Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?
Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?
Kommentit (1001)
Eiköhän hän saa touhuta niin kuin tykkää.
Se naisen itsemääräämisoikeus toimii tässäkin.
Haukkujat ja juoruajat saattavat saada haasteen kunnianloukkauksesta, mikä on suurempi häpeä.
Itse en häntä seura, paitsi mitä etusivujen lööpit pamahtavat silmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihastuin heti Erikaan kun syntisten pöytä tuli. Erikassa on 89's viboja minun lapsuudesta, tykäsin myös Samantha Foxista ja tykkään edelleen.
Erikan seksuaalisuus ei ole ällöä, kuten näillä nykyajan twerkkiperseääliöillä, Erika on ihan eri kastia, kuten oli Samanthakin.
Tykkään aidoista ihmisistä, ja Erikasta vaistoan että on vain jotenkin aito, ja biisit on yksinkertaisesti hyviä, ei voi vastustaa.
Olen keski-ikäinen hevari, oon huomannut että hevarit tykkää Erikasta, nirppanokat nuoret helsingin hipspsterit ei, intellektuellit muka paremmat ihmiset ei voi tykätä erikasta, hahhaha, ne tykkää vesalan paskanaamasta yms.
Jos tuli kirj.virheitä, ni oon pöhnässä.ERIKA, OLET UPEE!! Vaikka itse en pukeutuisi koskaan kuten sinä, sinussa on mennyttä taikaa, ei sitä ällöä nykyajan intersektionaalista passsss...aa. Yksinkertaisesti, MII LAIK Ö LOT.
N50
Saman olen huomannut, muka intellektuellit paremmat ihmiset ei voi tykätä Erikasta! Vesala se vasta feikki ja tekotaiteellinen onkin 🤣
Vesala kuitenkin tekee itse biisinsä ja sanoitukset ovat taitavia, ei pelkkää loppusointuriimiä. Loppusointuja osaa kirjoittaa kuka tahansa alakoululainenkin.
No, ei se tekotaiteellisuutta vähennä. Mielestäni Vesala on täysin yliarvostettu kaikin puolin.
Siltä se varmasti tuntuu jos itse tykkää vain yksitoikkoisesta jumputuksesta ja ennalta-arvattavista loppuriimeistä.
Olipa taas kommentti. Mutta juuri tätä oikeastaan tarkoitin, kun tietynlaiset ihmiset ajattelevat, että Paula Vesalasta vain kuuluu tykätä ja Erikasta ei.
Tiedoksi kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, klassista, jazzia, poppia, heviä ja olen opiskellutkin musiikkia. Myös sanoitukset ovat todella tärkeitä. Silti en erityisemmin pidä Paula Vesalasta, mielestäni hän on tekotaiteellinen ja sieluton, tietynlainen herkkyys puuttuu. Hänestä ei ole pakko pitää, eikä se tarkoita sitä että en ymmärtäisi musiikista tai sanoituksista mitään.
Vesalasta ei ole pakko tykätä, mutta jos tykkäät Vikmanista niin uskottavuutesi musiikin asiantuntijana on kyllä pyöreä nolla. Vikmanin musiikki on niin yksinkertaista, että sitä pystyisi tekemään todennäköisesti joku ohjelmoitu automaattikin.
Miksi yksinkertaisesta musiikista ei saisi tykätä?
Saa kai siitä. Yksinkertaiset ihmiset tykkää yksinkertaisesta kun eivät pysty hahmottamaan kummempaa. Vähän kuin lastenmusiikki, ei siitäkään kannata tehdä liian monimutkaista.
Itse asiassa se ei mene noin. Hyvin älykkäätkin ihmiset voivat tykätä katsoa TV:stä välillä hömppää tai kuunnella kevyttä musiikkia nollatakseen. Toki välillä sitten jotain muutakin, esim sitä klassista musiikkia tai tieteisdokumentteja vastapainoksi.
Liian näyttävä ja liian lahjakas. Jopa Kikka oli aikoinaan perusjampalle "liikaa", mitä en voinut käsittää. Hän oli kaikkea.
Nyt Eerikan pitäisi varmaan lihoa ja kännisekoilla, jotta kansa voisi samaistua.
Veikkaan, että tekee pitkän uran tyylivaihdoksilla ja omilla ehdoillaan levy-yhtiön sediltä ja yleisöltä kysymättä.
Ottakaa tai jättäkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihastuin heti Erikaan kun syntisten pöytä tuli. Erikassa on 89's viboja minun lapsuudesta, tykäsin myös Samantha Foxista ja tykkään edelleen.
Erikan seksuaalisuus ei ole ällöä, kuten näillä nykyajan twerkkiperseääliöillä, Erika on ihan eri kastia, kuten oli Samanthakin.
Tykkään aidoista ihmisistä, ja Erikasta vaistoan että on vain jotenkin aito, ja biisit on yksinkertaisesti hyviä, ei voi vastustaa.
Olen keski-ikäinen hevari, oon huomannut että hevarit tykkää Erikasta, nirppanokat nuoret helsingin hipspsterit ei, intellektuellit muka paremmat ihmiset ei voi tykätä erikasta, hahhaha, ne tykkää vesalan paskanaamasta yms.
Jos tuli kirj.virheitä, ni oon pöhnässä.ERIKA, OLET UPEE!! Vaikka itse en pukeutuisi koskaan kuten sinä, sinussa on mennyttä taikaa, ei sitä ällöä nykyajan intersektionaalista passsss...aa. Yksinkertaisesti, MII LAIK Ö LOT.
N50
Saman olen huomannut, muka intellektuellit paremmat ihmiset ei voi tykätä Erikasta! Vesala se vasta feikki ja tekotaiteellinen onkin 🤣
Vesala kuitenkin tekee itse biisinsä ja sanoitukset ovat taitavia, ei pelkkää loppusointuriimiä. Loppusointuja osaa kirjoittaa kuka tahansa alakoululainenkin.
No, ei se tekotaiteellisuutta vähennä. Mielestäni Vesala on täysin yliarvostettu kaikin puolin.
Siltä se varmasti tuntuu jos itse tykkää vain yksitoikkoisesta jumputuksesta ja ennalta-arvattavista loppuriimeistä.
Olipa taas kommentti. Mutta juuri tätä oikeastaan tarkoitin, kun tietynlaiset ihmiset ajattelevat, että Paula Vesalasta vain kuuluu tykätä ja Erikasta ei.
Tiedoksi kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, klassista, jazzia, poppia, heviä ja olen opiskellutkin musiikkia. Myös sanoitukset ovat todella tärkeitä. Silti en erityisemmin pidä Paula Vesalasta, mielestäni hän on tekotaiteellinen ja sieluton, tietynlainen herkkyys puuttuu. Hänestä ei ole pakko pitää, eikä se tarkoita sitä että en ymmärtäisi musiikista tai sanoituksista mitään.
Vesalasta ei ole pakko tykätä, mutta jos tykkäät Vikmanista niin uskottavuutesi musiikin asiantuntijana on kyllä pyöreä nolla. Vikmanin musiikki on niin yksinkertaista, että sitä pystyisi tekemään todennäköisesti joku ohjelmoitu automaattikin.
Saa kai siitä. Yksinkertaiset ihmiset tykkää yksinkertaisesta kun eivät pysty hahmottamaan kummempaa. Vähän kuin lastenmusiikki, ei siitäkään kannata tehdä liian monimutkaista.
Itse asiassa se ei mene noin. Hyvin älykkäätkin ihmiset voivat tykätä katsoa TV:stä välillä hömppää tai kuunnella kevyttä musiikkia nollatakseen. Toki välillä sitten jotain muutakin, esim sitä klassista musiikkia tai tieteisdokumentteja vastapainoksi.
Mutta ihminen joka on olevinaan muita parempi, muka-intektuelli, ei voi pitää Erikasta.
Erika Vikman ärsyttää ihan jokaista tyylitajun ja edes keskinkertaisen musikkimaun omaavaa ihmistä. Sukupuoleen katsomatta.
Feikki peroksidiblondi 80-luvulta ei iske eikä kiinnosta. Herättää lähinnä myötähäpeää.
Erikan lahjat riittäisivät paljon parempaankin, mutta kun se tyylitaju puuttuu ja päässä on kai muutakin vikaa.
Tyrkky käytös ärsyttää aina, olipa kuka tahansa.
Tyrkyllä tarkoitan paljastavia vaatteita ja kaksimielisyyksiä.
Sellainen itsensä yliseksualisointi on minulle vierasta, mutta eihän se mitään rikollista ole. Silti se on kuin oman arvonsa laskemista, ja oman arvonsa määrittelyä ulkonäöstä riippuvaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan seksuaalisuus ei ole ällöä, kuten näillä nykyajan twerkkiperseääliöillä,N50
Twerkkaus on kuitenkin urheilulaji, aika rankka sellainen. Käypä joskus kokeilemassa!
Mita urheilua Erika harrastaa?
kuumassa saunassa nuttiminenkin on rankkaa ja sitäkin voi sanoa urheiluksi jos tahtoo- kuten mitä tahansa voi.
Vierailija kirjoitti:
Erika Vikman ärsyttää ihan jokaista tyylitajun ja edes keskinkertaisen musikkimaun omaavaa ihmistä. Sukupuoleen katsomatta.
Feikki peroksidiblondi 80-luvulta ei iske eikä kiinnosta. Herättää lähinnä myötähäpeää.
Erikan lahjat riittäisivät paljon parempaankin, mutta kun se tyylitaju puuttuu ja päässä on kai muutakin vikaa.
Oletko ikinä kuullut campista?
Mitä Erika olis ilman ärsyttävää tyyliä? Noin kolmekymppinen iskelmää laulava nätti nainen. Eli sellainen kuin "kuuluukin". Alan pikkuhiljaa ymmärtää ja sympata Erikaa. Nyt kun tuo Danny ei hääri taustalla ei Erikan tekemiset enää ärsytä, koska ne tuntuvat kumpuavan hänestä itsestään. Anna palaa nainen! N43
Mua ei ärsytä Erika. Mun mielestä haastatteluissa vaikuttaa hauskalta ja myös omaavan hyvän itseironian tajun ym mikä suurimmalta osalta naisista puuttuu kokonaan. Eli ehkä hyvä itsetunto ärsyttää, suomalaiset kun on tunnettuja kyräilevästä, pessimistisestä hiirulais imagostaan?? Erika ei ärsytä minua, ja olen nainen (josta myös muut naiset ärsyyntyy). Tyrkkylook monissa muissa on ärsyttänyt mua, mutta Erikassa ei, koska Erika ei vaikuta olevan niin vakavana kun moni näistä on
On saanut mitä ajanut takaa , kun täällä hänestä keskustellaan. Sitähän nämä tähtöset haluaa, että ovat otsikoissa, että ovat esillä. Ei ole väliä puhutaanko hyvässä vai pahassa, kaikki on mainosta. Tyhjänpäiväistä musiikkia tyhjänpäiväisesti esitettynä, minulle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Erika olis ilman ärsyttävää tyyliä? Noin kolmekymppinen iskelmää laulava nätti nainen. Eli sellainen kuin "kuuluukin". Alan pikkuhiljaa ymmärtää ja sympata Erikaa. Nyt kun tuo Danny ei hääri taustalla ei Erikan tekemiset enää ärsytä, koska ne tuntuvat kumpuavan hänestä itsestään. Anna palaa nainen! N43
Juurikin näin! Mua kans vähän ärsytti tai enemmän ihmetytti mikä tyyppi tämä oikein on kun Dannyn kans pyöri, mut nykyään olen ihan fani 😍 Miksi ei voida antaa Erikan olla mitä on? Miksi pitää vihata ylipäänsä ketään?
No sehän on just tuo, mitä moni on täällä sanonut. Kun naiset on vuosikymmeniä (oikeastaan jo -satoja) tehneet töitä sen eteen, että naiset voisivat menestyä ihan muilla avuilla kuin miehiä miellyttämällä. Ja toisaalta kyllähän niitä hutsahtavan näköisiä ja sillä tavoin käyttäytyviä naisia on arvosteltu ihan aina, ei heitä arvosta eikä ole arvostanut miehet eikä naiset.
Mutta toisaalta, ehkä vuonna 2022 tasa-arvo on edennyt jo siihen pisteeseen, ettei yksi tai muutama suttura sitä horjuta. Ehkä kohta oltaisiin jo niin pitkällä, että nainen voi olla yhtä aikaa kaunis, seksikäs ja älykäs. Kyllähän tällä vuosikymmenellä miehetkin myy itseään seksikkyydellä (esim Pete Parkkonen), miksei siis naiset saisi. Onhan se hieman kornia mutta ilmeisesti se myy.
Toisaalta taas seksuaalisuus on mielestäni saanut jotenkin kohtuuttomankin ison roolin nyky-yhteiskunnassa. Sekin varmaan on osasyy miksi tämä ärsyttää. Elämässä on niin paljon muutakin. Seksi on toki iso nautinto eikä siinä ole mitään väärää tai hävettävää, mutta elämässä on niin paljon muutakin. Eikä ihmisen ulkonäkö tai käytös kerro _mitään_ siitä, millainen kyseinen henkilö tosiasiassa on siellä makuukamarin puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50
Joo välillä sitä oikein hämmentyy kun fiksun ja korrektin oloinen ihminen kertoo katsoneensa jotain temppareita ja popittelee autossa Erika Vikmania. Viihde on viihdettä. Eikä se aivottoman hömpän katsominen todellakaan sulje pois sitä etteikö kuluttaisi jotain "älyllisempää" viihdettä myös.
Enimmäkseen tässä ketjussa on haukuttu Erikaa tyrkyksi ja hooramaiseksi sekä arvosteltu miesvalintoja. Missä ne oikeat argumentit on? Taitaa se seksikkyys kirpaista mammoja.
Ei minua ärsytä, en vaan halua katsella enkä kuunnella sutturaa hetkeäkään.
Ei sinänsä ärsytä. Mutta on tosi halvan näköinen. Seksikäs voi olla myös niin, ettei näytä siltä, että kaikki vaatteet jostain Tokmannin alelaarista otettu. Jotenkin likaisen ja köyhän ja yksinkertaisen näköinen. Harmi, koska muutama biisi sinänsä ihan jees kotimaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Enimmäkseen tässä ketjussa on haukuttu Erikaa tyrkyksi ja hooramaiseksi sekä arvosteltu miesvalintoja. Missä ne oikeat argumentit on? Taitaa se seksikkyys kirpaista mammoja.
Älä jaksa. Miksi pitää jankata tuommoista väsynyttä kateellisuuskorttia. No, kai se kertoo vähän vajaasta älystä jos ei muuta keksi.
Tuo päälleliimattu halpa tyyli ei ole häntä itseään, se ärsyttää eniten. Kikan matkiminen ja hänen laulujen laulaminen ei myöskään tuo mitään omaa persoonaa tai karismaa esiin. Dannykin muokkasi Armiksi. Tuo 80-luvun lutkatyyli joutaisi unholaan, keksis oman juttunsa tai unohtaisi oman laulu-uran ja siirtyisi taustajoukkoihin.