Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?
Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?
Kommentit (1001)
En tiedä. Mutta toisaalta en itse ole täysin raivoheteto ja fanitan Erikaa lievästi, koska hän on ihanan rempseä, persoonallisen kaunis ja upeavartaloinen julkkislaulaja, joka päivittää seksisuttura-imagon nykyaikaan. Hän osaa yhdistää seksikkyyden ja hauskuuden luontevasti ja fiksusti.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän hän saa touhuta niin kuin tykkää.
Se naisen itsemääräämisoikeus toimii tässäkin.
Haukkujat ja juoruajat saattavat saada haasteen kunnianloukkauksesta, mikä on suurempi häpeä.
Itse en häntä seura, paitsi mitä etusivujen lööpit pamahtavat silmille.
Tottahan toki saa tehdä mitä itse tahtoo. Se kuitenkin tulee tv: välityksellä kotiimme.
Vaikuttaa vähän tyhmältä blondilta, joka tuo itseään esille enempi, kuin laulujaan.
Erityisenä hänellä on, että ainakin haarojen välissä on tiukat vaatteet,
että katsoja näkee kaikki muodot.
Vierailija kirjoitti:
Erika on ilahduttava poikkeus miesten ilona tässä feministisaasteen kärkivaltiossa. Sekös ärsyttää feministimammoja
Todellakin! Piristävää, että joku nainen uskaltaa vielä olla vanhakantaisen seksikäs tässä metoo-maailmassa.
Epätoivoinen halpa tyrkky, joka tekee mitä vaan tienatakseen rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa, jos Mikko Alatalo olisi könynnyt pöydälle sringeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa, jos Mikko Alatalo olisi könynnyt pöydälle sringeissä.
stringeissä
Vierailija kirjoitti:
Erika on ihan bimbo. Hyppii ja heiluu puoli alastomana. Tissit pitää aina näkyä.
vain elämää ohjelmassakin oli tiukka uimapuku päällä, jossa persposket oli paljaana.
Joskus vaikuttaa, että matkii Kikkaa.
Mutta, kyllä Erikalla on selvästi noussut pissa päähän.
..samaa mieltä olen....ja jotenkin tuli myötähäpeä kun heiluu vähäpukeisesti vain elämää jaksossa..tissit heiluen ym..ja miehet siinä "joutuu katsomaan läheltä tuota hytkytystä.....eikö voisi vähän asiallisemmin esiintyä eikä jatkuvasti jotenkin huomion hakuisesti...
Toivottavasti sulle ei satu tavallista naista esim. pienine/riippuvine/eriparisine/olemattomine/syövän takia poistettuine rintoineen. Näitä näkee naisten saunatiloissa. Eipä siellä noita mainitsemiesi esimerkkien tyyppisiä näy lainkaan. Hyvin olemme tavallisia kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulle ei satu tavallista naista esim. pienine/riippuvine/eriparisine/olemattomine/syövän takia poistettuine rintoineen. Näitä näkee naisten saunatiloissa. Eipä siellä noita mainitsemiesi esimerkkien tyyppisiä näy lainkaan. Hyvin olemme tavallisia kaikki.
Ääh, tää jäi vaille lainausta. Kommentoin alkupään viestiä, missä rintafriikki arveli syyn olevan rintakateudessa, mainiten Erikan ja Sara Siepin ihanteinaan.
En nyt Erikaa lösähtäneeksi sanoisi, varsinkaan jos vertaa nykyajan kehopositiivisiin. Paljon paljon pulskempia saman ikäisiä näkee joka puolella.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisesti syynä on mammojen kateus.
Jos ei tykkää jostain niin se ei tatkoita sitä että olisi kateellinen. Se pätee kaikkiin autoihin,puhelimiin ym. ihsn kaikkeen
Mä ihailin häntä tangokuningataraikoina. Nuori, kaunis, raikas ja tyylikäs. Nyt on enää nuori.
Uskon, että on suositumpi ja taloudellisesti menestyvämpi nyt, mutta olisiko taitava laulaja pystynyt siihen myös muuttamatta itseään halvan sutturan näköiseksi?
Ulkoinen muutos on mennyt överiksi ja alkaa kääntyä jopa paradoksaaliseksi kehoon tulleen pulleuden myötä. Liian paljon kaikkea. Kohta näyttää parodialta.
Tissit tiskiin ja lettu levälleen - tyrkkyys on niin last season.
Minusta on ummehtunutta pyllistellä jatkuvasti pienissä uimapuvuissa. Kyllä se takapuoli ja tissit on jo nähty, olisiko vaihteeksi jotain muuta annettavaa?
Itseasiassa Erika on Vain elämää-ohjelman jälkeen vaihtanut vähän lookkia. Hiuslookkia siis.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/erika-vikman-vaihtoi-hiustyyliaan-p…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääh, tää jäi vaille lainausta. Kommentoin alkupään viestiä, missä rintafriikki arveli syyn olevan rintakateudessa, mainiten Erikan ja Sara Siepin ihanteinaan.
Kyseinen rintafriikki ei erota silareita luomuista.
En jaksa koko ketju selata, mutta ei tainnut mulle kukaan vastata, että mistä Erikalle pitäisi olla kateellinen? Ei, en edelleenkään hauku häntä, mutta en myöskään ymmärrä mistä hänelle pitäisi olla kateellinen.
En ymmärrä myöskään sitä, että myös asiallinen kritiikki käännetään heti kateudeksi. Ei siis vain tässä aiheessa vaan monessa muussakin. On oikeasti huvittavaa, että aikuiset ihmiset ei ymmärrä, että se on kritiikkiä ei kateutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihastuin heti Erikaan kun syntisten pöytä tuli. Erikassa on 89's viboja minun lapsuudesta, tykäsin myös Samantha Foxista ja tykkään edelleen.
Erikan seksuaalisuus ei ole ällöä, kuten näillä nykyajan twerkkiperseääliöillä, Erika on ihan eri kastia, kuten oli Samanthakin.
Tykkään aidoista ihmisistä, ja Erikasta vaistoan että on vain jotenkin aito, ja biisit on yksinkertaisesti hyviä, ei voi vastustaa.
Olen keski-ikäinen hevari, oon huomannut että hevarit tykkää Erikasta, nirppanokat nuoret helsingin hipspsterit ei, intellektuellit muka paremmat ihmiset ei voi tykätä erikasta, hahhaha, ne tykkää vesalan paskanaamasta yms.
Jos tuli kirj.virheitä, ni oon pöhnässä.ERIKA, OLET UPEE!! Vaikka itse en pukeutuisi koskaan kuten sinä, sinussa on mennyttä taikaa, ei sitä ällöä nykyajan intersektionaalista passsss...aa. Yksinkertaisesti, MII LAIK Ö LOT.
N50
Saman olen huomannut, muka intellektuellit paremmat ihmiset ei voi tykätä Erikasta! Vesala se vasta feikki ja tekotaiteellinen onkin 🤣
Vesala kuitenkin tekee itse biisinsä ja sanoitukset ovat taitavia, ei pelkkää loppusointuriimiä. Loppusointuja osaa kirjoittaa kuka tahansa alakoululainenkin.
No, ei se tekotaiteellisuutta vähennä. Mielestäni Vesala on täysin yliarvostettu kaikin puolin.
Vesala on kiistatta musikaalinen, mutta ääni sopii paremmin kuoroon, kuin solistiksi. Ohut, mitätön ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissit tiskiin ja lettu levälleen - tyrkkyys on niin last season.
Jotenkin ällötti kun se leväytti alakertansa siihen Vain elämää-ruokapöydälle, ja sitten vielä kiivetä könysi pöytäliinan päälle. Ihan vain hygieniasyistä.
Erika on ihan bimbo. Hyppii ja heiluu puoli alastomana. Tissit pitää aina näkyä.
vain elämää ohjelmassakin oli tiukka uimapuku päällä, jossa persposket oli paljaana.
Joskus vaikuttaa, että matkii Kikkaa.
Mutta, kyllä Erikalla on selvästi noussut pissa päähän.