Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lenkkeilijänainen huusi, että salakuvaan häntä, vaikka halusin ottaa kuvan ruskapuista hänen edessään

Vierailija
01.10.2022 |

Kohdistin kameran valmiiksi ruskapuita kohden ja jäin odottamaan lenkkeilijänaisen poistumista niiden takana. Se jäi kuitenkin siihen huutamaan, että salakuvaan häntä ja mikä hullu oikein olen. Huidoin kädellä sitä pois merkiksi, että jatkaisi nyt lenkkiään. Oli sitten pakko lähteä itse pois kun se alkoi puhelintaan hiplaamaan, kun Suomessa mies on helposti se syyllinen näissä asioissa vaikka ei olisi todisteita.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia itsekeskeisiä hulluja täällä riittää.

Vierailija
2/9 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi filmi pyöriä sun kamerassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi filmi pyöriä sun kamerassa.

No niin, Ritva. Menehän nyt siitä kelaamaan ne vhs-kasetit alkuun.

Vierailija
4/9 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku olikohan kuitenkin joku gang stalking meneillään?

Vierailija
5/9 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko naisella persettä puristavat trikoot päällä

Vierailija
6/9 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi työmatkalla vähän samainen tilanne. Tosin huomasin miehen ihastelleen ja kaivavan kameraa juuri samassa kohtaa kuin itse olin ruskakuvan ottanut aiempina päivinä.

Erona toki, että itselläni on älypuhelin ja hänellä hieman harrastuneempi ote eli järjestelmäkamera.

En tiedä. Kai tuossa on jokin sellainen ajatus mulla esimerkistä, että ihminen näkee ja olettaa, mitä hän haluaa nähdä ja tekee sitten oletuksestaan oman johtopäätöksen.

Oisko auttanut, jos oisit napakasti sanonut takaisin rouvan olevan nyt kuvan tiellä, kun huiskutit kättäsi.

Vierailija
7/9 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella paikalla saa kuvata myös sitä lenkkeilijää joten olisit vaan haistatellut kunnolla takaisin.

Vierailija
8/9 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuitenkaan sanonut että mene kuvasta pois haluun ton ruskapuskan? Olis tajunnut paremmin kuin jotain hullun huitomista.

Vierailija
9/9 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se lenkkeilijänainen on samaa porukkaa niiden laturaivoajien ja nyrkkiä heristelevien pyöräilyspandexien kanssa? Kaikille hänen tielleen jollakin tapaa osuville tulee räyhätä ja kaikki muut on väärässä. :D