Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?
Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?
Kommentit (1001)
Loistava ääni. Valittu imago. Älkää kateelliset vaivautuko.
Erikassa ei mikään ärsytä. Seuraan häntä instassa. Hyvin keksinyt oman linjansa. Käytti myös Dannyä tosi hyvin hyödykseensä. Kannattaa ottaa oppia mieluummin hänestä kuin paheksua.
Eikös Erika itse kerro olevansa tasa-arvon, feminismin, luonnollisen seksuaalisuuden ja kehopositiivisuuden asialla ennakkoluuloja vastaan? Eikö nämä ole tärkeitä arvoja naisille? Vai onko se vaan edelleen niin että jos suomalainen artisti haluaa kansan kunnioituksen niin pitää olla ruma, alkoholisti, eronnut, yksityiselämä ylipäätään päin p:tä ja pitää vielä laulaa synkkiä lauluja mollissa. Sitten kansa tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kun hän toisintaa sellaista naisen ja naisen seksuaalisuuden mallia, josta ajattelin, että oltais jo siirrytty eteenpäin. Noin periaatteessa ei pitäisi vaikuttaa minun elämääni, mutta kuitenkin hän edustaa jotain sellaista, mitä en halua naisissa rohkaistavan.
Ei kai seksikkyydessä koskaan mennä eteenpäin. Toiset tykkää käydä Alepassa, toisille pitää olla delityylisempi myymälä.
Käytinkin sanaa "seksuaalisuus". Minua ylipäätään harmittaa, että naisia kannustetaan miettimään niin paljon sitä, mitä mies haluaa - eikä sitä mitä itse haluaa. Ja sitten itsevarmuus vielä haetaan kirurgin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan nainen julkisuudessa ärsyttää, sekä miesihmisiä että naisihmisiä. Miehiä ärsyttää selvästi vähemmän silloin kun nainen on pukeutunut seksikkäästi.
Mutta miksi naisia ärsyttää seksikkäästi pukeutuminen?
Kun eivät itse kykene, ei oo rahkeita.
Ei minua ärsyttää, mutta luntut säälittää. Mutta omahan se on tietty asiansa kun pukeutuu kuin kolmen pennin lut ka ja mäkii, luule laulavansa. Ja seukkaa vanhan oksennuksen kanssa. Mutta kun mun ei tartte kuunnella eikö katsoa, niin antaa mennä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan nainen julkisuudessa ärsyttää, sekä miesihmisiä että naisihmisiä. Miehiä ärsyttää selvästi vähemmän silloin kun nainen on pukeutunut seksikkäästi.
Luulen että se liittyy siihen, kun naiset on aika pitkään tehneet töitä sen eteen että tulisivat nähdyiksi muunakin kuin nättinä lihana reiän ympärillä ja että saavuttaisivat sen myötä ihmisarvon ja siihen kuuluvat oikeudet, niin sitten jurppii kun joku edustaa naisia esiintymällä nättinä lihana reiän ympärillä.
Kaikki naiset jotka antavat pesää ja piristävät miesten mieltä ärsyttää muita naisia, sillä monet naiset elävät siitä, että miesten pitää kärsiä, eikä miehillä saa olla mitään iloa elämässä. Koska näiden naisten oma elämä on ilotonta pillu homeessa kärvistelyä.
Siinä syy.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset jotka antavat pesää ja piristävät miesten mieltä ärsyttää muita naisia, sillä monet naiset elävät siitä, että miesten pitää kärsiä, eikä miehillä saa olla mitään iloa elämässä. Koska näiden naisten oma elämä on ilotonta pillu homeessa kärvistelyä.
Siinä syy.
Ärsyttää, että miehet vihaavat naisia. Eihän se Erikan syy ole, mutta näkyy tässäkin yhteydessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika ja kikka molemmat Tampere elta ja molemmat näyttää pubiruusulta
Tunnetko itsesi fiksuksi kun alennut ja viitsit tuommoista kirjoittaa tuntemattomille.
Tässä kysyttiin miksi Erika ärsyttää joten se tarkoittaa että voi sanoa suoran mielipiteensä. Vai osuiko mansessa hermoon ?
Kerro miksi seuraat häntä jos ei miellytä.
Minäkin kysyn samaa kaikilta ketjun arvostelijoista. Miksi niin kiimassa seuraatte kun ette tykkää tyylistä. Vastatkaa.
En seuraa millään tavalla. Mutta luen iltapäivälehtiä ja hän on usein kuvissa. En lue häntä koskevia artikkeleita, mutta melko vaikeaa on välttyä hänen kuviltaan, vaikka haluaisi. Sekin on sitä tyrkyttämistä.
Kuka vaan kirjoitti:
Erikassa ei mikään ärsytä. Seuraan häntä instassa. Hyvin keksinyt oman linjansa. Käytti myös Dannyä tosi hyvin hyödykseensä. Kannattaa ottaa oppia mieluummin hänestä kuin paheksua.
Eli on niin surkea, että ilman hyödyksikäyttöä ei olisi pärjännyt omilla laulutaidoillaan. Olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on hyvät tissit, niistä akat ovat kaikista kateellisimpia, sama juttu Sara Siepin kohdalla.
Hah, akat todisti väitteeni todeksi 44:llä alanuolella! :D Siinäs näette!
En ole ikinä kuullut negatiivista kommenttia Erika Vikmanista irl.
T. Ammattini puolesta tapaan varmasti yli 200 eri naista viikottain
Vierailija kirjoitti:
Eikös Erika itse kerro olevansa tasa-arvon, feminismin, luonnollisen seksuaalisuuden ja kehopositiivisuuden asialla ennakkoluuloja vastaan? Eikö nämä ole tärkeitä arvoja naisille? Vai onko se vaan edelleen niin että jos suomalainen artisti haluaa kansan kunnioituksen niin pitää olla ruma, alkoholisti, eronnut, yksityiselämä ylipäätään päin p:tä ja pitää vielä laulaa synkkiä lauluja mollissa. Sitten kansa tykkää.
Jos on laulaja, pitäisi osata laulaa. Ei siihen tarvitse persettä ja tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikki eivät pidä tuollaista seksikkäänä vaan naista alentavana,kyllä meitäkin on
esim.marilyn pelkässä villapaidassaan jossain valokuvassa on seksikäs....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä syy.
Ärsyttää, että miehet vihaavat naisia. Eihän se Erikan syy ole, mutta näkyy tässäkin yhteydessä...
Miksi vihaisin itseänin, olenhan itsekkin nainen.
Jotenkin jännä kuinka en itse koe komeita mieslaulajia tai viihdetaitelijoita jotka vilauttaa pikkuisen paljasta pintaa uhkana niinkuin monet naiset kokevat Erikan kaltaiset naiset. Vieläkin naisen seksualisuus on uhka heille ja sitä pitää yrittää kahlita kaikin keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä syy.
Miksi vihaisin itseänin, olenhan itsekkin nainen.
No sekin vielä. Saitko nyt nuoltua tarpeeksi miesten saappaita?
No kun se syy ihan oikeasti on se, että vain larppaa Kikkaa ja tekee sen vieläpä kömpelösti. Ei mitään uutta tai omaa. Lisäksi se seksillä itsensä myyminen, musiikki aivan toissijainen asia; ei siis paista läpi intohimo musiikkiin. Nuo ovat luotaantyöntäviä asioita ihan artistin sukupuoleen katsomatta.
.