Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?
Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?
Kommentit (1001)
Vierailija kirjoitti:
No kun se syy ihan oikeasti on se, että vain larppaa Kikkaa ja tekee sen vieläpä kömpelösti. Ei mitään uutta tai omaa. Lisäksi se seksillä itsensä myyminen, musiikki aivan toissijainen asia; ei siis paista läpi intohimo musiikkiin. Nuo ovat luotaantyöntäviä asioita ihan artistin sukupuoleen katsomatta.
Voisi olla enemmänkin annettavaa mutta tuossa työssä ei kai oikein muuta voi kun keikistellä. En usko että työnantaja oikein parempaa ansaitsee. Onko palkkaus, työolot ja muu kohtelu kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset jotka antavat pesää ja piristävät miesten mieltä ärsyttää muita naisia, sillä monet naiset elävät siitä, että miesten pitää kärsiä, eikä miehillä saa olla mitään iloa elämässä. Koska näiden naisten oma elämä on ilotonta pillu homeessa kärvistelyä.
Siinä syy.
Ärsyttää, että miehet vihaavat naisia. Eihän se Erikan syy ole, mutta näkyy tässäkin yhteydessä...
Miksi vihaisin itseänin, olenhan itsekkin nainen.
No sekin vielä. Saitko nyt nuoltua tarpeeksi miesten saappaita?
En vain koe ylemmyydentunnetta niinkuin sinä haukkumalla muita, se on erona meissä. Viihdetaitelija joka vähän näyttää ihoa hetkauta pätkän vertaa, jotkut mies-viihdyttäjät tekevät ihan samaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin jännä kuinka en itse koe komeita mieslaulajia tai viihdetaitelijoita jotka vilauttaa pikkuisen paljasta pintaa uhkana niinkuin monet naiset kokevat Erikan kaltaiset naiset. Vieläkin naisen seksualisuus on uhka heille ja sitä pitää yrittää kahlita kaikin keinoin.
Itse (naisena) en koe uhkana, vaan tunnen lähinnä voimakasta myötähäpeää kun näen tuon halvan h****n näköiseksi pukeutuneen naisen esittämässä mukamas voimaannuttavaa lyriikkaa. Oikeastaan jopa säälittää. :/
Jätettyjä, petettyjä, eronneita, karanneita
Langenneita, ratkenneita, sisimpänsä salanneita
Mä lupaan että on hauskempaa meil
Jotka löytää mammojen pöytään
Kiusattuja, tuomittuja, miehensä nalkuttaneita
itsesääliin pudonneita, kirottuja mammareita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kun hän toisintaa sellaista naisen ja naisen seksuaalisuuden mallia, josta ajattelin, että oltais jo siirrytty eteenpäin. Noin periaatteessa ei pitäisi vaikuttaa minun elämääni, mutta kuitenkin hän edustaa jotain sellaista, mitä en halua naisissa rohkaistavan.
Ei kai seksikkyydessä koskaan mennä eteenpäin. Toiset tykkää käydä Alepassa, toisille pitää olla delityylisempi myymälä.
Käytinkin sanaa "seksuaalisuus". Minua ylipäätään harmittaa, että naisia kannustetaan miettimään niin paljon sitä, mitä mies haluaa - eikä sitä mitä itse haluaa. Ja sitten itsevarmuus vielä haetaan kirurgin kautta.
No, tuo ei koske minua eikä kovin monta muutakaan tuntemaani naista. Tosin tunnustan, että joskus on tullut ostettua nätit alusvaatteet sillä mielellä, että joku muukin niistä ilahtuu. Kirurgia tai täytteitä ei tarvita, ei edes meikkiä tai irtoripsiä. Ihan seksuaalinen olen. Kuten taitaa olla valtaosa ikäluokkani (50+) naisista.
Erika on seksikäs ja rohkea, mukavakin, se varmasti ärsyttää ja koetaan jonain uhkana. Mutta mitä se keltään on pois, ole itsekkin jos haluat olla! Jos sinulla on oman itseluottamuksen kanssa ongelmia, hoida se asia alta pois, mutta älä lyttää muita oman pahan olon takia. Sitten on varmasti niitäkin ihmisiä jotka pukeutuu aina peittävästi ja eivät tykkää jos joku on avoimesti seksikäs, eikö nämäkin kaksi ihmistyyppiä vois tulla silleen keskenään toimeen että molemmat hyväksyy toisensa ja eivät ala lyttäämään toisiaan? Maksullinen nainen Erika ei koskaan ole ollut, joten sellaiseksi on turha haukkua, kertoo enemmän haukkujasta ja jos vanhemmista miehistä tykkää niin erikoista, mutta ei väärin sekään kun kyseessä 18v+ ihmiset ja tässäkin pätee jokaiselle jotakin, ei kaikki miehetkään tykkää nuoremmista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin jännä kuinka en itse koe komeita mieslaulajia tai viihdetaitelijoita jotka vilauttaa pikkuisen paljasta pintaa uhkana niinkuin monet naiset kokevat Erikan kaltaiset naiset. Vieläkin naisen seksualisuus on uhka heille ja sitä pitää yrittää kahlita kaikin keinoin.
Itse (naisena) en koe uhkana, vaan tunnen lähinnä voimakasta myötähäpeää kun näen tuon halvan h****n näköiseksi pukeutuneen naisen esittämässä mukamas voimaannuttavaa lyriikkaa. Oikeastaan jopa säälittää. :/
Oletko muuten tietoinen, että haukkumalla häntä h-sanalla täyttää se kunnianloukkaksen tunnusmerkistön ja tästä on jo ennakkotapauksia. Hänhän ei ole H vaan viihdetaiteilija.
Arvostan artistissa - tässä tapauksessa muusikossa - intohimoa musiikkiin. Arvostan syvällisiä lyriikoita, taitoa ja sitä, että ihmisestä näkyy palo siihen mitä tekee. Erika ei edusta näitä asioita, sen vuoksi koen hänet ärsyttävänä. En arvosta myöskään miesartisteja joiden anti on tasoa "näytetään mahdollisimman paljon paljasta pintaa ja lauletaan pinnallisuuksia autotunen läpi".
Erottuu joukosta, si kait se on. Vieläpä "vanhoillisella" seksikkyydellä eli minihame, paljon meikkiä, tissit jne. Aikahyppy menneisyyteen. Uhkaa nykynaisen seksikkyytttä
Mua ei ärsytä. Tunne on ehkä sääliä ja myötähäpeää. Suhde Dannyyn aiheutti puistatusta ja mielikuvani Dannysta vahvistui, kun hän Erikan jälkeen iski lähmäiset käpälänsä vielä nuorempaan Helmiin. Seksikkyyttä en osaa Erikaan liittää, koska mielestäni seksikästä ei ole suttuisuus ja halvan näköiset, huonosti istuvat rätit. Näyttää merkittävästi ikäistään vanhemmalta. Hän muistuttaa aina vain enemmän Tuksua ja voiko joku oikeasti sanoa olevansa kateellinen Tuksulle? Pöhöttynyt ilme laittaa toisinaan epäilemään jonkinlaista juhlimisongelmaa ja kun miettii mikä Armi Aavikonkin kohtalo oli, niin... tästä olisin enemmän kuin mielelläni väärässä.
Hämmästyttävää on myös se, että omia biisejään laulaessa hän kuulostaa korkeintaan keskinkertaiselta laulajalta, mutta muiden biiseissä aika tai jopa tosi hyvältä? Ehkä vaikutelma syntyy siitä, että ne hänen omat kappaleensa ovat melkoista huttua.
monet nyt ei vaan tykkää peräjoen madonnasta
Yhtä paljon karehdin kuin Johanna Tukiaista.
Molemmat kauniita aikanaan mutta sitten lähti lapasesta.
Vierailija kirjoitti:
Jätettyjä, petettyjä, eronneita, karanneita
Langenneita, ratkenneita, sisimpänsä salanneita
Jotka löytää mammojen pöytäänKiusattuja, tuomittuja, miehensä nalkuttaneita
itsesääliin pudonneita, kirottuja mammareita
En haluaisi tuollaisten voimaantuneiden mammojen pöytään. Ihme kun viestit ei ole menneet läpi onkohan se fe.... akki sana vai mikä. Sanoin vaan että on hassua kun naisten oletetaan olevan alistettuja hiirulaisia tai sitten jotain hirmu voimaantujia.
Tuollaiset voimaantumis jutut voi olla jonkun masinoimia dissausjuttuja eli tehdään jonkun ongelmista julkisia tai liioitellaan tai valehdellaan niistä ja sitten muka "autetaan voimaantumaan" no voi kuule mitä jos se toinen ei kuitenkaan halunnut tai hyötynyt tuollaisista voimaantumisista ja ylipäätään ei kannata lähteä auttelemaan ilman että on puhunut ja sopinut jotain "uhrin" kanssa, jotta tietää mitä apua hän haluaisi. Raha voisi aina olla hyvä mutta muista asiousta pitää kyllä sopia autettavan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko muuten tietoinen, että haukkumalla häntä h-sanalla täyttää se kunnianloukkaksen tunnusmerkistön ja tästä on jo ennakkotapauksia. Hänhän ei ole H vaan viihdetaiteilija.
En kutsunut häntä H:ksi, vaan sanoin että habituksensa on kuin sellaisella. Siinä on vissi ero.
Ei minua ainakaan ärsytä. Vaikuttaa ihan symppikseltä tyypiltä. Voisin ottaa mukaan bailaamaan.
Ei saa varmaan kyllä mun kanssa lähtis, kun olen jo 50v. Tai saattaisihan se lähteäkin. Sehän tulee hyvin juttuun itseään vanhempien kanssa.
N 50
Vierailija kirjoitti:
Molemmat kauniita aikanaan mutta sitten lähti lapasesta.
En todellakaan ymmärrä vertaustasi, jos pikkuisen näyttää sivutissiä ei tarkoita, että on lähtenyt lapasesta. Huvittavaa uuspuritanismia, kuin uskovaiset konsanaan, h-sanat lentää kuin noitavainoissa. Vielä absurdimmaksi asian tekee, että hänhän ei käsittääkseni ole ikinä ollut alasti, pelkällä pikku herutuksella on saatu ihmiset tähän tilaan.
Olet naurettava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No elä sinä toki jalat ristissä ja palvo sitä karvasta, hiivaista ja haisevaa v i t t u a s niin kuin suurempaakin kansallisaarretta.
Minulla on mies ja seksielämä hyvin aktiivinen, kiitos vain oikein asiallisesta huolenpidostasi. En vain yksinkertaisesti osaa arvostaa julkisesti itseään halvaksi leimaavaa ihmistä, mutta jotkut osaavat, sillä hänellä faneja kuitenkin on. Ja hyvä niin, että jokaiselle jotakin. Annathan jatkossa toisten tykätä tai olla tykkäämättä, aloituksen kysymykseen minä kuitenkin vastasin.
Ahaa tässä siis kirjoittelee naiset jotka eivät tykkää kun kaikki naiset ei ole sisters kaikkien kanssa.
Ai niin, Erika, vähän outo imago kieltämättä, mutta en seuraa. Nähnyt vaan muutamia kuvia. Ei kai kukaan tosissaan ota niitä kappaleita ja sanoituksia.
Olen nainen ja ärsyttää nuo "arvosta itseäsi ja naiseuttasi" tyrkytykset. Kai nyt jokainen saa päättää millä asteella on alistuva tai voimaantuva. Ällöttävää on tuollaisten tuputtaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat kauniita aikanaan mutta sitten lähti lapasesta.En todellakaan ymmärrä vertaustasi, jos pikkuisen näyttää sivutissiä ei tarkoita, että on lähtenyt lapasesta. Huvittavaa uuspuritanismia, kuin uskovaiset konsanaan, h-sanat lentää kuin noitavainoissa. Vielä absurdimmaksi asian tekee, että hänhän ei käsittääkseni ole ikinä ollut alasti, pelkällä pikku herutuksella on saatu ihmiset tähän tilaan.
Se ärsyttää, että hän saa kulkea lähes puolialasti koska se on vain itsensä toteuttamista ja vapauttavaa, mutta jos minä menisin baariin tuollaisissa kuteissa, saisin halvan maineen ja lentäisin pihalle alta aikayksikön. Ristiriitaista.
Mä en ole oikein minkään edellä mainittujen asioiden puolesta puhuja kuten en myöskään alkoholisoitunut enkä ehkä niitä muitakaan listassa mainittuja, enkä usko että kumpikaan tyyppi on erityisesti kenenkään mieleen. Ei kaikkien tarvitse olla kehopositiivisia, tasa-arvoa kannattavia tai ennakkuuloja vastaan taisteleva. Mä väitän että monet ennakkoluulot perustuvat jobonkin tilastolliseen totuuteen. Ei ne ole mielipide asioita.