Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niinistö vs suomen hallitus

Vierailija
01.10.2022 |

Aika erilaista on sanoma presidentin suusta mitä on hallituksen, presidentti painottaa että uhkaa on ja kaikkeen pitää olla varautunut. Hallituksen mukaan uhkaa ei ole vaan ollaan ns herkällä korvalla jos jotain tulee ja reagoidaan asioihin sitten! Ketä te uskotte ja mistä luulette johtuvan tämän ristiriidan puheissa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora lainaus Niinistön puheesta Yleltä: 

https://yle.fi/uutiset/3-12646347

Olen kuitenkin sitä mieltä, että meitä ei nyt mikään konkreettinen vaara välittömästi uhkaa, eikä ole eteenpäin nähtävissäkin. Mutta käytännön järjen varovaisuus on kyllä paikallaan.

Eli luulen että ristiriitaa ei ole kuin ap:n tulkinnassa.

Vierailija
2/2 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suora lainaus Niinistön puheesta Yleltä: 

https://yle.fi/uutiset/3-12646347

Olen kuitenkin sitä mieltä, että meitä ei nyt mikään konkreettinen vaara välittömästi uhkaa, eikä ole eteenpäin nähtävissäkin. Mutta käytännön järjen varovaisuus on kyllä paikallaan.

Eli luulen että ristiriitaa ei ole kuin ap:n tulkinnassa.

On siinä selvä ristiriita koska sannan hallituksesta on nähty että noi rupeaa kutsumaan palaveria kokoon ja toimittajia tuijottamaan jotain ovea siinä vaiheessa kun jotain on jo tapahtunut. Niinistö tarkoittaa että pitäisi olla mietitty ja valmisteltu reaktiot jo valmiiksi, kuten muualla tehdään kuin suomessa.

Ylipäänsä sannan tärkein vaihe päättämisessä on tää show jossa tiedotetaan ensin että hallitus keskustelee asiasta x illalla klo 17 siellä tai täällä, sitten toimittajat on ovella väijyssä noihin aikoihin ja tunnin tai parin päästä nää tulee ulos siitä ovesta ja pitää pikku tiedotustilaisuuden aiheesta ja jaarittelee jotain yleistä 15 minuuttia ennen kuin saa sanottua ettei tässä oikeestaan vielä mitään saatu päätettyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla