Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?

Vierailija
01.10.2022 |

Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?

Kommentit (1001)

Vierailija
461/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikan huulitäytteet oli ihan pattiset, mustelmaiset ja pukamaiset tuossa Vain Elämää-sarjassa. Oli yhtä pahat kuin Tuksun huulitäytteet joissa lopputuloksena omien huulien kudos- ja hermovaurio.

Vierailija
462/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Tuksu ja Henny Harjusola sais rakkauslapsen, niin oisko se ihan Eerikan näkönen?!?!?!? :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlatkaa (ellette tunne) Wendy O Williams (esim. livekeikka) ja verratkaa kummassa on

1. enemmän seksikkyyttä 2. enemmän feminismiä 3. enemmän sitä "anarkiaa" mitä Erika esittää hänessä olevan (ns. syntistä menoa)

Lisään vielä, että Williams oli jo 80-luvulla, eli NELJÄKYMMENTÄ vuotta sitten jo...!

Minäpäs taas lisään, että Erikassa on seksikkyyttä, feminismiä ja anarkiaa suhteessa enemmän kuin Williamsissa oli 80-luvulla, kun verrataan aikalaisnaisiin.

Vierailija
464/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny ärsyttää enemmän.

Vierailija
465/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlatkaa (ellette tunne) Wendy O Williams (esim. livekeikka) ja verratkaa kummassa on

1. enemmän seksikkyyttä 2. enemmän feminismiä 3. enemmän sitä "anarkiaa" mitä Erika esittää hänessä olevan (ns. syntistä menoa)

Lisään vielä, että Williams oli jo 80-luvulla, eli NELJÄKYMMENTÄ vuotta sitten jo...!

Minäpäs taas lisään, että Erikassa on seksikkyyttä, feminismiä ja anarkiaa suhteessa enemmän kuin Williamsissa oli 80-luvulla, kun verrataan aikalaisnaisiin.

Missä se anarkia on? Kuten jo monta kertaa sanottu, pyörää ei tarvitse keksiä uudelleen.

Vierailija
466/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän haluaa näyttää halvalta, se ärsyttää minua, tyylittömyys.

Sama. Ei minua ärsytä kenenkään "seksikkyys" (esim. ketjussa mainittujen: Samatha Fox, Madonna, Kikka, Jenni Vartiainen, Eini, Cicciolina ym.) vaan se "halpuus".

On kuin vanhasta p...nokuvastosta. Eli maailmasta mikä on monella tavalla(!) mennyttä maailmaa. Ei häntä voi verrata noihin edellä mainittuihin, jossa se seksikkyys on aitoa.

Uskon että Erikakin voisi olla seksikäs, mutta ei tuolla halvalla lookilla. Kaikki, -siis todella kaikki (hiukset, meikki, vaatteet, habitus) huutaa vain halpaa. Moni (hienokin) asia menee överinä huonoksi.

Vierailija
467/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se anarkia on? Kuten jo monta kertaa sanottu, pyörää ei tarvitse keksiä uudelleen.

Minäkin kysyn missä se anarkia, ja varsinkin feminismi on? Danny kaivanut Armin kuvat ja liimannut päälle p*rnokaupan PAPERISESTA mainoslehdestä vaatteet päälle =Erika.

Nykyään kaikki on sallittua, tuo vanha maailma missä jotkut verkkosukat on niiiiin seksikästä on kuollut jo vuosikausia sitten. Vasta BB:ssä mies poistui punaisissa korkkareissa talosta, kuvaa hyvin miten ennen seksikkäät asiat ei enää ole mikään juttu.

Vierailija
468/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkillistä ettei ole sallittua olla pitämättä hänen tyylistään/musastaan. Ilmeisesti vain faneilla on oikeus mielipiteeseensä.

Vierailija
469/1001 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan Erika Vikmania, enkäoo kuullu kenenkään haukkuvan.

Oon hetero nainen, että en rakasta ikään kuin "sillä lailla", mutta kerron miten:

Ihailen rohkeutta tehdä uraa näyttvästi, ihailen hienoa kasariestetiikkaan kumartavaa tyyliä ja RAKASTAN sitö, että pukeutuu paljasatvastikin, vaikkei ole aina ihan timmi. Tää on ollut mulle JÄRISYTTÄVÄN VAPAUTTAVAA. Itse oon näin nelikymppisenä pukeutunut koko ikäni kätkien pömppistäni, joka ei millään treenillä lähde. Ja sitten Erika tanssii ja poseera häpeilemättä ja pyytämättä anteeksi. Se on IHANAA, hän on muuttanut mun elämää, opin ton rohkeuden häneltä, vaikka tyylini on perinteisempi ja hillitympi. Miksi mun pitäisi kätkeä jotain pömppistä? Ketään se ei lopulta haittaa paitsi mua, jos haittaa. Oon siis kiitollinen Erikalle tästä. Mun nuoruudess vain ns täydellisellä kropalla "sai" pukeutua vapaasti ja se on syytä mun ikäluokan jösenten myöntää

Ne biisit on myös hyviä. En käy tollaisilla keikoilla, mutta ne biisit on tosi tanssittavia, omanlaisia, oivaktavia sanoituksia.

Arvostan myös suhdetta Dannyyn. Miksi? Koska uskalsi, jos siltä tuntui. Ite en nuorena uskalatanu, mietin muitten mielipiteitä ja elämää on jäänyt elämättä, täysin turhaan. (Joo ei siis Danny minua ole havitellut, mutta ihan vaan joku suhde johonkin muuhun, en vaan uskaltanut, kun ei ollut pokkaa. Nyt se kaduttaa, silloin järkeilin ja tärkeilin, menetin paljon.)

Luulen, että nää asiat triggeröi naisissa jotakin, naisissa on epövarmoja, katkeria hater-muijia, jotka keskittää elämänsä yrityksiin pienentää toisia.

Mulla on itsetuntoa kunnioittaa ja fanittaa ihmisiä, jotka tekee omaa uraansa, vetää omaa tyyliään ja elää. Itse en haluaisi tehdä mitään, mitä hän tekee, mutta on mulla rohkeus lopahtanut oman uran siirroissa. Nyt tekisin toisin, jos olisin nuorempi.

Joten KAIKKI KUNNIOITUS JA LOVE ERIKALLE!!!!! Keep up the good work, kuvankaunis ihana aito Erika, ilontuoja!!!!!! Toivon kaikkea hyvää hänelle!

Miten joku voi alapeukuttaa tätä? Kertoo jotain tosi murheellista ihmisestä, jos ei pysty lukeen tätä ja ajatteleen, että "tosiaan, on tossa pointtia. Kiva, että Erika aiheuttaa tällaista."

Vapautukaa vähän, jengi.

Ovatko vain sinun mielipiteesi oikeita ja hyväksyttäviä?

Vierailija
470/1001 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka hän on.

Mutta nainen on susi naiselle. Sen tiedän.

Vierailija
471/1001 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös suurin osa muusikoista pyri myymään taitojaan jokainen omalla tavallaan

Vierailija
472/1001 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole seurannut kuin euroviisujen tiimoilta, mutta minulle jäi epäselväksi tekeekö tahallaan parodiaa seksikkäästä tyrkystä, vai onko ihan tosissaan.

Samaa olen pohtinut.

Vierailija
473/1001 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan Erika Vikmania, enkäoo kuullu kenenkään haukkuvan.

Oon hetero nainen, että en rakasta ikään kuin "sillä lailla", mutta kerron miten:

Ihailen rohkeutta tehdä uraa näyttvästi, ihailen hienoa kasariestetiikkaan kumartavaa tyyliä ja RAKASTAN sitö, että pukeutuu paljasatvastikin, vaikkei ole aina ihan timmi. Tää on ollut mulle JÄRISYTTÄVÄN VAPAUTTAVAA. Itse oon näin nelikymppisenä pukeutunut koko ikäni kätkien pömppistäni, joka ei millään treenillä lähde. Ja sitten Erika tanssii ja poseera häpeilemättä ja pyytämättä anteeksi. Se on IHANAA, hän on muuttanut mun elämää, opin ton rohkeuden häneltä, vaikka tyylini on perinteisempi ja hillitympi. Miksi mun pitäisi kätkeä jotain pömppistä? Ketään se ei lopulta haittaa paitsi mua, jos haittaa. Oon siis kiitollinen Erikalle tästä. Mun nuoruudess vain ns täydellisellä kropalla "sai" pukeutua vapaasti ja se on syytä mun ikäluokan jösenten myöntää

Ne biisit on myös hyviä. En käy tollaisilla keikoilla, mutta ne biisit on tosi tanssittavia, omanlaisia, oivaktavia sanoituksia.

Arvostan myös suhdetta Dannyyn. Miksi? Koska uskalsi, jos siltä tuntui. Ite en nuorena uskalatanu, mietin muitten mielipiteitä ja elämää on jäänyt elämättä, täysin turhaan. (Joo ei siis Danny minua ole havitellut, mutta ihan vaan joku suhde johonkin muuhun, en vaan uskaltanut, kun ei ollut pokkaa. Nyt se kaduttaa, silloin järkeilin ja tärkeilin, menetin paljon.)

Luulen, että nää asiat triggeröi naisissa jotakin, naisissa on epövarmoja, katkeria hater-muijia, jotka keskittää elämänsä yrityksiin pienentää toisia.

Mulla on itsetuntoa kunnioittaa ja fanittaa ihmisiä, jotka tekee omaa uraansa, vetää omaa tyyliään ja elää. Itse en haluaisi tehdä mitään, mitä hän tekee, mutta on mulla rohkeus lopahtanut oman uran siirroissa. Nyt tekisin toisin, jos olisin nuorempi.

Joten KAIKKI KUNNIOITUS JA LOVE ERIKALLE!!!!! Keep up the good work, kuvankaunis ihana aito Erika, ilontuoja!!!!!! Toivon kaikkea hyvää hänelle!

Miten joku voi alapeukuttaa tätä? Kertoo jotain tosi murheellista ihmisestä, jos ei pysty lukeen tätä ja ajatteleen, että "tosiaan, on tossa pointtia. Kiva, että Erika aiheuttaa tällaista."

Vapautukaa vähän, jengi.

Ovatko vain sinun mielipiteesi oikeita ja hyväksyttäviä?

Eivät. Mä tarkoitin tonniikeeksi kysymykseksi, että miten.

Mulle nimittäin tuli kirjoittsjsn asenteesta tosi hyvä mieli. En oo ihan samaa mieltä kaikesta, mutta asenne oli minusta viisas. Mä esim en ole tajunnut ajatella Danny-suhdetta tosta kulmasta ja mulle tuli olo, että toi muuten on oikeestasn fiksu tapa ajatella. Että hyvä kun uskalsi aloittaa sen suhteen, minulle nimittäin kavs vaikutti että heidän välillään oli aitoa lämpöä ja välittämistä ja on vaatinut rohkeutta ja voimaa kestää ventovieraiden arvostelu ja tirkistely.

Mä oonitse ihan erityylinen kuin Erika ja kuunteken erilAista musiikkia, mutta häbellä on kyllä hyvä ääni ja jotenkin on pakko tykätä jaikesta tosta heittäytymisestä ja myös olen näkevinäni itseironiaa, huumoriakin hänessä. Ja rohkeutta. Mun on vaikea olla pitämättä hänestä, olisi hausja tuntea hänenlaisensa uskaltaja. Ja sitten mäkin arvostan jokaista, joka tekee omaa uraa, vaikka millä alalla ja vaikka itse tekisin erilaista. Niin arvostan ihmistä, joka uskaltaa heittäytyä ammattiin, jossa ei ole valmista kuukausipalkjaa ja kesälomalorvauksia ja joutuu kaiken maailman puskista huutelijoiden silmätikuksi.

Tyyli on linjassa esim kansainvälisen muodin kanssa, omin ideoin, paljon viitteitä muoti- ja taidehistoriaan.

Vierailija
474/1001 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että on silikonit. Mikään ei viittaa siihen. Hyvin aito liike ja muoto ja just eti kokoiset laihempina kausina. Näin minullakin.

Itselläni on melko samanlaiset eli suuret suhteessa kehoon. Ja sananlainen söpö pieni pömppövatsa. Eli kehon rasvakudos kerääntyy samalla logiikalla kuin omanlin sukuni naisilla. Tuollainen ihana kroppa on mahdollinen.

Joku kertoi kiitollisena Erikalle, että hän ei salaile vatsan pientä kumpua ja se ON niin oikein!!!! Se on ainoa oikea taoa elää ettei häpeile kehoaan.

Meitä vanhempia naisia (itse 39) opetettiin vielä suoraan ja epäsuoraan häpeämäänomaalehoaan, jos ei ollut täysin täydellinen mallin tai missin keho. Se oli ihan sairas maailma se. Eitehnyt kellekään hyvää.

Vierailija
475/1001 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, jos joku ei pudä jonkun artistin musiikista, sanoituksista tai tyylistä. Kukaan ei voi kaikista pitää.

Mutta tässäkin ketjussa esiintyvää suoranaista loukkaamista, nimittelyä ja ilkeilyäen voi käsittää. Millaista kak kaa mahtaa ollakaan nettihaukkujan oma tunne-elämä? Että on tarve yrittää satuttaa jotakin toista? Noloa, tärähtänyttä.

Mitä pahaa Erika Vikman on tehnyt kellekään? Ihminen täynnä aurinkoa, energiaa ja lahjakkuutta? Hänhän on ilo. Aivan ihastuttava tyttö. Pulppuilee elämää toisin kuin moni muu ankeuttaja.

Syntisten pöytä on oikeesti musta tosi hieno biisi. Vaatii vähän ehkä elämänkokemusta ja kykyä itsereflektioon vastaanottaa sen pointti.

En ole käynyt keikalla enkä ostanut musiikkia, mutta ajattelen hänestä hyvää.

Ja sanotte mitä sanotte, kyllä hän ammattitaitoinen muusikko myös on.

Eikä larppaa menneitä tähtiä. Vaan kumartaa kunnioittaen, viittaa heihin. Ihan samoin kuin jokainen mies-rokkari tai poppari.

Jos sympaattisuutta uhkuva Erika pistää vihaksi, on korkea aika tarkastella itseään ja omaa elämäänsä. Koulukiusaajat on kautta aikain inhonneet tällaisia ihania naisia. Ja onko mikään nolompaa kuin olla aikuisena netissä epätoivoinen koulukiusaaja?

Vierailija
476/1001 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkillistä ettei ole sallittua olla pitämättä hänen tyylistään/musastaan. Ilmeisesti vain faneilla on oikeus mielipiteeseensä.

Niin no missään ei ole kielletty mielipiteitä tai pakotettu fanittamaan Erikaa tai ketään muutakaan. Ihan olkiukko uhriutuminen.

Kukaan ei ole täälläkään nimitellyt ei-faneja samalla julmuudella kuin Erika Vikmania on tässä nimitelty.

Voitte olla haukkumatta ja nimittelemättä.

Oon ihan ihneissäni miten 2022 naisen seksuaalisuus, seksikkyys ja huumori (ettekö te tajua kaikkea sitä itseironiaa ja läppää?) boi edelleen kuohuttaa näin paljon? Miten murheellisia elämiä ihmisillä täytyykään olla.

477/1001 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teennäinen seksikkyys. Luodaan väkisin imago, joka ei oikein istu kantajalleen.

Esiintyminen asuissa, joka ei jätä arvailujen varaan, haarat levällä.

Voi olla että olen vanhanaikainen, mutta minusta se menee mauttomuuden puolelle. Se taas on kaukana seksikkyydestä.

Vierailija
478/1001 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, osaako tämä  keinotekoisen oloinen Erika muuta kuin larpata kuolleita naislaulajia?

Armia, Kikkaa?

Armia ei voi sanoa laulajaksi. Erika ON laulaja

Vierailija
479/1001 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vikman sai huijattua tangokuningattaren tittelin itselleen Dannyn avulla, Danny jopa onnittelikin Vikmania ennen kuin voittaja oli virallisesti edes julkistettu. Erika huijasi voiton itselleen. Vanhat miehet, plastiikkakirurgia ja paljastava pukeutuminen - siinä kaikki mitä Vikmanilla on tarjottavaa. Pelkkä tyrkky. Hirveä hinku saada julkisuutta keinolla millä hyvänsä.

Aika paksua puhua huijauksesta. Ei se D sitä yksin päättänyt, kuka voittaa

Vierailija
480/1001 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän haluaa näyttää halvalta, se ärsyttää minua, tyylittömyys.

Sama. Ei minua ärsytä kenenkään "seksikkyys" (esim. ketjussa mainittujen: Samatha Fox, Madonna, Kikka, Jenni Vartiainen, Eini, Cicciolina ym.) vaan se "halpuus".

On kuin vanhasta p...nokuvastosta. Eli maailmasta mikä on monella tavalla(!) mennyttä maailmaa. Ei häntä voi verrata noihin edellä mainittuihin, jossa se seksikkyys on aitoa.

Uskon että Erikakin voisi olla seksikäs, mutta ei tuolla halvalla lookilla. Kaikki, -siis todella kaikki (hiukset, meikki, vaatteet, habitus) huutaa vain halpaa. Moni (hienokin) asia menee överinä huonoksi.

Erika olisi voinut jäädä laulamaan vain tangoja, mutta valitsi toisin. Tiedämme mikä olisi

tilanne jos olisi jäänyt tangokuningattaren rooliin.

Erika on rakentanut tietoisesti imagoaan "tuhmaksi tytöksi/naiseksi" ikään kuin Kikan jalanjäljissä, mutta ei täysin häntä imitoiden. Jotain erilaista pitääkin olla.

On osoittanut, että suunta on hänelle oikea koska kysyntää riittää ja jos olis jäänyt tanglaulajaksi kysyntä olisi minimaalista.

Kuka ei tykkää ei tarvi tykätä. Jättää katsomatta ja kuuntelematta.  Siiä se. Maailmaan mahtuu kaikenlaista ja suosio määrittää kuka on valinnut oikean tien. Erika on kaikesta päätellen oikealla tiellä , sanokoot arvostelijat mitä tahansa.