Huono omatunto jos en ulkoile hyvällä säällä
Muita samanlaisia? Sisällä istuminen tuntuu pahalta, mutta aina ei jaksa liikkua.
Kommentit (13)
Sama täällä. Joskus joutuu pakottamaan itseään ulos, sitten on pirteä ja hyvä mieli.
Seitinohut päiväkänni voisi olla syntinen kapinallinen irtiotto. Jos ulkoilu tuntuu pakotetulta pullalta.
Itselläni auttaa huonoon omaantuntoon, jos edes astun ulos hyvällä säällä, vaikkapa terassille istumaan kahville ja välipalalle, jos ei muuta. Silloin en ole heittänyt kaunista päivää hukkaan, vaan imenyt elinvoimaa happirikkaasta ilmasta ja auringonsäteistä. Aina ei tosiaan ole voimavaroja lähteä riehakkaissa merkeissä ulkoilemaan.
Mä oikein nautin ulkoilusta kaikista karmeimmilla keleillä. Sen jälkeen on aina hyvä fiilis. Kannattaa kokeilla.
Eilen pakotin itseni ulos kävelylenkille aurinkoon ja jälkeenpäin voi sanoa: kyllä kannatti! !
ylös, ulos ja lenkille 😎
Ymmärrän.
Tunnen syyllisyyttä, jos hyydyn kotiin aurinkoisena päivänä la tai su enkä ulkoile klo 11 mennessä. :)
Töihin ja töistä kotiin kävelen, ilahduttavan lyhyt parin kilometrin matka.
Mulla kävi eilen mielessä, mutta olen ollut vähän kipeänä, joten ei huvittanut laittaa ulkovaatteita päälle. Nostin kuitenkin sälekaihtimet kokonaan ylös (aika usein vain avaan ne) ja avasin pikkuikkunan.
Hanki koira, niin syyllisyys katoaa. Joudut ulkoilemaan säällä kuin säällä monta kertaa päivässä.
Nautin ulkoilusta mutta en lähde ulos sateella tai kovalla tuulella, pakkanen ei haittaa.
Helteellä tunnen myös syyllisyyttä :). Kun olen sisällä, minun pitäisi olla ulkona mutta siellä ei jaksa olla ja sitten pitää palata takaisin sisälle, mistä seuraa kova morkkis.
En aseta itselleni mitään paineita. Ulkoilen just silloin kun huvittaa oli sää mikä tahansa. Olkoon kaunis ilma eikä huvita ei siitä mitään paineita tartte ottaa jos pysyy sisätiloissa. Toisen kerran menen taas sadevaatteet niskassa ulkoilemaan koska se huvittaa minua just silloin.
Minä ulkoilen kolme kertaa päivässä oli sää mikä tahansa. Tylsää on jos lenkkeilee vain kun on hyvä ilma
m42