Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?

Vierailija
01.10.2022 |

Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?

Kommentit (1001)

Vierailija
221/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika on naisellisen, kauniisti laitetun naisen vastakohta, oikein naiseuden irvikuva. Halvan näköinen, varmaan ahkera kuitenkin uimaan, kun usein uimapuku päällä.

Vierailija
222/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika ei ole kaunis eikä seksikäs.

Voitti dannyn avulla aikoinaan.

Ei osaa laulaa.

Syy miksi en pidä. Noidan silmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyseisen muikkelin naamataulusta tulee Porsas mieleen.

Vierailija
224/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seuraa tämän naisen elämää ja vielä vähemmän tunnen, joten en osaa oikein kertoa mielipidettäkään hänestä. Kuvan olen nähnyt ja tiedän hänen olevan laulaja, mutta yhtään hänen kappalettaan en tiedä.

Ja aloituksessa ei tätä kysytty. Eikä meistä ketään kiinnosta ettet tunne etkä tiedä.

Vierailija
225/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oltiin kilttiä armi 2sta, myt kikka/samanthafoxia. Tissit myy.. Ja ei en ole kateellinen niistä, itselläni e95. Feikki muija on hän ja pääsi vanhan ukon armosta pinnalle, säälittää.

Vierailija
226/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tiedä. Ainoa mitä epäilen on puhdas kateus. Hän uskaltaa olla sitä mitä on, oikeasti boksin ulkopuolelta. Rohkea, upea, näyttävä ja lahjakas nainen. Nainen on naiselle susi.

Vierailija
227/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ilman meikkiä kauniimpi. Meikki on tosi räikeä, vähän Itä-Euroopan  tyyliin  liikaa kaikkea. Huulet vinona täytteestä.    V aatteet  jostain pimeästä  S- M kellarista , tekonahkaa.   Tykkään että hän on valinnut tuommosen roolin, joka minua kuvottaa. Näyttää kasvoista kai vähän turvonneelta. En ole kateellinen tisseistä, itselläni ihan hyvät.  Vaikuttaa ihan kivalta ihmiseltä. Haluaa olla halvan  hoon näköinen  julkisuudessa. Tyyli on vain aivan mauton , ei sensuelli  vaan halpa.

Vierailija
228/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian tyrkky

Vierailija
229/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään, mutta ei ole ainakaan minulle mikään seksikkyyden tai voimaantumisen pioneeri.

230/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tyyli on jo niin nähty kymmeniä vuosia sitten jo.

Jotain omaperäisempää ja laadukkaampaa sais olla. Tekee kyllä itsestään aika typerän. Varmasti hävettää myöhemmin. Ensin iso d ja sitten tyrkkyily.

231/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiitos kirjoitti:

Erika on naisellisen, kauniisti laitetun naisen vastakohta, oikein naiseuden irvikuva. Halvan näköinen, varmaan ahkera kuitenkin uimaan, kun usein uimapuku päällä.

"Naiseuden irvikuva" kiitos, osuva.

Vierailija
232/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
233/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan tiedä. Ainoa mitä epäilen on puhdas kateus. Hän uskaltaa olla sitä mitä on, oikeasti boksin ulkopuolelta. Rohkea, upea, näyttävä ja lahjakas nainen. Nainen on naiselle susi.

Eivät kaikki naiset ihaile tai pidä rohkeana ja upeana tätä tyyliä.

Vierailija
234/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäaitous paistaa kauas

Vierailija
235/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin heti Erikaan kun syntisten pöytä tuli. Erikassa on 89's viboja minun lapsuudesta, tykäsin myös Samantha Foxista ja tykkään edelleen.

Erikan seksuaalisuus ei ole ällöä, kuten näillä nykyajan twerkkiperseääliöillä, Erika on ihan eri kastia, kuten oli Samanthakin. 

Tykkään aidoista ihmisistä, ja Erikasta vaistoan että on vain jotenkin aito, ja biisit on yksinkertaisesti hyviä, ei voi vastustaa. 

Olen keski-ikäinen hevari, oon huomannut että hevarit tykkää Erikasta, nirppanokat nuoret helsingin hipspsterit ei, intellektuellit muka paremmat ihmiset ei voi tykätä erikasta, hahhaha, ne tykkää vesalan paskanaamasta yms.

Jos tuli kirj.virheitä, ni oon pöhnässä.

ERIKA, OLET UPEE!! Vaikka itse en pukeutuisi koskaan kuten sinä, sinussa on mennyttä taikaa, ei sitä ällöä nykyajan intersektionaalista passsss...aa. Yksinkertaisesti, MII LAIK Ö LOT.

N50

Vierailija
236/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS 80'S viboja, piti lukea.

N50

Vierailija
237/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se estottomuus antaa väylää sille että nykynainen aletaan nähdä enemmän ja enemmän seksuaalisesti vapautuneeana vaikka Erika on vain yksi nainen muiden joukossa. En ainakaan itse ole tuollainen enkä tunne muitakaan. En ajattele koko muijasta oikeen mitään, ihan ketään silmätikuksi ottamatta voin sanoa että koko seksuaalisella voimaantumisella julkisesti kerskailevat naiset ovat itselle vähän myötähäpeää aiheuttavia. Näitä kyllä riittää.

Vierailija
238/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää se minuakin, vaikka olen mies. En pysty katsomaan, ihan turha eukko. Varmaan se tietynlainen räävittömyys, yli vedetty seksistisyys jne. Ei kiitos, en arvosta tuollaisia naisia.

Vierailija
239/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihastuin heti Erikaan kun syntisten pöytä tuli. Erikassa on 89's viboja minun lapsuudesta, tykäsin myös Samantha Foxista ja tykkään edelleen.

Erikan seksuaalisuus ei ole ällöä, kuten näillä nykyajan twerkkiperseääliöillä, Erika on ihan eri kastia, kuten oli Samanthakin. 

Tykkään aidoista ihmisistä, ja Erikasta vaistoan että on vain jotenkin aito, ja biisit on yksinkertaisesti hyviä, ei voi vastustaa. 

Olen keski-ikäinen hevari, oon huomannut että hevarit tykkää Erikasta, nirppanokat nuoret helsingin hipspsterit ei, intellektuellit muka paremmat ihmiset ei voi tykätä erikasta, hahhaha, ne tykkää vesalan paskanaamasta yms.

Jos tuli kirj.virheitä, ni oon pöhnässä.

ERIKA, OLET UPEE!! Vaikka itse en pukeutuisi koskaan kuten sinä, sinussa on mennyttä taikaa, ei sitä ällöä nykyajan intersektionaalista passsss...aa. Yksinkertaisesti, MII LAIK Ö LOT.

N50

Aidoista ihmisistä? Erika Vikman on selkeästi jonkun vanhan papan (Danny?) tyylittelemä tuotteistettu otus. Hän on feikeistä feikein. Kaikki hänessä on niin päälle liimattua. Todennäköisesti tulee parin vuoden päästä mediaan avautumaan miten häntä painostettiin ottamaan tällainen rooli, eikä ollut ollenkaa oma mutta ei uskaltanut sanoa ei.

Vierailija
240/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikan seksuaalisuus ei ole ällöä, kuten näillä nykyajan twerkkiperseääliöillä,

N50

Twerkkaus on kuitenkin urheilulaji, aika rankka sellainen. Käypä joskus kokeilemassa!

Mita urheilua Erika harrastaa?