Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on alkanut mielen valtaamaan sellainen "maailma ja elämä on tuhon oma"-fiilis.

Vierailija
29.09.2022 |

Harva se päivä niin ankeita uutisia, korona alkoi 2,5v sitten ja sen jälkeenkin koko ajan jotain pas kaa, uutisia ei tarvitse edes avata, kun pelkät otsikot huutaa kaiken kurjuutta, kurjuutta, tuhoa, kuolemaa, kallistumista, kylmyyttä, mielipuolen riehumista naapurissa, sodan pelkoa kun ja omien lasten tykin ruoaksi joutumista kys hullun takia jne.
Aika ankea olo, ja pimeä, märkä, loskainen syksy/talvi vasta edessä.

Kommentit (288)

Vierailija
201/288 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma elämä voi syystä tai toisesta tuhoutua milloin vain. On myös erilaista miten ihminen hahmottaa sanan tuhoutua. Toisille tuho on vain vastoinkäyminen ja toisille vastoinkäymiset ovat tuho. Nykyisen maailmamme tuhoa emme näe, se taitaa jäädä vielä kaukana olevin sukupolvien kohtaloksi. 

Vierailija
202/288 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on hyvin niin kauan kuin Maajussille morsian jatkuu televisiossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/288 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen elinpäivät ovat kuin  ruoho. Meidän on Kuolemalla kuoltava, sillä synti toi sen mukanaan, tottelemattomuus. Sitoutuminen pahuuteen.

Mutta mikään ei kukoista ellei siemen mene ensin maahan.  Me kuolemme tälle maailmalle. Mutta sielumme ei kuole.

Menemme odottamaan viimeistä Tuomiotamme, siellä ovat kaikkien nimet ja tiedot ikuisesti pilvessä valmiina. Ensin odotamme Tuomiopäiväämme maallisen kuoleman jälkeen joko Paratiisissa elävinä sieluina  tai Tuonelassa vankeina, ilmeisesti henkinä. Ja vasta sitten kaikki kutsutaan Jumalan ja Jeesuksen eteen ja Hän on sitten antava meille joko ikuisen elämän tai Helvetin, joka on ikuista pahaa ja kärsimystä sitten, koska emme halua elää ja rakastaa.

Valitse tarkoin: Minä menen sinne missä minun Isäni on, menen valmistamaan teille sijaa sinne että tekin saisitte olla siellä missä olen. Minun Isäni talossa on monta asuinsijaa...

näin sisältö siitä.

Minä olen tie totuus ja elämä, ei kukaan tule Jumalan Valtakuntaan kuin minun kauttani. Ja ellei Jumala vedä Häntä puoleensa. Minun lampaani kuulevat minun ääneni, sanoi Jeesus.

Jätä sinä kaikki muu ja seuraa minua. Se on: kiinnitä sielusi Häneen, älä maalliseen. Tyytykää alhaisiin oloihin. Antakaa, sillä lahjaksi olette saaneet lahjaksi antakaa.

Vierailija
204/288 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme täällä vain hiukan aikaa. Tämä ei ole SE JUTTU vaan olemme täällä kuin taimet koulittavina Tarhaa varten.

Vierailija
205/288 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme ja elämme Danten todelliseksi muuttuneessa helvetissä. Joskus itsekin mietin sitä, että tapahtuvatko nämä asiat, joita näen, kuulen, luen ja todistan, että että ovatko ne oikeasti totta.

Vai elämmekö jossakin karmeassa jonkun luomassa ja kehittämässä Matrix-pelissä?

Tämän kaiken päälle ja lisäksi omassa elämässä menee todella huonosti. Kaikki on suurinpiirtein päättynyt ja loppunut elämässäni. Eikä omassa elämässä ole oikeastaan mitään muuta, kuin tyhjyyttä, kurjuutta, köyhyyttä ja sairautta. Jos jollakulla muulla menee hyvin, niin onnittelut siitä.

Itse ainakin taidan päätyä siihen lopulliseen ratkaisuun jo tämän vuoden puolella. Ei ole mitään järkeä enää olla ja roikkua täällä. Tämäkin kirjoitus on sitten viimeinen, jota koskaan tulen enää kirjoittamaan mihinkään someen tms. Hyvästi!

Älä tee sitä. Itsensä mrhaaminen on myös ihmisen eli elämän mrhaamista. Olemme tietoisia kuoleman jlkeen et voisi edes paeta vastuutasi.

Mutta: niin kauan kun sinulla on elämää voi kaikki alkaa alusta, jos ei terveys palaa niin muuta voi tulla elämään mikä on tyydyttävää. Älä tee sitä, anna ajan kulua ja katso uudelleen. Tsemppiä,

Ja Raamattu lupaa:

Vaikka teidän tekonne olisivat sitten

veriruskeat

niin  armon minä jätän teille.

Sauli tppoi ja vainosi kristittyjä aktiivisesti ennekuin kerran Jumala viskasi hänet polvilleen. Hän muuttui. Late Johanssonkin muuttui. Ei se ratkaise mitä sinulla on takana vaan se mitä otat eteesi valiten seuraavaksi.

Katso, kaikki minä teen uudeksi!

Annan teille kivisydämen tilalle taas lihasydämen.

Vierailija
206/288 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ristillä pyysi toinen ryöväri: Muista minua kun tulet Valtakuntaasi. Ja Jeesus sanoi: totisesti sinä tulet olemaan tänä päivänä kanssani Paratiisissa. Aina on mahdollista anoa. Hän ei hylkää sinua, kun etsit.

Vierailija
207/288 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikojen ihmiskunnan historiaa ovat värittäneet kurjuus, sodat, köyhyys, sairaudet ja monet muut kriisit sekä ongelmat. Emme elä sinänsä "poikkeuksellista" aikaa, mutta nykyään uutistulvan määrä on suurempaa kuin koskaan. Ihminen ei ole pohjimmiltaan vielä sopeutunut käsittelemään jatkuvan informaation määrää ns. terveellä tavalla.

Toki nykymuotoinen sivilisaatiomme on kenties sen suurimman katastrofin, eli nopeutuneen ilmastonmuutoksen, partaalla. Siihen on johtanut teollistuminen, mutta toisaalta meillä on myös teknologiat sekä resurssit yhä selviytyä edes välttävästi kuivin jaloin. Ihminen on sopeutuja ja selviytyjä, ja vaikka tietysti joku sotahullu diktaattori masentaa ja pelottaa, kannattaa yrittää nyt keskittyä asioihin, joihin itse voi vaikuttaa - omaan ja läheistensä hyvinvointiin, positiivisuuden kaivamiseen pienistä hetkistä, ja sellaiseen toimintaan, joka tuottaa hyvää mieltä.

Tunnen itsekin usein syvää toivottomuutta, mutta kannattaako lyhyttä elämäänsä käyttää liiaksi murehtimiseen? Arjen pienistä, kivoista hetkistä löytyy usein elämän suurimmat totuudet. Valoisaa syksyn jatkoa!

Vierailija
208/288 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massiivinen metaanipilvi on levittäytymässä Skandinavian ylle

https://demokraatti.fi/massiivinen-metaanipilvi-on-levittaytymassa-skan…

Vierailija
209/288 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me voimme rukoilla johtajille viisautta mennä polvilleen ja löytää Jeesuksen henki. Silloin hän lakkaa aseistamasta. Se on mahdollista. Rukoillaan kaikki tätä.

Vierailija
210/288 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Massiivinen metaanipilvi on levittäytymässä Skandinavian ylle

https://demokraatti.fi/massiivinen-metaanipilvi-on-levittaytymassa-skan…

Ja siihen pilveen ei kummoista meteoriittia tarvita kun tulihelvetti...tai salamaa

Tuskinpa kannattaa myöskään lennellä pahemmin tuossa pilvessä.

Vierailija
211/288 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ja ihminen olivat aina tuhon omia. Elämä on rajallista, kuolema ja maailmanloppu on väistämätön. Mitä sen jälkeen, Luoja yksin tietää. Täällä oltiin kerran, miksei toisenkin, jossain vähän muualla.

Vierailija
212/288 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko noin että Metaanipilvi asettuessaan Scandinavian ylle estääkin sieltä minkäänlaisen tulivoiman käytön? Jos noin niin lamautettu?

Vierailija
213/288 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Raamattua ja Jeesusta <3 Meillä on toivo silloinkin kun maailma menee päin helvettiä, ja kuoleman jälkeen sit iloiset pidot =)

Vierailija
214/288 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko noin että Metaanipilvi asettuessaan Scandinavian ylle estääkin sieltä minkäänlaisen tulivoiman käytön? Jos noin niin lamautettu?

Laukaistessaan ohjuksen ne kärventyvät itse :O?

Vierailija
215/288 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me voimme rukoilla johtajille viisautta mennä polvilleen ja löytää Jeesuksen henki. Silloin hän lakkaa aseistamasta. Se on mahdollista. Rukoillaan kaikki tätä.

Tehdään taukoamaton rukousketju. Aloitan 15.00 ja joku voi jatkaa 15. 30, jolloin lopetan. Annetaan Suomesta rukousvyöry Rauhalle! Kuka jatkaa 15.30>>> ?

Vierailija
216/288 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdään taukoamaton rukousketju. Aloitan 15.00 ja joku voi jatkaa 15. 30, jolloin lopetan. Annetaan Suomesta rukousvyöry Rauhalle! Kuka jatkaa 15.30>>> ?

Isä meidän, joka olet taivaissa.

Pyhitetty olkoon sinun nimesi.

Tulkoon sinun valtakuntasi.

Tapahtukoon sinun tahtosi,

myös maan päällä niin kuin taivaassa.

Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.

Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,

niin kuin mekin anteeksi annamme niille,

jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.

Äläkä saata meitä kiusaukseen,

vaan päästä meidät pahasta.

Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Aamen.

Vierailija
217/288 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen ajattelin että pääsisipä siihen samaan elämään takaisin mitä minulla oli joskus 2019. Maailma tuntui kuin se olisi ollut minulle avoin. Sain hyvän ensimmäisen työpaikan joka oli ihan kiva ja meillä oli hyvä henki työpaikalla. Sitten tuli korona ja etätyöpakko ja jatkuvat lomautukset ja YT:t josta lensin pihalle. Sain uuden työn nopeasti mutta se onkin ollut ankea paikka eikä hetkeksikään mitään sellaista oloa että viihtyisi tai kehittyisi millään tavalla. Nyt tällä viikolla alko taas YT.

Nyt kesällä pääsi ensimmäiselle ulkomaanmatkalle kolmeen vuoteen jossa jotenkin unohti kaiken edes hetkeksi. Huomaa miten aivot menivät tästä tilanteesta ihan sekaisin, koska koko matka tuntuu kuin se olisi ollut vain unta. Ei tunnu mitenkään todelliselta. Outo fiilis. Aivot ovat jotenkin tottuneet tähän arjen harmauteen jossa melkein enemmistö asioista joita kokee on joko sitä samaa harmaata massaa tai sitten jotain negatiivista.

Vierailija
218/288 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä meidän, joka olet taivaissa.

Pyhitetty olkoon sinun nimesi.

Tulkoon sinun valtakuntasi.

Tapahtukoon sinun tahtosi,

myös maan päällä niin kuin taivaassa.

Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.

Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,

niin kuin mekin anteeksi annamme niille,

jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.

Äläkä saata meitä kiusaukseen,

vaan päästä meidät pahasta.

Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Aamen.

Minä uskon Jumalaan,

Isään, Kaikkivaltiaaseen,

taivaan ja maan Luojaan,

ja Jeesukseen Kristukseen,

Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme,

joka sikisi Pyhästä Hengestä,

syntyi neitsyt Mariasta,

kärsi Pontius Pilatuksen aikana,

ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin,

astui alas tuonelaan,

nousi kolmantena päivänä kuolleista,

astui ylös taivaisiin,

istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan, oikealla puolella

ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita,

ja Pyhään Henkeen,

pyhän yhteisen seurakunnan,

pyhäin yhteyden,

syntien anteeksiantamisen,

ruumiin ylösnousemisen

ja iankaikkisen elämän.

Tässä sanotaan että Jeesus astui alas Tuonelaan ja nousi kolmantenä päivänä ylös kuolleista  (kaikkien maallisen elämän ajan jälkeen parista niin Paratiisissa kuin Tuonelassa) ja astui ylös (edeltämme jo) Taivaisiin....

Vierailija
219/288 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri eilen ajattelin että pääsisipä siihen samaan elämään takaisin mitä minulla oli joskus 2019. Maailma tuntui kuin se olisi ollut minulle avoin. Sain hyvän ensimmäisen työpaikan joka oli ihan kiva ja meillä oli hyvä henki työpaikalla. Sitten tuli korona ja etätyöpakko ja jatkuvat lomautukset ja YT:t josta lensin pihalle. Sain uuden työn nopeasti mutta se onkin ollut ankea paikka eikä hetkeksikään mitään sellaista oloa että viihtyisi tai kehittyisi millään tavalla. Nyt tällä viikolla alko taas YT.

Nyt kesällä pääsi ensimmäiselle ulkomaanmatkalle kolmeen vuoteen jossa jotenkin unohti kaiken edes hetkeksi. Huomaa miten aivot menivät tästä tilanteesta ihan sekaisin, koska koko matka tuntuu kuin se olisi ollut vain unta. Ei tunnu mitenkään todelliselta. Outo fiilis. Aivot ovat jotenkin tottuneet tähän arjen harmauteen jossa melkein enemmistö asioista joita kokee on joko sitä samaa harmaata massaa tai sitten jotain negatiivista.

Varmaan tuollainen matka tekee sen ettei sielu oikein pysy mukanakaan kun tunnelmat vaihtuvat ääripäissään.

Mutta: istutetaan huomenna se omenapuu. Sillä pelossa on rangaistusta ja se joka rakastaa on varma eikä pelkää, sillä rakkaudessa ei ole pelkoa se karkoittaa pelon.

Vierailija
220/288 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, viime päivinä kuppi keikahtanut nurin mullakin

Kannattaa ottaa kuppia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan