Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko kuvitella liittyväsi deittisovellus Valoon?

Vierailija
28.09.2022 |

Edellyttäen siis, että olisit parisuhdetta hakeva sinkku?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/29 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsin mutta google playkaupan arvostelut oli karua luettavaa. Sovelluksessa ei ilmeisesti voi rajata hakualuetta ollenkaan. Selaat ympäri Suomea satunnaisia käyttäjiä toivoen, että joku olisi 100km säteellä sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En halua liittyä mihinkään deittisovellukseen, saati sitten kristilliseen.

Vierailija
4/29 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole kristittyjen sovellus? En kuulu kirkkoon enkä usko jumaliin.

Vierailija
5/29 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, vaikken kovasti uskovainen olekaan. Epäilen kuitenkin, ettei tuokaan sovellus auttaisi minua kumppanin löytymisessä, joten en viitsi edes kokeilla.

Vierailija
6/29 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos omistaisin älypuhelimen.

7/29 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo Jessen morsian.

Vierailija
8/29 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Käyttäjät ilmeisesti ovat uskovaisia, enkä voisi kuvitella seurustelevani uskovaisen ihmisen kanssa ja tuskin heistä kukaan nauttisi minun seurastani. Mutta jollekkin joka haluaa elää tuollaisessa todellisuudessa niin varmaan hyvä tapa löytää kaltaistaan seuraa. 

Vierailija
9/29 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku yrittäisin varmaan ennemmin tuolta kuin vastenmielisestä Tinderistä. Onneksi ehdin löytää kumppanin ennen kuin enemmistö siirtyi somen ja Tinderin käyttäjiksi. 

Vierailija
10/29 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
11/29 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokissa valon mainoksen pitkähiuksinen vaalea tyttö oli ihana. Panisin, panisin ja panisin.

Vierailija
12/29 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä tuskin löytyisi mulle sopivaa kumppania. Olen ateisti, vela ja vasemmalle kallistuva feministi. Ja mikä pahinta, jo keski-ikäinen.

Vierailija
13/29 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset siellä on suojat alhaalla ja ne jotenkin kuvittelee, että kaikki ihmiset on siellä oikeasti etsimässä aviopuolisoa ja vanhempaa lapsilleen. Kun sanoo nää taikasanat niin pääsee treffeille ja pidemmällekin n. 6 kertaa todennäköisemmin kuin Tinderissä.

Viisi lyhyttä suhdetta on ollut Valon kautta, kuudes tuloillaan.

Vierailija
14/29 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin Valoa. Samat pervot siellä oli kuin Tinderissäkin. Parin tyypin kanssa syntyi asiallista keskustelua mutta muuten sitä samaa schaissea kuin Tinderissäkin

Vierailija
15/29 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku, en liittyisi yhteenkään deittisovellukseen. Käyttäisin vanhoja, hyväksikoettuja ja toimivia konsteja 

Vierailija
16/29 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu nuori mies  meni tuonne, kun sai bannit tinderiin :)

Vierailija
17/29 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset siellä on suojat alhaalla ja ne jotenkin kuvittelee, että kaikki ihmiset on siellä oikeasti etsimässä aviopuolisoa ja vanhempaa lapsilleen. Kun sanoo nää taikasanat niin pääsee treffeille ja pidemmällekin n. 6 kertaa todennäköisemmin kuin Tinderissä.

Viisi lyhyttä suhdetta on ollut Valon kautta, kuudes tuloillaan.

Tässä oli sellainen mainospuhe, joka saa kaikki kumppania vailla olevat naiset liittymään kiireen vilkkaa Valoon.

Vierailija
18/29 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröidyin Valoon ja olin siellä noin kuukauden. Samat naamat siellä on kotikaupungistani kuin Tinderissäkin. Poistuin kyllä Tinderistäkin.

Mä etsin ihan perinteistä parisuhdetta ja uskollista miestä. Mutta ei vaan löydy sopivaa.

Valossa eka match pyysi heti hänen kotiinsa kylään ja viereen. En nyt ajatellut antaa itseäni tuntemattomalle ensitreffeillä.

Jotenkin vaan olen luopunut jo toivosta.

N45

Vierailija
19/29 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisin kokeilla. Mieluummin etsisin kumppania kyllä jostain harrastuksista.

Vierailija
20/29 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos uskoisin, että haluaisin tosissani ketään enää löytää. Jos nyt johonkin, niin tuohon ehkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän