Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

A-talkissa kansainvälisen politiikan professori Juha Vuori, harvinaisen fiksu tyyppi

Vierailija
29.09.2022 |

Kiva kuulla televisiossa huipputason asiantuntijaa. Ei ole aina tämän tasoisia keskustelijoita.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordic-Westin tj on ihan huippu. Uskaltaa puhua asioista, joista useimmat on halunnut täysin ummistaa silmänsä.

Tuo Vuori jankkaa samaa läntistä narratiivia, jossa ydinsodasta on ongelmia vain Venäjälle, ei kenellekään muulle.

Vierailija
2/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut Sinikukka on 100 kertaa hotimpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mut Sinikukka on 100 kertaa hotimpi.

Ylen lähetysten perusteella UPI:n tutkijoiden yhtenä rekrykriteerinä on missin ulkonäkö. Aina joku nuori nätti nainen ohjelmassa vieraana.

Vierailija
4/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinikukka eli nakki kusi (sanamuunnos).

Vierailija
5/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinikukka jankkaa yksisilmäistä agendaa: Venäjältä ei onnistu yhtään mikään ja länneltä menee kaikki putkeen. Ei minkäänlaista kyseenalaistamista mistään, vaan kaikki ennalta päätetyn kannan mukaisesti.

Se on UPI:n tutkija. Kuuluu toimenkuvaan.

Vierailija
6/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinikukka on ihku, joten minulle on ihan sama mitä mieltä hän on. Makkarissa varmaan tosi hot.

Vierailija
7/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinikukka jankkaa yksisilmäistä agendaa: Venäjältä ei onnistu yhtään mikään ja länneltä menee kaikki putkeen. Ei minkäänlaista kyseenalaistamista mistään, vaan kaikki ennalta päätetyn kannan mukaisesti.

Olen luullut että UPI on itsenäinen tutkijaorganisaatio, eikä poliittisesti ohjattu?

Vierailija
8/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinikukka on ihku, joten minulle on ihan sama mitä mieltä hän on. Makkarissa varmaan tosi hot.

jossa Sinikukka avaa "kukkansa" kosteat terälehdet kutsuvasti raolleen.... 🥵

Vierailija
9/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luullut että UPI on itsenäinen tutkijaorganisaatio, eikä poliittisesti ohjattu?

:D

Vierailija
10/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomenkin ressuarmeja aika läskejä on

Vierailija
11/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu professori Tampereelta?

Ja vielä toinenkin tutkija Tampereelta.

Vierailija
12/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lkp-varustus suurimmalla osalla kaikkea muuta, kuin vm-aikana tutuksi tulleet pienen, kaposen kärjen käyttämät nykyiset huippuvermeet.   Lkp-varauksesta löytyy vieläkin mm. teräskypäriä ja m/60-tetsareita...   Ne sodanaikaiset kypärät ja aseet sentään saatiin heivattua huut helvattiin muutama vuosi sitten, mutta lähes 2010-luvulle niilläkin vielä oltaisiin sodittu.

Vierailija
13/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat analyysit saisi Maanpuolustuskorkeakoulun tutkijoilta, mutta heiltä on ilmeisesti julkiset esiintymiset kielletty. He ovat liian objektiivisia.

Asepukuisia Mpkk:n opettajia ja proffia on jatkuvasti Ylen aamussa. Tarkoitat varmaan puhtaasti sisäisiä hommia tekeviä tutkijoita ja analyytikkoja?

Vierailija
14/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat analyysit saisi Maanpuolustuskorkeakoulun tutkijoilta, mutta heiltä on ilmeisesti julkiset esiintymiset kielletty. He ovat liian objektiivisia.

Sotkisivat hyvän kusetuksen.

Muistatteko, että tutkijoitakin oli KIELLETTY antamasta lausuntoja liittyen koronaan.

Vierailija
15/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin osaat linkata joitakin heidän kirjoittamaan artikkeleja, niin että muutkin pääsevät osallisiksi objektiivisesta tiedosta.

Vierailija
16/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tämän sodan alettua usein miettinyt, että mitenhän sitä sellainen tyypillinen suomalainen lihava ja huonokuntoinen mies pärjäisi sotimassa. Onneksi itse olen pitänyt itseni hoikkana ja hyväkuntoisena, vaikka ikää on jo 40.

Vierailija
17/17 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tämän sodan alettua usein miettinyt, että mitenhän sitä sellainen tyypillinen suomalainen lihava ja huonokuntoinen mies pärjäisi sotimassa. Onneksi itse olen pitänyt itseni hoikkana ja hyväkuntoisena, vaikka ikää on jo 40.

Useimmilla iskävatsoilla on vieläpä kaikenlainen epämukavuuden sietokyky aivan olematon.  Huonon kunnonkin kanssa voi vielä (jotenkin ja sopivassa tehtävässä) ehkä pärjätä, jos edes asenne olisi oikea.