Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä on niin monen vaikea uskoa sitä, että joku näyttää ikäistään huomattavasti nuoremmalta?

Vierailija
29.09.2022 |

Miksi?

Kommentit (516)

Vierailija
121/516 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun niitä sellaisia ei näe tosielämässä. Julkkiksetkin mitä olen nähnyt livenä joiden uskoin olevan tällaisia, näyttivät tosielämässä ihan ikäisiltään. Esim. Mette Mannosella oli otsalla ja silmien alla kunnon juonteet jne.

Ei niitä ikäistään nuoremman näköisiä yleensä näekään, mutta Mette Mannonen on siinä poikkeus. Ei todellakaan näytä viiskymppiseltä vaan on paljon ikäistään nuoremman näköinen. Tosi hyvän näköinen nainen ja hyvät geenit.

Vierailija
122/516 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli ilta-sanomissa tai ilta-lehdessä juttu, että "Osaisitko arvata näiden naisten oikeat iät" ja kaikkien näiden ehdokkaiden piti olla paljon ikäistään nuoremman näköisiä. No ei todellakaan ollut. Joku 35v näytti jopa ikäistään vanhemmalta, siitä huolimatta että oli pukeutunut teinitytön vaatteisiin. Kyllä sen todellisen iän suurin osa ihmisistä huomaa. Tietysti on olemassa myös varmasti ihmisiä jotka eivät pysty arvioimaan muiden ihmisten ikää, samalla tavoin kuin on olemassa kasvosokeita, jotka eivät pysty tunnistamaan ihmisiä helposti kasvojen perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/516 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäistään vanhemman näköiset ihmiset on huomattavasti yleisempi näky kuin supernuorekkaat. Se, että kehuskelee näyttävänsä tosi nuorelta, on vähän samanlainen humble brag kuin ilmoittaa olevansa vielä viisikymppisenä niin hoikka, että mahtuu kivasti samoihin farkkuihin kuin 18-vuotiaana.

On vähän outoa lesoilla geeneillään tai ylipäätään millään, mihin ihminen ei itse pysty vaikuttamaan, kuten pituudellaan, iällään, tai sillä, että on syntynyt todella rikkaaseen perheeseen. Jos jollain pitää keulia, niin omilla saavutuksillaan, ne on useimmiten itse hankittuja ja ansaittuja.

Vierailija
124/516 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nuo lehtiin yhteyttä ottavat näyttävät ihan ikäisiltään tai jopa vanhemmilta. Teinimäinen pukeutuminen ja suttuinen meikki kun ei oikeasti nuorenna ketään.

Oikeasti nuoremmiltakin näyttäviä on, mutta he eivät tee siitä numeroa. Babyface yhdistettynä meikkaamattomuuteen ja lapsekkaseen pukeutumiseen ja ehkä vähän "hiirulaismaiseen" ja ujoon luonteeseen nuorentaa joitakin.

Vierailija
125/516 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri nuo lehtiin yhteyttä ottavat näyttävät ihan ikäisiltään tai jopa vanhemmilta. Teinimäinen pukeutuminen ja suttuinen meikki kun ei oikeasti nuorenna ketään.

Oikeasti nuoremmiltakin näyttäviä on, mutta he eivät tee siitä numeroa. Babyface yhdistettynä meikkaamattomuuteen ja lapsekkaseen pukeutumiseen ja ehkä vähän "hiirulaismaiseen" ja ujoon luonteeseen nuorentaa joitakin.

Naisella pienikokoisuus ja sirous saa aikaan mielikuvan nuoremmasta ihmisestä. Eli taas ne geenit vaikuttaa, ei ne omat tekemiset tai tekemättä jättämiset.

Vierailija
126/516 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet aivopesty photoshopatuilla kuvilla ja käsitellyillä videoilla etteivät edes tiedä miltä näyttää luonnossa ja kuvissa kaunis nainen.

Vierailija
127/516 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuntemattomista voi tietää minkä ikäisiä ovat. Oma äitini näyttää noin kuusikymppiseltä, ikää oikeasti 78. 

Vierailija
128/516 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gita Gopinath on pian 51 v ja näyttää 25-28-vuotiaalta.

Vierailija
129/516 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen futiskaverin faija näyttää noin 50-53v, mutta kävi ilmi että on 62v. On hyväkuntoinen ulkoilmaihminen ja näen häntä siis vain vapaa-ajan ulkoiluvaatteissa.

No tuossa saattaa hieman hämätä se että hänellä on huomattavasti nuorempia lapsia kuin ikäisillään yleensä. Silloin hänet myös ajattelee nuoremmaksi.

Vierailija
130/516 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallista itsensä pettämistä. Mutta ainoa, jota kusettaa on ihan itse.

Vierailija
131/516 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähes jokainen näyttää ihan ikäiseltään.

Olen itse 47v ja joskus saan kuulla että näytän nuoremmalta ja joskus jopa sorruin itsekin luulemaan näin.

Mutta ihan olen ikäiseni näköinen ilman filttereitä.

Ilmeisesti kuuluu vanhenemiseen että LUULLAAN näyttävänsä nuoremmalta. Kai sitä ihmiset sokaistuvat omaan naamaansa.

Vierailija
132/516 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisko siitä, että keho vanhenee mutta mieli ei? Sit tän ristiriidan kanssa uskotellaan itselle että näytetään nuoremmalta. Joka on tietty aivan shaibaa. Yleensä kun vierailta kysytään niin keskiarvoarvaus on 5-10 vuotta omaa ikää korkeampi, ei juuri koskaan alle.

Vierailija
133/516 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 47v ja joskus saan kuulla että näytän nuoremmalta ja joskus jopa sorruin itsekin luulemaan näin.

Ilmeisesti kuuluu vanhenemiseen että LUULLAAN näyttävänsä nuoremmalta. Kai sitä ihmiset sokaistuvat omaan naamaansa.

Paska puhetta.

Vierailija
134/516 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuntemattomista voi tietää minkä ikäisiä ovat. Oma äitini näyttää noin kuusikymppiseltä, ikää oikeasti 78. 

78 vuotias äitisi näyttää sinun silmiisi kuusikymppiseltä. Muut todennäköisesti näkevät hänet parhaimmillaan seitsenkymppiseltä. Melkein 80v on varmasti selkeästi ikääntyneen näköinen.

Vierailija
135/516 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jos netissä ei uskota?

Vierailija
136/516 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä kuvakulmasta joku voi näyttää nuoremmalta (niin minäkin), ehkä vähän onkin. Mutta yleensä jokainen näyttää ikäiseltään (kuten minäkin). Ellei ole parikymppinen. Nuorekas voi olla.

Vierailija
137/516 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska puhetta.

No kiitos paljon kohteliaisuudesta, mutta ihan ikäiseni näköinen olen :)

Vierailija
138/516 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän moni ihminen toki ihan ensi vilkaisulla voi näyttää paljon nuoremmalta, kuin on. Tämä varmasti yleistä varsinkin pienillä ja siroilla naisilla. Mutta sitten kun katsoo oikeesti läheltä ja tarkemmin, kyllä se ikä yleensä näkyy. Mutta tuntuihan se itsestäkin huvittavalta, kun 35-vuotiaana kysyttiin Alkossa papereita silloin muinoin. Olisiko mun pitänyt lehteen soittaa?

Vierailija
139/516 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmalta näyttäminen alkaa tietyn iän jälkeen olla pakkomielle. Siihen pyritään keinolla millä hyvänsä. Nykyään jo huuli, poski, ym täytteillä ym.

Säälittävintä on lukea fb-päivityksistä, kuinka joltain yli 40v oli kysytty paperit siideriä ostaessaan ja he uskovat itse tähän. Kuinka helppo ihmisiä on huijata.

Vierailija
140/516 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anniina Valtonen. Siinä on geenilotossa voittanut yksilö. Ikää taitaa olla 32v, mutta helposti voisi luulla korkeintaan 20v ikäiseksi kasvojen piirteiden ansiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän