 Katson uutiset Tv 1. Ja alan nukkuu.Tylsyys todella väsytää,ei pelkoa ettenkö nukkuisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo juonut viinipullon.
Avaan toisenkin ja alan soittelemaan tutuille.
Kyllä ne ilahtuu....
Hui, minulle riittää yksi pullo ja onneksi en tunne tarvetta soitella kenellekään.
Lapsenlasten kuvia katselen ja muistelen ihanaa puhelua, jonka kävin esikoiseni kanssa aamupäivällä. Hän pesi ison talonsa ikkunoita ja soitti äidilleen ja juteltiin siinä liki kaksi tuntia. Ne puhelut on aina niiiiiin ihania. Nähdäänkin usein kun samassa kaupungissa asutaan. Ja ne lapsenlapset on tosikoisen tekemiä, hän meni naimisiin vasta aikuisena ja yks kaks yllättäen olen kolmen pienen mumma. Voi tätä onnea! Pesue asuu myös samassa kaupungissa ja olen usein auttelemassa, katson lasten perään, kuljettelee jne. Esikoisen ainoa lapsi on jo yliopistossa opiskelemassa. Olen eläkeläinen, joka sekin on hirmu jees homma.
Mukavaa iltaa ja syksyä kaikille! Kyllä me tästäkin talvesta selvitään! Jos jollekin tulee tinkaa sähkölaskujen kanssa, hakekaa ja vaatikaa apua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mietin ehdinkö käydä lenkillä ennen saunavuoroa ja siilihommia. Syön suolakurkkuja ja juustoa. Pitäisi hommautua ulosmenolookkiin, jos lähen lenkille.
Mitä hommia ne on?
No nyt on tärkeä aika luonnonsiileillä, juuri ennen talvehtimiseen menemistä. Niin vien joka ilta siileille vähän murkinaa ja vettä ulos ja yhden virikejutun, mistä yksi siili on ihan innoissaan. Niiden reitti kulkee pihan läpi. :D
Nyt kaikki tekemään siileille talvipesiä! :)
Vierailija kirjoitti:
Yksin saaressa mökillä ja kroppa "kipeänä" päivän ahertamisesta: halkojen tekoa liiteriin, kompostiläjän kääntäminen, laiturin nosto pois järvestä jne. Kohta saunaan, sitten iltapalaa ja nukkumaan. Huomenna on pakko ottaa rauhallisemmin ja onneksi maanantaina pääsee töihin lepäämään.😅
Oi ihanaa, minä haaveilen, että voisin edes hetken asua saaristossa, olen jo 67 v, jospa uskaltaisin joskus toteuttaa.
Siivous ja haravointi ulkona. Nyt katson tv:tä mistä puhutaan politiikasta
Kiitti 🧡 sanoistasi! 💗