Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?
Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?
Kommentit (1001)
Ihan karmea asu. Jotain kunnioitusta toisia kohtaan. Kuka lähtee syömään tuossa asussa normaalisti?
Erika Vikman on ihana. Ei hän ole ehkä skenen lahjakkain laulaja, mutta hänessä on luonnetta.
Ymmärrän, että camphenkinen tuksulook on tarkoitushakuinen rooli. Tämä täysin ok, antaa mennä vaan. Tämä on vapaa maa ja niin pois päin. Ainoa asia mikä minua vähän huvittaa on se, että hän mainostaa laulavansa vaietuista aiheista rohkeasti ikään kuin olisi keksinyt jotain uutta ja mullistavaa ja toimivansa jonkinlaisena suunnannäyttäjänä tai edelläkävijänä. 🤭😁
Erika on aika ristiriitainen hahmo. Hän vaikuttaa fiksulta ja selvästi tietoisesti hän on luonut itselleen tuon roolin, koska sillä tienaa. Hän vetää sen niin överiksi että se on suorastaan kuin parodiaa jostain menneiden vuosikymmenten seksisutturoista. Osaa siis nauraa itselleen. Mutta sitten tuo Dannysekoilu... Oliko se laskelmoitu tapa päästä julkisuuteen, vai oliko kyseessä vanhan miehen hyväksi käyttämä nuori ja naiivi tyttö? Vaikea sanoa. Ehkä vähän molempia. Onko hän siis älykäs ja laskelmoiva, joka käyttää hyväkseen seksinhimoisia miehiä ja tekee sillä rahaa, vai sisältä rikkinäinen huomiota ja hyväksyntää överiseksikkyydellä hakeva nainen? Minun ajatukset hänestä on jotain ihailun ja säälin väliltä. Ehkä se ristiriitaisuus myös aiheuttaa ihmsissä ärtymystä. Kateutta tuskin niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihastuin heti Erikaan kun syntisten pöytä tuli. Erikassa on 89's viboja minun lapsuudesta, tykäsin myös Samantha Foxista ja tykkään edelleen.
Erikan seksuaalisuus ei ole ällöä, kuten näillä nykyajan twerkkiperseääliöillä, Erika on ihan eri kastia, kuten oli Samanthakin.
Tykkään aidoista ihmisistä, ja Erikasta vaistoan että on vain jotenkin aito, ja biisit on yksinkertaisesti hyviä, ei voi vastustaa.
Olen keski-ikäinen hevari, oon huomannut että hevarit tykkää Erikasta, nirppanokat nuoret helsingin hipspsterit ei, intellektuellit muka paremmat ihmiset ei voi tykätä erikasta, hahhaha, ne tykkää vesalan paskanaamasta yms.
Jos tuli kirj.virheitä, ni oon pöhnässä.ERIKA, OLET UPEE!! Vaikka itse en pukeutuisi koskaan kuten sinä, sinussa on mennyttä taikaa, ei sitä ällöä nykyajan intersektionaalista passsss...aa. Yksinkertaisesti, MII LAIK Ö LOT.
N50
Saman olen huomannut, muka intellektuellit paremmat ihmiset ei voi tykätä Erikasta! Vesala se vasta feikki ja tekotaiteellinen onkin 🤣
Vesala kuitenkin tekee itse biisinsä ja sanoitukset ovat taitavia, ei pelkkää loppusointuriimiä. Loppusointuja osaa kirjoittaa kuka tahansa alakoululainenkin.
No, ei se tekotaiteellisuutta vähennä. Mielestäni Vesala on täysin yliarvostettu kaikin puolin.
Siltä se varmasti tuntuu jos itse tykkää vain yksitoikkoisesta jumputuksesta ja ennalta-arvattavista loppuriimeistä.
Olipa taas kommentti. Mutta juuri tätä oikeastaan tarkoitin, kun tietynlaiset ihmiset ajattelevat, että Paula Vesalasta vain kuuluu tykätä ja Erikasta ei.
Tiedoksi kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, klassista, jazzia, poppia, heviä ja olen opiskellutkin musiikkia. Myös sanoitukset ovat todella tärkeitä. Silti en erityisemmin pidä Paula Vesalasta, mielestäni hän on tekotaiteellinen ja sieluton, tietynlainen herkkyys puuttuu. Hänestä ei ole pakko pitää, eikä se tarkoita sitä että en ymmärtäisi musiikista tai sanoituksista mitään.
Vesalasta ei ole pakko tykätä, mutta jos tykkäät Vikmanista niin uskottavuutesi musiikin asiantuntijana on kyllä pyöreä nolla. Vikmanin musiikki on niin yksinkertaista, että sitä pystyisi tekemään todennäköisesti joku ohjelmoitu automaattikin.
Miksi yksinkertaisesta musiikista ei saisi tykätä?
Saa kai siitä. Yksinkertaiset ihmiset tykkää yksinkertaisesta kun eivät pysty hahmottamaan kummempaa. Vähän kuin lastenmusiikki, ei siitäkään kannata tehdä liian monimutkaista.
Sinä se tässä nyt taidat yksinkertainen olla. Et tunnu edes ymmärtävän taiteen ja viihteen eroa.
Töröhuulisen ponkkaripään typerä olematon sisäinen elämä kutistuu johonkin yritykseen seksin vallankumouksesta. Halpa, suttuinen nuoleskelu lähellä olevia miehiä kohtaan on noloa seurattavaa. Kroppa on kuin räjähtämistä odottava ilmapallo, liikaa viiniä ja mässäilyä.
Erika on ilahduttava poikkeus miesten ilona tässä feministisaasteen kärkivaltiossa. Sekös ärsyttää feministimammoja
Mä en kyllä pidä häntä seksikkäänä. Vilkaisin jotain ohjelmaa missä hän oli, olisko ollut Vain elämää? Ihan järkky meikki, näytti samalta kuin pikkutyttöjen leikit äidin meikeillä. Hänen musiikistaan en tiedä mitään. Dannyn kanssa seukkailu oli vähän surullista, hyvä että pääsi siitä eroon. Erikasta persoonana en osaa sanoa oikein mitään, on varmaan ihan tavallinen ja mukava. Tyyli ihmetyttää.
Ainut suomalainen naispoppari, jota viitsin kuunnella. Erikassa on ihan erilaista kipinää kuin muissa eikä pelkää olla seksikäs. Tietysti miehen mielipiteenä tämä on automaattisesti väärä.
Minua ei ärsytä yhtään. Hieman ihmetytti aikoinaan se totaalinen tyylinmuutos tätimäisestä tangokuningattaresta seksin ylipapittareksi mutta ilmeisesti nähtiin siinä hyvä markkinarako suomimusan genressä. Erottuu ainakin muista iskelmälaulajista. Ammattiroolihan se on. Itse Erika vaikuttaa mukavalta ja herkältäkin tyypiltä, ulkokuorelle ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Erika on aika ristiriitainen hahmo. Hän vaikuttaa fiksulta ja selvästi tietoisesti hän on luonut itselleen tuon roolin, koska sillä tienaa. Hän vetää sen niin överiksi että se on suorastaan kuin parodiaa jostain menneiden vuosikymmenten seksisutturoista. Osaa siis nauraa itselleen. Mutta sitten tuo Dannysekoilu... Oliko se laskelmoitu tapa päästä julkisuuteen, vai oliko kyseessä vanhan miehen hyväksi käyttämä nuori ja naiivi tyttö? Vaikea sanoa. Ehkä vähän molempia. Onko hän siis älykäs ja laskelmoiva, joka käyttää hyväkseen seksinhimoisia miehiä ja tekee sillä rahaa, vai sisältä rikkinäinen huomiota ja hyväksyntää överiseksikkyydellä hakeva nainen? Minun ajatukset hänestä on jotain ihailun ja säälin väliltä. Ehkä se ristiriitaisuus myös aiheuttaa ihmsissä ärtymystä. Kateutta tuskin niinkään.
Juurihan sanoi ohjelmassa, että hän on täysin päinvastainen ihminen siviilissä kuin luomassaan tässä nykyisessä tyylissä. Eli kyllä siinä on niin paksua liioittelua kuin olla ja voi. En muista enää mikä laukaisi tämän cicciolinamaisen tyylin hänellä. Kyllä tuo lateksi uimapuku ainakin otti silmille tuossa ve:n viimeisessä jaksossa. Haluaa provota.
Miksi ajatellaan että Erika on seksillä myyvä tyrkky? Saa kai nainen ilmaista seksuaalisuuttaan omana fetissinään?
Vierailija kirjoitti:
Alun perin oli oikein mukavan oloinen, naapurintyttömäinen. Osaa laulaa. Edelleen varmaan ihan mukavaa seuraa mutta huomaan paheksuvani hänen omaehtoista asettumistaan halvan tyrkyn rooliin. Ei se ärsytä mutta samaistumispinta hävisi.
Jotain tämäntapaista ajattelin itsekin. Jossain vaiheessa, kun hänellekin väistämättä tulee ikää, tuo rooli on ja pysyy. Ulkoinen habitus ei kuitenkaan kaikilla pysy perässä ilman aina vain suurempaa työtä. Toivottavasti hän on sitten sinut sen asian kanssa, että roskalehdet kyllä pitävät imagoa yllä.
Ainahan miehet voivat heittää kateuskortin pöytään, mutta oikeasti, kuinka moni onnellisesti naimisissa oleva äiti kadehtii naista, joka on rintamus tötteröllä ja kirkkaanpunaiset huulet törröllään lehtien lööpeissä esittelemässä seksuaalisuuttaan? Jos kateus olisi ärsytykseen suurin syy, niin noille karjamarkkinoillehan pitäisi olla valtava tunku.
Tottakai plagioiminen ärsyttää, ja toisten nimellä ja maineella ratsastaminen, miksi ei ärsyttäisi?
Toisaalta tämähän on siinä samassa tallissa tämän leevicoveroijan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihastuin heti Erikaan kun syntisten pöytä tuli. Erikassa on 89's viboja minun lapsuudesta, tykäsin myös Samantha Foxista ja tykkään edelleen.
Erikan seksuaalisuus ei ole ällöä, kuten näillä nykyajan twerkkiperseääliöillä, Erika on ihan eri kastia, kuten oli Samanthakin.
Tykkään aidoista ihmisistä, ja Erikasta vaistoan että on vain jotenkin aito, ja biisit on yksinkertaisesti hyviä, ei voi vastustaa.
Olen keski-ikäinen hevari, oon huomannut että hevarit tykkää Erikasta, nirppanokat nuoret helsingin hipspsterit ei, intellektuellit muka paremmat ihmiset ei voi tykätä erikasta, hahhaha, ne tykkää vesalan paskanaamasta yms.
Jos tuli kirj.virheitä, ni oon pöhnässä.ERIKA, OLET UPEE!! Vaikka itse en pukeutuisi koskaan kuten sinä, sinussa on mennyttä taikaa, ei sitä ällöä nykyajan intersektionaalista passsss...aa. Yksinkertaisesti, MII LAIK Ö LOT.
N50
Saman olen huomannut, muka intellektuellit paremmat ihmiset ei voi tykätä Erikasta! Vesala se vasta feikki ja tekotaiteellinen onkin 🤣
Vesala kuitenkin tekee itse biisinsä ja sanoitukset ovat taitavia, ei pelkkää loppusointuriimiä. Loppusointuja osaa kirjoittaa kuka tahansa alakoululainenkin.
No, ei se tekotaiteellisuutta vähennä. Mielestäni Vesala on täysin yliarvostettu kaikin puolin.
Siltä se varmasti tuntuu jos itse tykkää vain yksitoikkoisesta jumputuksesta ja ennalta-arvattavista loppuriimeistä.
Olipa taas kommentti. Mutta juuri tätä oikeastaan tarkoitin, kun tietynlaiset ihmiset ajattelevat, että Paula Vesalasta vain kuuluu tykätä ja Erikasta ei.
Tiedoksi kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, klassista, jazzia, poppia, heviä ja olen opiskellutkin musiikkia. Myös sanoitukset ovat todella tärkeitä. Silti en erityisemmin pidä Paula Vesalasta, mielestäni hän on tekotaiteellinen ja sieluton, tietynlainen herkkyys puuttuu. Hänestä ei ole pakko pitää, eikä se tarkoita sitä että en ymmärtäisi musiikista tai sanoituksista mitään.
Vesalasta ei ole pakko tykätä, mutta jos tykkäät Vikmanista niin uskottavuutesi musiikin asiantuntijana on kyllä pyöreä nolla. Vikmanin musiikki on niin yksinkertaista, että sitä pystyisi tekemään todennäköisesti joku ohjelmoitu automaattikin.
Miksi yksinkertaisesta musiikista ei saisi tykätä?
Saa kai siitä. Yksinkertaiset ihmiset tykkää yksinkertaisesta kun eivät pysty hahmottamaan kummempaa. Vähän kuin lastenmusiikki, ei siitäkään kannata tehdä liian monimutkaista.
Itse asiassa se ei mene noin. Hyvin älykkäätkin ihmiset voivat tykätä katsoa TV:stä välillä hömppää tai kuunnella kevyttä musiikkia nollatakseen. Toki välillä sitten jotain muutakin, esim sitä klassista musiikkia tai tieteisdokumentteja vastapainoksi.
Näin on. Tämä on se linja nykyään taiteen tutkimuksessakin. Eri genreillä on eri funktiot ihmisille. Mitään ei luokitella täysin roskaksi, koska se on yksinkertainen näkemys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan sanoi ohjelmassa, että hän on täysin päinvastainen ihminen siviilissä kuin luomassaan tässä nykyisessä tyylissä. Eli kyllä siinä on niin paksua liioittelua kuin olla ja voi. En muista enää mikä laukaisi tämän cicciolinamaisen tyylin hänellä. Kyllä tuo lateksi uimapuku ainakin otti silmille tuossa ve:n viimeisessä jaksossa. Haluaa provota.
Mitä ihmeen kateutta tuo turvonnut feikki kenessäkään aiheuttaa, vetää lateksia naamaan ja ylleen, tosi rumaa.
Lisää Erika lettiä ja lateksia vaan lisää, ei mua haittaa, harmittaa van kun en voi katsoa Vain elämää nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kun hän toisintaa sellaista naisen ja naisen seksuaalisuuden mallia, josta ajattelin, että oltais jo siirrytty eteenpäin. Noin periaatteessa ei pitäisi vaikuttaa minun elämääni, mutta kuitenkin hän edustaa jotain sellaista, mitä en halua naisissa rohkaistavan.
Tämä.
Hän on päässyt tavoitteeseensa, kun täälläkin hänestä keskustellaan. Tärkeintä on olla otsikoissa ja ihmisten puheissa, hyvässä tai pahassa. Monet julkkikset elävät vain julkisuudesta ja tekevät melkeinpä mitä vaan , jotta heistä puhutaan. Minulle hänen musiikkinsa ja esiintymisensä on yhdentekevää.
Miksiköhän hän valitsi tämän genren. Kyllä hänellä olis ollut rahkeita muuhunkin, parempaan. Toivottavasti hän kuoriutuu vielä.
>>ei ärsytä
>>katsella enkä kuunnella sutturaa hetkeäkään
Hoksaat varmaan itsekin, miltä tämä kuulostaa.