Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?

Vierailija
01.10.2022 |

Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?

Kommentit (1001)

Vierailija
161/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä paljon karehdin kuin Johanna Tukiaista.

Molemmat kauniita aikanaan mutta sitten lähti lapasesta.

En todellakaan ymmärrä vertaustasi, jos pikkuisen näyttää sivutissiä ei tarkoita, että on lähtenyt lapasesta. Huvittavaa uuspuritanismia, kuin uskovaiset konsanaan, h-sanat lentää kuin noitavainoissa. Vielä absurdimmaksi asian tekee, että hänhän ei käsittääkseni ole ikinä ollut alasti, pelkällä pikku herutuksella on saatu ihmiset tähän tilaan.

Se ärsyttää, että hän saa kulkea lähes puolialasti koska se on vain itsensä toteuttamista ja vapauttavaa, mutta jos minä menisin baariin tuollaisissa kuteissa, saisin halvan maineen ja lentäisin pihalle alta aikayksikön. Ristiriitaista.

Et taida kauheasti käydä ulkona tai muutenkaan ymmärrä mitään nykyajan sosiaalisista normeista. Luuletko, että Suomi on joku Saud-Arabia.

Vierailija
162/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet naurettava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin jännä kuinka en itse koe komeita mieslaulajia tai viihdetaitelijoita jotka vilauttaa pikkuisen paljasta pintaa uhkana niinkuin monet naiset kokevat Erikan kaltaiset naiset. Vieläkin naisen seksualisuus on uhka heille ja sitä pitää yrittää kahlita kaikin keinoin. 

Itse (naisena) en koe uhkana, vaan tunnen lähinnä voimakasta myötähäpeää kun näen tuon halvan h****n näköiseksi pukeutuneen naisen esittämässä mukamas voimaannuttavaa lyriikkaa. Oikeastaan jopa säälittää. :/

No elä sinä toki jalat ristissä ja palvo sitä karvasta, hiivaista ja haisevaa v i t t u a s niin kuin suurempaakin kansallisaarretta.

Minulla on mies ja seksielämä hyvin aktiivinen, kiitos vain oikein asiallisesta huolenpidostasi. En vain yksinkertaisesti osaa arvostaa julkisesti itseään halvaksi leimaavaa ihmistä, mutta jotkut osaavat, sillä hänellä faneja kuitenkin on. Ja hyvä niin, että jokaiselle jotakin. Annathan jatkossa toisten tykätä tai olla tykkäämättä, aloituksen kysymykseen minä kuitenkin vastasin.

Erikan show tyyli on halpa mutta onko hän oikeasti halpa on ihan eri asia. Pitäisi tietää enemmän jotta osaisin vastata. Monissa viihdeammateissa on erikoista seksikästä pukeutumista ja vihjailevat sanoitukset.

Tietenkin halvan näköinen pukeutuminen ja ehostus tyyliin Erika arkena olisi aika huvittavaa.

Halvan tekee ihmisestä tahallinen inhottavuus, rikollisten tekojen teko(eri kun epäkohteliaisuus) ehkä sarjapettäminen tai 6 lasta kaikki eri miesten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä paljon karehdin kuin Johanna Tukiaista.

Molemmat kauniita aikanaan mutta sitten lähti lapasesta.

En todellakaan ymmärrä vertaustasi, jos pikkuisen näyttää sivutissiä ei tarkoita, että on lähtenyt lapasesta. Huvittavaa uuspuritanismia, kuin uskovaiset konsanaan, h-sanat lentää kuin noitavainoissa. Vielä absurdimmaksi asian tekee, että hänhän ei käsittääkseni ole ikinä ollut alasti, pelkällä pikku herutuksella on saatu ihmiset tähän tilaan.

Saudeihin sopii kaikki. Jos rahaa käytössä niin kaapu päälle ja menoks. Kaipaisin eniten ehkä olutta jos asuisin Saudeissa.

Se ärsyttää, että hän saa kulkea lähes puolialasti koska se on vain itsensä toteuttamista ja vapauttavaa, mutta jos minä menisin baariin tuollaisissa kuteissa, saisin halvan maineen ja lentäisin pihalle alta aikayksikön. Ristiriitaista.

Et taida kauheasti käydä ulkona tai muutenkaan ymmärrä mitään nykyajan sosiaalisista normeista. Luuletko, että Suomi on joku Saud-Arabia.

Vierailija
164/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin jännä kuinka en itse koe komeita mieslaulajia tai viihdetaitelijoita jotka vilauttaa pikkuisen paljasta pintaa uhkana niinkuin monet naiset kokevat Erikan kaltaiset naiset. Vieläkin naisen seksualisuus on uhka heille ja sitä pitää yrittää kahlita kaikin keinoin. 

Itse (naisena) en koe uhkana, vaan tunnen lähinnä voimakasta myötähäpeää kun näen tuon halvan h****n näköiseksi pukeutuneen naisen esittämässä mukamas voimaannuttavaa lyriikkaa. Oikeastaan jopa säälittää. :/

No elä sinä toki jalat ristissä ja palvo sitä karvasta, hiivaista ja haisevaa v i t t u a s niin kuin suurempaakin kansallisaarretta.

Minulla on mies ja seksielämä hyvin aktiivinen, kiitos vain oikein asiallisesta huolenpidostasi. En vain yksinkertaisesti osaa arvostaa julkisesti itseään halvaksi leimaavaa ihmistä, mutta jotkut osaavat, sillä hänellä faneja kuitenkin on. Ja hyvä niin, että jokaiselle jotakin. Annathan jatkossa toisten tykätä tai olla tykkäämättä, aloituksen kysymykseen minä kuitenkin vastasin.

Taitaa ukkos ajatella Erikaa sua lykkiessä, jotta saa vehkeensä edes puolikovaksi seisomaan 😆

En ole tuo kelle vastast mutta kuka nyt ajattelee ketäkin.

Vierailija
165/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hänessä siis vastauksista päätellen häiritsee se seksityrkkyisyys, niin suhtaudutteko samoin aika useillakin naisilla näkyviin prcetrikoisiin, joista näkyy kaikki läpi? Vai onko tämäkin taas jotain kasoisstandardi-rusinapullailua?

Vierailija
166/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset kokevat paljastavuuden automaattisesti kaupallisuutena? Pidättekö esim. Daavid-patsasta "seksillä myymisenä"?

Vierailija
167/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika uskaltaa olla oma itsensä.

Vierailija
168/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkekää tantat, vähemmän kusette...

Vierailija
169/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ukkos ajatella Erikaa sua lykkiessä, jotta saa vehkeensä edes puolikovaksi seisomaan 😆

Surullista ja myös ristiriitaista, että halutaan naisten tukevan toisiaan ja sitten saa lukea naisten kirjoittelevan tällaisia kommentteja toisilleen.

Vierailija
170/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikan show tyyli on halpa mutta onko hän oikeasti halpa on ihan eri asia. Pitäisi tietää enemmän jotta osaisin vastata. Monissa viihdeammateissa on erikoista seksikästä pukeutumista ja vihjailevat sanoitukset.

Tietenkin halvan näköinen pukeutuminen ja ehostus tyyliin Erika arkena olisi aika huvittavaa.

Halvan tekee ihmisestä tahallinen inhottavuus, rikollisten tekojen teko(eri kun epäkohteliaisuus) ehkä sarjapettäminen tai 6 lasta kaikki eri miesten kanssa.

Uskomatonta että tällaista pitää edes pohtia. Oletteko koskaan kuulleet julkisuuskuvasta, työminästä, roolista jota tietyn ammatin edustajalta odotetaan? Töissä sairaanhoitajillakin on työvaatteet ja odotetaan tietynlaista käytöstä, että olisi työssään uskottava. Erika ei myisi yhtään levyä, joka on sen työ, jos se olisi samanlainen kuin mammat kotona, verkkarit jalassa ja meikittä, tukka paskassa ja kahvikuppi kädessä. Vaikka olisi kuinka hyvä laulaja.

Vierailija
171/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mua ärsytti. Erika alkoi näyttää Dannyn (eli vanhan ukon) stailaamalta "tuotteelta" hiustyyliä myöten ja vaikutti näin ollen perässävedettävältä ja aivottomalta. Kyllähän sellaista naista tekis mieli ravistella kovaa. Nyt tuo rooli on siirtynyt Helmille eli tuntuu että Danny muokkaa siitä itselleen mieluista eikä se ole mikään ajantasainen naiskuva. Mutta siis Erika tuntuu nykyään kuitenkin löytäneensä oman tapansa toimia, se ei enää mua ärsytä.

Vierailija
172/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietoinen tyhmänä bimbona esiintyminen sekä laskelmoivuus, tässä naisessa ei ole mitään aitoa.

Just tuli sama mieleen, aitous puutuu, hän on tehty tuote. Seksikkyys ei ole luontevaa, vaan tekemällä tehty ´rohkeus` ei ole mitään rohkeutta.

En ole kateellinen.

Niin mitä se rohkeus tässä tapauksessa on? Verkkosukkahousut? Mahallaan olo lattialla? Kiemurtelu vähissä vaatteissa?

Seksikkyys on jotain, mitä on ihmisessä. Tai ei ole. Ei seksikkyyttä voi tehdä. Jos esittää seksikästä, esittää sketsin. Se ja sama vaikka joku kiihtyisi siitä, että artisti työntää kielen ulos suusta tai konttaa lattialla.

Vierailija
173/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä laulaja, ei ärsytä mitenkään. Olen alle 45-vuotias nainen.

Vierailija
174/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan ärsytä, miksi ärsyttäisi.

Vierailija
175/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista ja myös ristiriitaista, että halutaan naisten tukevan toisiaan ja sitten saa lukea naisten kirjoittelevan tällaisia kommentteja toisilleen.

Tämä oli miehen kirjoittama kommentti.

Vierailija
176/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska mun mielestä Erika on ihana

Vierailija
177/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa tässä siis kirjoittelee naiset jotka eivät tykkää kun kaikki naiset ei ole sisters kaikkien kanssa.

Ai niin, Erika, vähän outo imago kieltämättä, mutta en seuraa. Nähnyt vaan muutamia kuvia. Ei kai kukaan tosissaan ota niitä kappaleita ja sanoituksia.

Olen nainen ja ärsyttää nuo "arvosta itseäsi ja naiseuttasi" tyrkytykset. Kai nyt jokainen saa päättää millä asteella on alistuva tai voimaantuva. Ällöttävää on tuollaisten tuputtaminen.

Ennen vähäpukeisuus ja tyrkyttäväisyys tarkoitti objektiksi alistumista kenelle vaan. Kai se nykyään tuo vallan tunnetta ja voimakkaan olon kun saa porukan kuolaamaan. Oma valintahan se, voimaantuuko pyllynsä heiluttamisesta seisoville miehille vai kouluttautuuko vaikka johonkin älykkyyttä vaativaan ammattiin.

Vierailija
178/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantunut nainen.

Vierailija
179/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset jotka antavat pesää ja piristävät miesten mieltä ärsyttää muita naisia, sillä monet naiset elävät siitä, että miesten pitää kärsiä, eikä miehillä saa olla mitään iloa elämässä. Koska näiden naisten oma elämä on ilotonta pillu homeessa kärvistelyä.

Siinä syy.

Ärsyttää, että miehet vihaavat naisia. Eihän se Erikan syy ole, mutta näkyy tässäkin yhteydessä...

Miksi vihaisin itseänin, olenhan itsekkin nainen.

Uskottava on. Aina on ollut naisten mielestä naisen tehtävä antaa kaikille miehille ja vain siksi että miehet piristyisivät. En toki ajatellutkaan, että kyse olisi miehen päiväunesta..

Vierailija
180/1001 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei vaa pidä hänen tyylistään. 

Oon sen verran kukkahattutäti, että seksuaalisuudella myyminen ei ole mieleeni. Erika vaikuttaa ihan herttaiselta nuorelta naiselta ja on tehnyt oman juttunsa hyvin. Mutta silti ei ole mieleeni. En silti lähtisi haukkumaan häntä. 

Sehän se. Liian herttainen ollakseen seksin paronitar.

Teennäisyys hänessä häiritsee, on jotakin muuta kuin mitä esittää.