TV5 Iida Ketola
Katsoin suurella mielenkiinnolla tätä ra iskauksesta kertovaa ohjelmaa. Myötätuntoni Iidalle ja Rennelle, ette voineet ennakoida tulevaa.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on lauantai niin muistakaa naiset pitää kaveristanne huolta. Yksin ei kannata taksiin mennä. Menette kaverin kotiin yöksi jos ei muuta. Mitä taksikuskeihin tulee niin suosi suomalaista 👍
Tilastojen valossa todennäköisyys siihen, että taksikuski tekee seksuaalirikoksen kuljetettavalleen on yhden suhde 1,83 miljoonaan
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa aina kuva taksin keulasta niin, että näkyy rekkari ja kuskin naama 👍
Lähettäkää kuva kaverille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on lauantai niin muistakaa naiset pitää kaveristanne huolta. Yksin ei kannata taksiin mennä. Menette kaverin kotiin yöksi jos ei muuta. Mitä taksikuskeihin tulee niin suosi suomalaista 👍
Tilastojen valossa todennäköisyys siihen, että taksikuski tekee seksuaalirikoksen kuljetettavalleen on yhden suhde 1,83 miljoonaan
Helsingissä paljon suurempi riski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivitä tilastosi.
https://www.google.fi/amp/s/www.puheenaiheet.fi/uutiset/taksinkuljettaj…
Ei voi ennen kuin tämä vuosi loppuu. Laskelmani perustui vuoden 2021 lukuihin.
Vierailija kirjoitti:
Taksikuskeja epäillään yhä useammin seksirikoksista.
Terve! Itse olen ollut aikoinaan Renne Korppilan roolissa, kun naisystäväni joutui ammattimaisesti toimivan seksuaalirikollisen uhriksi. Nainen oli teossa hengenvaarassa. Tekijöitä oli kaksi. Tekijät vaaleita, toinen kantasuomalainen. Tapaus on edelleen selvittämättä ja tekijöillä suuri määrä uhreja. Molemmat tunnettu stadissa naisten keskuudessa kovina panomiehinä. Rokkareita, joille myös huumeet on maistuneet.
Päätekijä oli Tampereella, kun RR(foorumin säännöt estävät nimen kirjoittamisen) katosi vuonna 1999.
Tämä taksikuski väitti, että naiset alkoivat itse koskettelemaan itseään, kun mies oli todellisuudessa itse kosketellut naisia. Tämä minun kohtaamani tyyppi on täysin samanlainen. Väittää joutuneensa minun uhriksi ja ympärillä lauma naisia hurraa ja huutaa minua netissä psykopaatiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavinta on nuo paljousalennukset. Tekijä pitäisi teljetä loppuiäkseen.
Ja Suomessa ei edelleenkään ole toimivaa terapiasysteemiä raiskatuille. Päinvastoin yhä vaikeampi saada mitään apua mihinkään.Kammottavinta tuossa jutussa oli kyllä juuri se, että kumpikin pariskunnasta oli ihan hajalla vielä tuossa dokkarissa ja Iidahan sanoi, ettei ollut voinut mennä töihin.
Itse jouduin "vain" seksuaalisen hyväksikäytön ja henkisen väkivallan uhriksi, mutta työkyky on ollut kateissa puoli vuotta. Nuo tekijät ovat täysiä paskoja.
Pystytkö kertomaan, missä päin tämä tapahtui ja, että kuinka kohtasit tekijät ja, että minkä tyyppisiä olivat tunnuspiirteiltään?
Maastakarkoitus on sopiva pelote raiskaajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset on typeriä kun ei kellot rupea soimaan jos taksikuski tarjoaa ajon aikana alkoholia ja muita päihteitä!
Ai sinusta typerän saa r*iskata? Ja toisekseen miten poistut tilanteessa kun hälytyskellot alkaa soida? Hyppäät ulos liikkuvasta autosta alueella joka ei ole tuttu?
No ainakin soitan puolisolle/jollekulle ja kerron, että taksi on viemässä mua muualle kuin mihin olen pyytänyt.
Ja liikkuvasta autosta hyppäämistä ei voi suositella, mutta sinänsä tuntematon alue on kuitenkin aika paljon pienempi paha kuin rskaus.
Autosta hyppääminen muutenkin: mikä estää ra*skaria pysäyttämästä autoa ja lähtemästä perään? Voi olla myös lapsilukko käytössä takapenkillä, eli uhri ei sieltä noin vain ulos pääsisikään. Ja tässäkin tapauksessa kuski oli valikoinut uhreikseen humalassa olevia juuri siksi, että ovat helppoja uhreja.
Ottakaa aina kuva taksin keulasta niin, että näkyy rekkari ja kuskin naama 👍