Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?
Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?
Kommentit (1001)
jo kaukaa näkee kirjoitti:
Sen kumiasut näyttävät laadultaan, kuosiltaan ja istuvuudeltaan olevan halpa-halli -tasoa. Kyse on siis myötähäpeästä. Rassukalla ei rahat (lue: menestys) riitä parempaan. Kiinalaista halpatuotantoa, kolme kokoa, tai kaksi: small/medium ja medium/large.
Erika tienasi viime vuonna enemmän kui iso D
Häh häh hää sinulle," ei rahat riitä "
Paljonko itse esiintymällä tienasit ?
Osaako hän enään edes laulaa? Vain elämää vedot olleet tosi laimeita ja ääntä ei ole kyllä kovin taitavasti käytetty:
Eerikasta ekana mieleen tulee wanna be Armi Aavikko/Kikka Tai Dannyn yksi niistä nuorista naisista.
Kukaan ei ekana ajattele että ai se jolla niin kaunis ääni.
Mun mielestä Erika Vikman on inspiroiva artisti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä on väärää, jos tahtoo miellyttää miesten silmiä? Pitäisiköhän minunkin katkeruudessani sanoa, että Mikko Leppilampi on limainen ukko, koska naiset kuolaa hänen peräänsä.
Leppilampeen jos verrataan: olisiko hän sinun/muiden naisten mielestä edelleen seksikäs, jos hytkyttäisi menemään lavalla jossain pikku stringeissä ja puhuisi joka haastattelussa seksuaalisuudestaan?
Vanha totuus: usein seksikkäämpää on se mitä ei näe. Letty levällään tai muna pystyssä harvoin on seksikästä, mutta pilke silmäkulmassa tai hiusten ohi mennen hipaisu voi sitä olla.
Vierailija kirjoitti:
Ai että tässäkin Erika on niin namu ja muodokas 😘 Kyllä värähtää housuissa heti.
Tuo on juuri se tyylitajuttomuus, joka vetoaa tyylitajuttomaan junttiin mieheen. Siitä puuttuu kaikki tasokkuus. Ei. Ei. Ei.
En pidä "tissit tiskiin" -tyylistä. Seksikäs voi olla ilman, että niitä rintoja tarvitsee paljastella. Ei hän silti minua ärsytä. Ihan hauskoja esiintymisiä muuten.
P.S. itselläni on myös kauniit rinnat, joten kyse on vain tyylistä, ei kateudesta.
Hän on jotenkin sanalla kuvattuna "suttura". :D Semmoinen vähän rähjäisen epäsiisti... Tuulahdus menneisyydestä. Ihan kuin alkoholisoitunut iskelmätähti. No, niin niille Dannyn muijille vissiin tuppaa käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikkyyteen omassa mielessäni liittyy viattomuus. Niinkuin esim. Marilyn. Kuulosti ja näytteli kovin naiivia. Vähän sellaista, että toisesta pitää pitää huolta. Seksikkyys on seksikästä siis jos asianomainen itse ei tiedä olevansa seksikäs (muka). Lateksi kielii muuta.
Erika ei herätä tällaista mielikuvaa.
Huomaa, että on naisen komentti, kun seksikyyteen yritetään heti liittää jotain syvällistä.
Olen nainen, enkä ole muuta väittänyt. Mutta yritätkö sinä väittää, että on väärin liittää seksikkyyteen jotain syvällistä? Tai mitä syvällistä siinä on jos nainen kutsuu miestä daddy? En nyt tiedä.
Ärsyttää, kun hän toisintaa sellaista naisen ja naisen seksuaalisuuden mallia, josta ajattelin, että oltais jo siirrytty eteenpäin. Noin periaatteessa ei pitäisi vaikuttaa minun elämääni, mutta kuitenkin hän edustaa jotain sellaista, mitä en halua naisissa rohkaistavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä on väärää, jos tahtoo miellyttää miesten silmiä? Pitäisiköhän minunkin katkeruudessani sanoa, että Mikko Leppilampi on limainen ukko, koska naiset kuolaa hänen peräänsä.
Leppilampeen jos verrataan: olisiko hän sinun/muiden naisten mielestä edelleen seksikäs, jos hytkyttäisi menemään lavalla jossain pikku stringeissä ja puhuisi joka haastattelussa seksuaalisuudestaan?
Vanha totuus: usein seksikkäämpää on se mitä ei näe. Letty levällään tai muna pystyssä harvoin on seksikästä, mutta pilke silmäkulmassa tai hiusten ohi mennen hipaisu voi sitä olla.
Niin tämä on naisten mielipide. Ota huomioon, että sukupuolet ajattelevat seksuaalisuudesta hyvin eri tavalla. Naiset ajattelevat enemmän tunnepuolella seksiä ja seksuaalisuutta, kun taas miehet pystyvät ajattelemaan sitä ihan puhtaasti munallaan ja se on miehille yksinkertaisesti seksuaalisesti erittäin tyydyttävää ja piste. Sukupuolet eivät ikinä tule olemaan samanlaisia, vaikka asioista miten jeesusteltaisiin.
Minua ei ärsytä. Kaunis nainen, rohkea, taiteilija. Olen jo 60 v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kun hän toisintaa sellaista naisen ja naisen seksuaalisuuden mallia, josta ajattelin, että oltais jo siirrytty eteenpäin. Noin periaatteessa ei pitäisi vaikuttaa minun elämääni, mutta kuitenkin hän edustaa jotain sellaista, mitä en halua naisissa rohkaistavan.
Ei kai seksikkyydessä koskaan mennä eteenpäin. Toiset tykkää käydä Alepassa, toisille pitää olla delityylisempi myymälä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, itse olen vain kuullut kun miehet haukkuu Erikaa.
Tätä minäkin olen kuullut enemmän miesten suusta. On turvonnut, lihava, oudon näköinen jne.
Huulissa on kyllä liikaa botoxia välillä. Miksi?
Ei todellakaan ole huulissa botoxia ! Se ei ole täyteaine, ihan eri aineet siihen tarkoitukseen
Botoxilla lamaannutetaan ryppyjä muodostavat pikkulihakset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika ja kikka molemmat Tampere elta ja molemmat näyttää pubiruusulta
Tunnetko itsesi fiksuksi kun alennut ja viitsit tuommoista kirjoittaa tuntemattomille.
Tässä kysyttiin miksi Erika ärsyttää joten se tarkoittaa että voi sanoa suoran mielipiteensä. Vai osuiko mansessa hermoon ?
Kerro miksi seuraat häntä jos ei miellytä.
Minäkin kysyn samaa kaikilta ketjun arvostelijoista. Miksi niin kiimassa seuraatte kun ette tykkää tyylistä. Vastatkaa.
Ei ärsytä. Naurattaa vaan nämä mammojen kommentit... 😂
Tiedän yhden 35 vuotiaan naisen, joka on avoimessa suhteessa ja ihailee Erikaa. Hän tykkää somessa soitattaa tätä cicciolinaa ...
Itse kunnioitan enemmän artisteja, jotka menestyvät musiikillaan ja taidoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika ja kikka molemmat Tampere elta ja molemmat näyttää pubiruusulta
Tunnetko itsesi fiksuksi kun alennut ja viitsit tuommoista kirjoittaa tuntemattomille.
Tässä kysyttiin miksi Erika ärsyttää joten se tarkoittaa että voi sanoa suoran mielipiteensä. Vai osuiko mansessa hermoon ?
Kerro miksi seuraat häntä jos ei miellytä.
Minäkin kysyn samaa kaikilta ketjun arvostelijoista. Miksi niin kiimassa seuraatte kun ette tykkää tyylistä. Vastatkaa.
En seuraa, mutta en voi välttyä. Luen iltapäivälehdet netistä joka aamu. Yleensä en edes avaa pelkkiä Erika-uutisia, mutta saatan lukaista jotain Vain elämää -juttua tai katsoa kuvat jostain gaalasta. Ehkä Euroviisu-uutinen. Vain elämää ja Euroviisut ovat jääneet katsomatta useana vuonna, mutta uutiset niistä vilkaisen.
Huomaa, että on naisen komentti, kun seksikyyteen yritetään heti liittää jotain syvällistä.