Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"kavereiden" ajattelemattomuus johti siihen, että mun poika joutui sairaalaan.

Vierailija
28.09.2022 |

Tässä syksyn alussa kaverit olivat saaneet loistoidean varastaa välitunnilla mun lapsen kännykän repimällä sen hänen kädestään. Yksi oli onnistunut ja yrittänyt juosta vessaan pakoon lukemaan mun lapsen viestejä. Omani oli tietysti juossut perässä. Tämä ensimmäinen sankari yritti vessassa vetää ovea kiinni ja omani sitä auki. Sitten toinen kaveri oli juossut paikalle ja suoraan päin ovea, sillä seurauksella että mun lapsen nimettömästä meni luu poikki ja etusormi ja keskisormi murtuivat.

Paska maku jäi koko keissistä. Ensinnäkään kaverit eivät edes vaivautuneet hakemaan mun pojalle apua. Onneksi joku muu oli hakenut. Toisekseen samana iltana kun soitin kouluun, ensimmäinen reaktio siellä oli syyttäminen: näinhän siinä käy kun juoksee käytävillä. Sitten kun vihdoin sain sanottua, että mun pojan puhelin varastettiin hänen kädestään repimällä niin rehtori lupasi hoitaa asian. En tiedä hoitiko, minulle asti ei ainakaan tullut tietoa. Samalla huomasin, että mun pojan kännykkä oli edelleen sillä v tun kaverilla. En tiedä ehtikö se mitä ja miten paljon siellä selata ja lukea.

Tänään käytiin kontrollissa. Keskisormen murtuma parantunut todella huonosti. Saa nähdä jääkö pysyvä vamma. Eniten ottaa päähän että mun lapsi edelleen pitää noita ihmisiä kavereinaan vaikka ne satutti häntä ja luki luvatta hänen viestejään. Ei oikeat ystävät toimi noin. V ttu.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat illalla metsäretkelle?

Vierailija
42/76 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus poliisille. Näistä täytyy oikeasti alkaa ilmoittaa, tai muuten tuollainen perseily vaan jatkuu. Ja jossain kohden voi käydä huonommin kuin pari murtumaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranemista lapselle. Viisautta vanhemmille selvittää tilanne. Tuollainen ei saa toistua.

Vierailija
44/76 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuosta nyt pitäisi opettajankin puhua noiden poikien vanhempien kanssa. Miten muka voi olla ettei koulu reagoi mitenkään? On sitä nyt vähemmästäkin jälki-istuntoa saatu ja kotiin oltu yhteydessä. Voiko tämä olla edes totta? Jos tuollaista sattuu kouluajalla niin tuleehan siitä nyt iso haloo. Miten lapsi on viety sairaalaan koulusta? 

Vierailija
45/76 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskelan pojat, vol. 2. Mikä siinä on, ettei koskaan oteta opiksi. Rehtorille terveisiä.

Vierailija
46/76 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset ole tehnyt ilmoitusta poliisille?

Aivan aluksi ei tullut edes mieleen. Tärkeintä oli saada poika kuntoon. Oli leikkausta, lääkäriaikoja ja kipuja. Myöhemmin mietin sitä, mutta lapsi itse ei halunnut. Oli sitä mieltä, että tuo oli vahinko, vaikka mun mielestä hyville ystäville ei tuollaisia vahinkoja satu. Tuo oli kuitenkin vasta ihan ensimmäinen keissi, mitä on käynyt. Olkoonkin että melkoisen sopan se aiheutti. Ajattelen, että yksi mahdollisuus on nyt kosseille annettu, mutta jos mitään varastamista, satuttamista tai muuta paskamaista huomaan, niin samantien teen ilmoituksen. Olkoonkin että ovat alle 15v. Ap

Eiköhän pojat tarvitse opetuksen eikä mahdollisuutta. Ilmoitus poliisille/lasu/vahingonkorvausvaatimukset jotta tilanteen vakavuus tulee selväksi. Kyllä he sen mahdollisuuden saavat näiden jälkeenkin mutta ehkäpä oppivat jotain.

Vierailija
47/76 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskelan pojat, vol. 2. Mikä siinä on, ettei koskaan oteta opiksi. Rehtorille terveisiä.

Ja vanhemmat täysiä tossuja.

Vierailija
48/76 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ihannoidaan rikollisjengiläisiä ja yritetään toistaa perässä. siitä se lähtee.

tuo kapula-addiktio on toinen.

Vierailija
49/76 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi eivät hakeneet apua? Huomaahan sen, että tarvitaan aikuinen, kun toinen luultavasti itkee ja tuossa luultavasti käsikin on ollut aika hurjan näköinen. Toivottavasti eivät saaneet mitään sairasta mielihyvää siitä että toista sattuu ja toinen itkee. Valoja ap. Katso nyt millaisia tyyppejä nuo pojat ovat.

Tämä... Nyt ei ole kaikki kunnossa tuossa ystävyydessä.

Vierailija
50/76 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka:

1. Vie kädestä ilman lupaa toisen puhelimen?

2. Lähtee juoksemaan karkuun toisen puhelimen kanssa?

3. Lyö toisen sormet murskaksi eikä hae apua?

4. Ottaa toisen puhelimen kotiin eikä anna sitä heti takaisin?

Tuli todella paha mieli sun lapsen puolesta. Toivottavasti se joskus huomaa millaisia "kavereita" sillä on. Ja toivottavasti sillä on jo nyt myös oikeasti hyviä kavereita.

Vierailija
51/76 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt leijonaemo herää!

Mieti jos lapsi jälkeenpäin kelaa, että äiti olisi voinut auttaa mutta ei auttanut kun on niin nössö.

Huomenna soitat poliisille.

Vierailija
52/76 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi v i t u s s a se vei sun lapsen puhelimen? Oliko se sillä siis kotonakin? Eli useamman tunnin? Pelkästään se on poliisiasia.

Vierailija
53/76 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin pysyvän haitan korvausta koululta. Pojallesi tulee nivelrikko noihin sormiin ja todennäköisesti jonkinlaista toiminnanvajausta. Itselläni murtui sormi lapsena ja nyt keski-iässä siinä sormessa nivelrikko ja särkyjä ollut koko elämän ajan.

Sen jälkeen menisin sen tai niiden poikien vanhempien luokse palaveeraamaan. Tarkoitan ystävyys-käsitteen eroavaisuuksien käsittelyä lastesi ja kavereidensa välillä.

Vierailija
54/76 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli omista asioistasi ja anna lapsesi itse päättää kenen kaveri on.

Vierailija
55/76 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluissa Suomen laki ei ole voimassa. Pahoinpitelyjä ja ryöstöjä voi suorittaa ilman seurauksia.

Vierailija
56/76 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluissa Suomen laki ei ole voimassa. Pahoinpitelyjä ja ryöstöjä voi suorittaa ilman seurauksia.

Pahoinpitelyt ja ryöstöt ovat aina poliisin hoidettavia juttuja. Ei koulun.

Vierailija
57/76 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään ei ole myöhäistä tehdä rikosilmoitusta. Paranemista lapselle.

Ps. Noiden poikien kanssa ei kannata kaveerata.

Vierailija
58/76 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa samanlaisilta kavereilta kuin sillä Koskelassa tapetulla teinipojalla oli.

Vierailija
59/76 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakisin pysyvän haitan korvausta koululta. Pojallesi tulee nivelrikko noihin sormiin ja todennäköisesti jonkinlaista toiminnanvajausta. Itselläni murtui sormi lapsena ja nyt keski-iässä siinä sormessa nivelrikko ja särkyjä ollut koko elämän ajan.

Sen jälkeen menisin sen tai niiden poikien vanhempien luokse palaveeraamaan. Tarkoitan ystävyys-käsitteen eroavaisuuksien käsittelyä lastesi ja kavereidensa välillä.

Mahdollisen pysyvän haitan takia tätä ei voi kuitata hölmöilynä. Lapsi on oikeutettu korvaukseen ja vanhemman velvollisuus on sitä hakea. 

Olisin joka tapauksessa yhteydessä myös poliisiin. 

Vierailija
60/76 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet rikosilmoituksen ja perään ilmoitat ko.poikien huoltajille tehneesi sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän