Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?
Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?
Kommentit (1001)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin jännä kuinka en itse koe komeita mieslaulajia tai viihdetaitelijoita jotka vilauttaa pikkuisen paljasta pintaa uhkana niinkuin monet naiset kokevat Erikan kaltaiset naiset. Vieläkin naisen seksualisuus on uhka heille ja sitä pitää yrittää kahlita kaikin keinoin.
Itse (naisena) en koe uhkana, vaan tunnen lähinnä voimakasta myötähäpeää kun näen tuon halvan h****n näköiseksi pukeutuneen naisen esittämässä mukamas voimaannuttavaa lyriikkaa. Oikeastaan jopa säälittää. :/
Oletko muuten tietoinen, että haukkumalla häntä h-sanalla täyttää se kunnianloukkaksen tunnusmerkistön ja tästä on jo ennakkotapauksia. Hänhän ei ole H vaan viihdetaiteilija.
Opettele lukemaan. Hänen kommentointi koski sitä, minkä näköiseksi viihdetaiteilija tai tässä tapauksessa ehkä viihdyttäjä on pukeutunut. Viitattiin roolihahmoon, jota esitetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan nainen julkisuudessa ärsyttää, sekä miesihmisiä että naisihmisiä. Miehiä ärsyttää selvästi vähemmän silloin kun nainen on pukeutunut seksikkäästi.
Mutta miksi naisia ärsyttää seksikkäästi pukeutuminen?
Siksi, että hän on liian lihava seksikkäästi pukeutumiseen. Hoikka, urheiluvartaloinen näyttää seksikkäältä, vaikka olisi silarit.
Eikä hän edes pukeudu seksikkäästi, vaan mauttomasti, halvanoloisesti. Tyylitaju on kadonnut.
Tulee Tuksu mieleen. En ole koskaan tykännyt Tuksusta, siis miksi pitäisin Erika Wikmanista?
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä seksikkäästi pukeutuminen. Fanitan itsekin monia seksikkäitä artisteja. Erika vaan ei vaan ole mielestäni seksikäs, vaan Tuksu 2.0.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on surkein laulun ääni.
Ei ole surkea ääni eikä voi olla. Oli muinoin toinen tangokuningatar kilpailussa ja sitten voitti kuningatarkruunun. Ei voi voittaa, jos on surkea lauluääni. Tajuatko?
Mua ei ärsytä yhtään, naurattaa vaan.Laittaa itsensä niin hyvin likoon. Ärsyttäviä on mm.Marin, Kukkohovi, Pippa Laukka, Pimiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan nainen julkisuudessa ärsyttää, sekä miesihmisiä että naisihmisiä. Miehiä ärsyttää selvästi vähemmän silloin kun nainen on pukeutunut seksikkäästi.
Siksi, että hän on liian lihava seksikkäästi pukeutumiseen. Hoikka, urheiluvartaloinen näyttää seksikkäältä, vaikka olisi silarit.
Eikä hän edes pukeudu seksikkäästi, vaan mauttomasti, halvanoloisesti. Tyylitaju on kadonnut.
Tulee Tuksu mieleen. En ole koskaan tykännyt Tuksusta, siis miksi pitäisin Erika Wikmanista?
Teille ei vaan mene kaaliin se, että Erika haluaa näyttää just siltä halvalta hutsulta.
Miksi sitä on vaikea tajuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille ei vaan mene kaaliin se, että Erika haluaa näyttää just siltä halvalta hutsulta.
Minä kyllä tajuan sen oikein hyvin. Ei mun silti tarvitse olla sitä mieltä, että kokisin tuon lookin seksikkäänä tai upeana. Mielestäni se halpistuksulook on karsea.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ärsytä yhtään, naurattaa vaan.Laittaa itsensä niin hyvin likoon. Ärsyttäviä on mm.Marin, Kukkohovi, Pippa Laukka, Pimiä
Samaa mieltä että Erika paljon symppiksemmän oloinen kuin nämä mainitsemasi nyrpistelevät diivailijat. Junttidisko on ihan hauskaa, tulee koko kansalle hoilattavaa. Mutta liian överi markkinamiesten tekemä uusi Kikka tyyli vähän tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule elämään pitkään, jollei laihduta. Etenkään, jos kilot ovat tulleet runsaasta alkoholin käytöstä.
Ylipainoisuus ei ole ulkonäkökysymys, vaan enemmän terveysriski.
Ei ärsytä. Näkyy ärsyttävän inceleitä: siitä puhe mistä puute. Erikasta ja muistakin naisista.
Ketjussa esiintyvät "tuomitsevat naiset" ovat kaikki pienimunaisia lautapoikia. Ketju on aloitettu, jotta saadaan tekosyy solvata naisia.
Nulikat tunnistaa suppeasta sanastosta, kliseistä ja teemasta. Pskahousupoikien vollotusketju, 100%.
Erikassa menee ihon alle useimmilla ajattelisin, hän on kaunis, hän on seksuaalinen, hän on sensuelli, hän on itsevarma lavalla............tämä valitettavasti menee suomalaisen naisen ihon alle. Suomalaisen naisen heikko itsetunto ja itseinho aiheuttaa tämän. Minusta Erika on upea, minusta on upeaa että hän on juuri sellainen kuin on. Anna palaa Erika. Maailmalla olisit ihailtu niinkuin Madonna, Cicciolina, Marilyn jne. En tiedä miksi harmaahiiri suomalaisnainen inhoaa kauniita ja provosoivia naisfiguureita, haluaisi tietysti itse olla samanlainen, eikun siitä vain palamaan ja provosoimaan. Miehet pitävät seksikkäistä naisista, ei mistään feministihirviöistä.
Nainen50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä seksikkäästi pukeutuminen. Fanitan itsekin monia seksikkäitä artisteja. Erika vaan ei vaan ole mielestäni seksikäs, vaan Tuksu 2.0.
Tämä. Olin kesällä festareilla, jossa esiintyivät samana päivänä Anna Abreu ja Erika Vikman. Abreu pukeutui myös seksikkäästi, mutta hänellä on upea vartalo ja show oli viihdyttävä. Vikmanin kohdalla tuli lähes myötähäpeä esiintymisestä ja pukeutumisesta. Tuntuu, että hän yrittää esittää jotain, mitä ei oikeasti ole. Olen katsonut muutaman jakson Vain Elämää, ja siinä Vikman vaikuttaa todella herkältä persoonalta.
N43
Ei mua ärsytä. Siinäpä pyörii ja toteuttaa itseään
Ei ärsytä, lähinnä tunnen myötähäpeää ja sääliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, itse olen vain kuullut kun miehet haukkuu Erikaa.
Tätä minäkin olen kuullut enemmän miesten suusta. On turvonnut, lihava, oudon näköinen jne.
Minunkin mielestä hän on oudon näköinen.t.nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Olin kesällä festareilla, jossa esiintyivät samana päivänä Anna Abreu ja Erika Vikman. Abreu pukeutui myös seksikkäästi, mutta hänellä on upea vartalo ja show oli viihdyttävä. Vikmanin kohdalla tuli lähes myötähäpeä esiintymisestä ja pukeutumisesta. Tuntuu, että hän yrittää esittää jotain, mitä ei oikeasti ole. Olen katsonut muutaman jakson Vain Elämää, ja siinä Vikman vaikuttaa todella herkältä persoonalta.
N43
Sivusta: Abreu on laulaja, vieläpä hyvä sellainen. Vikman ei yllä edes lähikuppilan karaoke-prinssesan tasolle.
Valittiin Tangokuningattareksi vain, koska Danny oli tuomaristossa.
Ärsytys on vahva sana, ei ärsytä yhtään olla kuuntelematta.
Seksikäs nainen, osaa tuoda seksikkyyden esiin keimailemalla, huumoria mukana. Kerrassaan upea ilmestys ja hyvää musiikkia tekee. Varmasti moni nainen on kateellinen kun miehet tykkäävät.
En koe paljasta pintaa vilauttelevia naisia uhkana, koska en todellakaan ole kiinnostunut siitä miestyypistä, joka tällaisten perään haikalee.