Tilasin kaverilta villapaidan ja hinta HIRVITTÄÄ
Kaverini on tosi kätevä tekemään kaikkia käsitöitä. No kysyin häneltä että voisiko hän tehdä mulle sellaisen täysvillaisen villapaidan talven pakkasiin. Otettiin mitat ja kaveri alkasi sitä tekemään.
Nyt se sitten keskiviikkona soitti ja sanoi eträ paita on valmis ja sitä saisi kokeilla. Paita oli hieno ja just sopiva, mutta yhtäkkiä hän sanoi että hintaa olisi 100euroa 😳 siis satku siitä että on istunut ja katsonut teeveetä ja samalla värkännyt paitaa.
Mua ärsyttää se kun ns. ylihinnoitellaan omat harrastusjutut ja kuvitellaan että sukulaiset ja kaverit on valmiita maksamaan mitä vain.
Kommentit (800)
Vierailija kirjoitti:
Jaahas... Aloitte sitten laittamaan mulle torivieatejä paidasta. Lopettakaa sr sillä sitä tullaan huomenna kokeilemaan.
LOPETTAKAA
Lopeta itse tämä trollaaminen.
Apn kaverille linkkata tää koko ketju
Teidän EI TARVITSE tukkia mun toriviestejä sillä se menee mun ja miehen yhteiseen mailiin se ilmoitus. 😡
voikko paskempaa provoa olla. olemme ansainneet parempia provoja. nyt kotiin harjoittelemaan.
Ap
Älä
Jaksa
Provota
Ja
Olla
Ilkeä
Itse maksoin Hailuoto villapaidasta 480e viime vuonna. En pitänyt kyllä kauhean kalliina. Arvokas, mutta ei kallis mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Teidän EI TARVITSE tukkia mun toriviestejä sillä se menee mun ja miehen yhteiseen mailiin se ilmoitus. 😡
pelkäätkö ukkos huomaavan sun k-päisyyden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuki suus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpahan tuo on
Mutta langat maksaa varmaan sen 20e ja sitten kiskotaan kaverilta 80 euroa töistä mistä ei edes maksa veroa.
AP
Ne langat maksavat jo lähemmän sitä satasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuki suus
Käyttäydy nyt edes ennen kuin ne sut bännii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpahan tuo on
Mutta langat maksaa varmaan sen 20e ja sitten kiskotaan kaverilta 80 euroa töistä mistä ei edes maksa veroa.
AP
Nii ku te tietäisitte mitä lankaa onkäytetty ja paljonko se painaa. Te vain ootte koko päivän arvailleet ja haukkuneet mua cailla sitä ymmärrystä mitä mä tarkoitin.
Pelekkää kiusantekoa.
Mä en ymmärrä mihinä hitos teidät on kasvatettu kun tarkoitus on vain kiusata mua.
Sä itse kerroit ja osaataan sitä lukea!
Että älä Ap jaksa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpahan tuo on
AP
Nii ku te tietäisitte mitä lankaa onkäytetty ja paljonko se painaa. Te vain ootte koko päivän arvailleet ja haukkuneet mua cailla sitä ymmärrystä mitä mä tarkoitin.
Pelekkää kiusantekoa.
Itse kerroit, että lanka on täyttä villaa. Se maksaa. Kerroit nyt myöhemmin islantilaisen langan nimen. Se maksaa.
Ap mene nukkumaan jos et osaa muuta ku riehua
Osta kässämarkkinoilta sitte tai kudo ite
Voi olla useampia satasia
Ap yläpeukuttaa omia kommenttejaan ja alapeukuttaa kaikkia jotka kritisoi hänen toimintaansa. :D Olet säälittävä tapaus ap.
onko tämä ketju puhdistamassa ap:n omaatuntoa ja mainetta kaveripiirissä`?