Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Erika Vikman ärsyttää niin monia naisihmisiä?

Vierailija
01.10.2022 |

Tähän törmään todella usein, että naiset haukkuu Erika Vikmanin pystyyn. Kysynkin, että miksi? Ihan oikeita perusteluita, eikä mitään sellaisia, että se yrittää olla kuin Kikka aikoinaan tms, koska ei siinä mitään pahaa ole. Mikä asia konkreettisesti Erikassa menee teidän ihon alle?

Kommentit (1001)

Vierailija
261/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei vaa pidä hänen tyylistään. 

Oon sen verran kukkahattutäti, että seksuaalisuudella myyminen ei ole mieleeni. Erika vaikuttaa ihan herttaiselta nuorelta naiselta ja on tehnyt oman juttunsa hyvin. Mutta silti ei ole mieleeni. En silti lähtisi haukkumaan häntä. 

Tämä. Mä vaan en yleensäkään pidä näistä julkkiksista jotka tekevät itsestään tietoisesti halvan vaikutelman ja "ratsastavat" 🍑- ja🍉🍉-kuvilla. Imagon takana voi olla vaikka miten ihana tyttö/nainen, mutta arvostan henk.koht. toisenlaisia ihmisiä ja nämä itsensäpaljastelijat herättävät ihmetystä ja ärsytystä, miksi alentaa itsensä tuolle tasolle?! Mutta kyllähän se tiedetään mikä myy....eipä siinä.

Vierailija
262/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi naisia ärsyttää seksikkäästi pukeutuminen?

Ei ärsytä seksikkäästi pukeutuminen. Fanitan itsekin monia seksikkäitä artisteja. Erika vaan ei vaan ole mielestäni seksikäs, vaan Tuksu 2.0.

Tämä. Olin kesällä festareilla, jossa esiintyivät samana päivänä Anna Abreu ja Erika Vikman. Abreu pukeutui myös seksikkäästi, mutta hänellä on upea vartalo ja show oli viihdyttävä. Vikmanin kohdalla tuli lähes myötähäpeä esiintymisestä ja pukeutumisesta. Tuntuu, että hän yrittää esittää jotain, mitä ei oikeasti ole. Olen katsonut muutaman jakson Vain Elämää, ja siinä Vikman vaikuttaa todella herkältä persoonalta.

N43

Sivusta: Abreu on laulaja, vieläpä hyvä sellainen. Vikman ei yllä edes lähikuppilan karaoke-prinssesan tasolle.

Valittiin Tangokuningattareksi vain, koska Danny oli tuomaristossa.

Ärsytys on vahva sana, ei ärsytä yhtään olla kuuntelematta.

Erika tuli ensin toiseksi kuningatarkilpailussa ja silloin Danny ei ollut tuomaristossa.

Enkä usko, että yksi pystyy vakuuttamaan kaikki tuomarit. Ei edes Danny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdentekevä artisti ilman omaa juttua ei ärsytä eikä herätä mitään tunteita.

Vierailija
264/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tosiaan tota seksintyrkytysimagoa.. mietin että nauttiiko oikeasti olla tuossa "roolissa". Jos pukeutuisi tavallisen naisellisesti ja hyödyntäisi omaa hyvää laulutaitoaan toisella tavalla en usko että suosio siitä laskisi.

Vierailija
265/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkaisen liikaa on kaikkea. Sellainen kultainen keskitie olisi paras. 

Vierailija
266/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ylipäätään, miksi kaikenlaisten artistien elämää ja tekoja seurataan. He asettuvat näkökulmastani ihan tavallisten ihmisten riviin, mutta ovat jatkuvasti esillä. En seuraa tätä enkä muitakaan laulajia, koska pidän sellaista omituisena, vaikkakin ihan inhimillisenä toimintana. 

Vierailija
267/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan nainen julkisuudessa ärsyttää, sekä miesihmisiä että naisihmisiä. Miehiä ärsyttää selvästi vähemmän silloin kun nainen on pukeutunut seksikkäästi.

Mutta miksi naisia ärsyttää seksikkäästi pukeutuminen?

Ällöttää, että oma mies kyylää himoiten.

Vierailija
268/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat kateellisia Ison D:een takia.

Kiitos aamun nauruista :D  

Mua ei Erika ärsytä, mutta säälittää. Lahjakas nuori nainen ei olisi tarvinnut vanhaa kääkkää uransa nostimeksi. 

Vierailija
269/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihastuin heti Erikaan kun syntisten pöytä tuli. Erikassa on 89's viboja minun lapsuudesta, tykäsin myös Samantha Foxista ja tykkään edelleen.

Erikan seksuaalisuus ei ole ällöä, kuten näillä nykyajan twerkkiperseääliöillä, Erika on ihan eri kastia, kuten oli Samanthakin. 

Tykkään aidoista ihmisistä, ja Erikasta vaistoan että on vain jotenkin aito, ja biisit on yksinkertaisesti hyviä, ei voi vastustaa. 

Olen keski-ikäinen hevari, oon huomannut että hevarit tykkää Erikasta, nirppanokat nuoret helsingin hipspsterit ei, intellektuellit muka paremmat ihmiset ei voi tykätä erikasta, hahhaha, ne tykkää vesalan paskanaamasta yms.

Jos tuli kirj.virheitä, ni oon pöhnässä.

ERIKA, OLET UPEE!! Vaikka itse en pukeutuisi koskaan kuten sinä, sinussa on mennyttä taikaa, ei sitä ällöä nykyajan intersektionaalista passsss...aa. Yksinkertaisesti, MII LAIK Ö LOT.

N50

Saman olen huomannut, muka intellektuellit paremmat ihmiset ei voi tykätä Erikasta! Vesala se vasta feikki ja tekotaiteellinen onkin 🤣

Vesala kuitenkin tekee itse biisinsä ja sanoitukset ovat taitavia, ei pelkkää loppusointuriimiä. Loppusointuja osaa kirjoittaa kuka tahansa alakoululainenkin.

No, ei se tekotaiteellisuutta vähennä. Mielestäni Vesala on täysin yliarvostettu kaikin puolin.

Siltä se varmasti tuntuu jos itse tykkää vain yksitoikkoisesta jumputuksesta ja ennalta-arvattavista loppuriimeistä.

Olipa taas kommentti. Mutta juuri tätä oikeastaan tarkoitin, kun tietynlaiset ihmiset ajattelevat, että Paula Vesalasta vain kuuluu tykätä ja Erikasta ei.

Tiedoksi kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, klassista, jazzia, poppia, heviä ja olen opiskellutkin musiikkia. Myös sanoitukset ovat todella tärkeitä. Silti en erityisemmin pidä Paula Vesalasta, mielestäni hän on tekotaiteellinen ja sieluton, tietynlainen herkkyys puuttuu. Hänestä ei ole pakko pitää, eikä se tarkoita sitä että en ymmärtäisi musiikista tai sanoituksista mitään.

Vierailija
270/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se Per se. Niinkuin jo Lapinlahden lintujen vanhassa sketsissä sanottiin: Nainen muista Per se.

Vierailija
271/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se Per se. Niinkuin jo Lapinlahden lintujen vanhassa sketsissä sanottiin: Nainen muista Per se.

Löytyy muuten vielä Youtubesta: nainen muista per se.. siinä on Roope Salmisen äiti vielä kauniina ja seksynä

Vierailija
272/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihastuin heti Erikaan kun syntisten pöytä tuli. Erikassa on 89's viboja minun lapsuudesta, tykäsin myös Samantha Foxista ja tykkään edelleen.

Erikan seksuaalisuus ei ole ällöä, kuten näillä nykyajan twerkkiperseääliöillä, Erika on ihan eri kastia, kuten oli Samanthakin. 

Tykkään aidoista ihmisistä, ja Erikasta vaistoan että on vain jotenkin aito, ja biisit on yksinkertaisesti hyviä, ei voi vastustaa. 

Olen keski-ikäinen hevari, oon huomannut että hevarit tykkää Erikasta, nirppanokat nuoret helsingin hipspsterit ei, intellektuellit muka paremmat ihmiset ei voi tykätä erikasta, hahhaha, ne tykkää vesalan paskanaamasta yms.

ERIKA, OLET UPEE!! Vaikka itse en pukeutuisi koskaan kuten sinä, sinussa on mennyttä taikaa, ei sitä ällöä nykyajan intersektionaalista passsss...aa. Yksinkertaisesti, MII LAIK Ö LOT.

N50

Saman olen huomannut, muka intellektuellit paremmat ihmiset ei voi tykätä Erikasta! Vesala se vasta feikki ja tekotaiteellinen onkin 🤣

Vesala kuitenkin tekee itse biisinsä ja sanoitukset ovat taitavia, ei pelkkää loppusointuriimiä. Loppusointuja osaa kirjoittaa kuka tahansa alakoululainenkin.

No, ei se tekotaiteellisuutta vähennä. Mielestäni Vesala on täysin yliarvostettu kaikin puolin.

Siltä se varmasti tuntuu jos itse tykkää vain yksitoikkoisesta jumputuksesta ja ennalta-arvattavista loppuriimeistä.

Olipa taas kommentti. Mutta juuri tätä oikeastaan tarkoitin, kun tietynlaiset ihmiset ajattelevat, että Paula Vesalasta vain kuuluu tykätä ja Erikasta ei.

Tiedoksi kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, klassista, jazzia, poppia, heviä ja olen opiskellutkin musiikkia. Myös sanoitukset ovat todella tärkeitä. Silti en erityisemmin pidä Paula Vesalasta, mielestäni hän on tekotaiteellinen ja sieluton, tietynlainen herkkyys puuttuu. Hänestä ei ole pakko pitää, eikä se tarkoita sitä että en ymmärtäisi musiikista tai sanoituksista mitään.

Vesalasta ei ole pakko tykätä, mutta jos tykkäät Vikmanista niin uskottavuutesi musiikin asiantuntijana on kyllä pyöreä nolla. Vikmanin musiikki on niin yksinkertaista, että sitä pystyisi tekemään todennäköisesti joku ohjelmoitu automaattikin.

Vierailija
273/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika on ihana!

Tykkään tyylistä ja musiikista. Erikan lavatyyli on mahtava, ei hän samalla tavalla arkena pukeudu. Se että hän pukeutuu noin, on saanut kyllä minuakin rohkaistua pukeutumaan enemmän naisellisemmin ja näyttävämmin. Ei nyt samalla tavalla mutta kuitenkin. Vapauttaa sillä tavalla kun muut uskaltaa niin itsekin. Olen pitkään elänyt siten että naisellisuutta pitää jotenkin hävetä ja häivyttää. Meikkaamista, korkeita korkoja ja mekkojen käyttöä on arvosteltu (yleensä muiden naisten toimesta). Nykyään en välitä. Siinäpä arvostelee.

N36

Vierailija
274/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Vesalasta ei ole pakko tykätä, mutta jos tykkäät Vikmanista niin uskottavuutesi musiikin asiantuntijana on kyllä pyöreä nolla. Vikmanin musiikki on niin yksinkertaista, että sitä pystyisi tekemään todennäköisesti joku ohjelmoitu automaattikin.

Miksi yksinkertaisesta musiikista ei saisi tykätä?

Vierailija
275/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eerika on rohkea ja julkisuuskuvan perusteella mukava nuori nainen Hyvä laulaja kaiken lisäksi.. En ymmärrä ihmisten negatiivisuutta.

Vierailija
276/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä kateutta. Toivon että löytäisi oman ikäisen kumppanin ja pärjäisi. Toivon että pääkoppa kestää koska fiilis että on sisimmiltään aika haavoittuvainen ja lateksi pelkkää pintaa.

Vierailija
277/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös sen Erikan imagon ja tyylin ole tarkoituskin ärsyttää eli onnistui. Se on se "väärinpukeutuminen", ei noudata sääntöjä.

Vierailija
278/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös sen Erikan imagon ja tyylin ole tarkoituskin ärsyttää eli onnistui. Se on se "väärinpukeutuminen", ei noudata sääntöjä.

Juuri näin. Minua ei ärsytä. Ihan parasta jorausmusaa!

Vierailija
279/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän asian sivusta, mutta on ikääntynyt, eikä mitenkään hyvällä tavalla. Erikan äiti on hyvän näköinen ja freesimmän näköinen kuin tyttärensä.

Vierailija
280/1001 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Miksi yksinkertaisesta musiikista ei saisi tykätä?

Saa kai siitä. Yksinkertaiset ihmiset tykkää yksinkertaisesta kun eivät pysty hahmottamaan kummempaa. Vähän kuin lastenmusiikki, ei siitäkään kannata tehdä liian monimutkaista.