Voisitko kuvitella liittyväsi deittisovellus Valoon?
Edellyttäen siis, että olisit parisuhdetta hakeva sinkku?
Kommentit (29)
En, parempia palveluita löytyy. Enkä puhu nyt tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin Valoa. Samat pervot siellä oli kuin Tinderissäkin. Parin tyypin kanssa syntyi asiallista keskustelua mutta muuten sitä samaa schaissea kuin Tinderissäkin
Tämä sama ongelma oli seurakunnissa jo ennen internettiä, että sinne tunki niitä pervo ukkeleita pelkästään etsimään siveää naista, vaikka itse ollaan irstas maksullisia käyttävä äijä jota ei kiinnosta jumalan mukainen elämä ollenkaan.
Joten vastaukseni on ei.
En koska youtube tunkee noita mainoksia joka videoon.
Eiks tää ole se homoseksuaaleja syrjivä sovellus? En halua tukea tuollaista, vaikken ko. ryhmään kuulukaan.
Pelkkiä luuserinaisia siellä näyttää olevan. Baarista löytää parhaiten seuraa. Tosin se on hakuammuntaa. Netissä pitäisi teoriassa olla helpompaa löytää asiallista vakavampaa seuraa mutta käytännössä niin ei näytä olevan.
Kyllä, jos se pysyy puhtaana kaikenlaisista pervoista ja pettäjistä.
Aivan bullshittiä koko Valo. Pyörittäjöt yrittävät tehdä rahaa. Liityin, mutta löhdin jo ennen maksukauden loppua. Ihan tekoprofiileja ja ne oikeat..oh my god.
Älkää sortuko.
On siellä muuten muitakin kristittyjä, moneen muslimprofiiliin törmäsin.
Vierailija kirjoitti:
Peiaatteessa vosiin kun olen uskovainen mutta käytännössä tuskin liittyisin, koska se mitä tarkoitaa uskovainen on niin kirjava käsite. - Monelle "tosiuskovalle" olen minä varmasti liian vapaamielinen. Usko on sitä paitsi minusta myös hyvin henkilökohatinen asia ja sen alleviivaminen on minusta jotenkin tylsää.
Minä taas näen uskovaisuuden alleviivaamisen epäilyttävänä. Johtunee siitä, että olen viettänyt nuoruuteni uskovaisten kanssa, ja moni heistä ajatteli, että kumppanissa on tärkeintä se, että hän on uskovainen. Kaikki muu olisi toisarvoista. Itselleni taas ihminen persoonana on tärkein.
Ja ei, en haluaisi liittyä uskovaisille suunnattuun deittipalveluun.
Peiaatteessa vosiin kun olen uskovainen mutta käytännössä tuskin liittyisin, koska se mitä tarkoitaa uskovainen on niin kirjava käsite. - Monelle "tosiuskovalle" olen minä varmasti liian vapaamielinen. Usko on sitä paitsi minusta myös hyvin henkilökohatinen asia ja sen alleviivaminen on minusta jotenkin tylsää.