Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työttömien terveystarkastukseen pakko mennä? (olen kuntouttavassa työtoiminnassa eikä minulta edes kysytty)

Vierailija
28.09.2022 |

Tuli vaan ilmoitus, että terveystarkastus päivänä X kellonaikaan X. Tämä sen jälkeen kun olin puhunut työvoimatoimiston ihmisen kanssa.

Ei yhtään huvittaisi/kiinnostaisi mennä sinne kiusattavaksi ja inhoan verikokeita. Voisin tietty valehdella, että olen vaikka kuumessa, mutta siirtävätkö sitten vaan aikaa?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakollinen. Outoa että on kysymättä varattu.

Vierailija
2/77 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mentävä. Ei siellä verikokeita oteta antavat lähetteen labraan jos antavat. Ne vaan kyselee kaikkea ei sitä pelätä tarvi,aikuinen ihminen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten työkkärin täti voi varata terveyskeskuksesta ajan toiselle ihmiselle?

Vierailija
4/77 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ilmaisen terveystarkastuksen? Miksi se olisi huono asia??

No eipä ihme että olet työtön...

Vierailija
5/77 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite lopettaisin asioinnin työkkärissä tuossa vaiheessa. Jakaisin vaikka lehtiä mielummin jollain 500 e / kk ennen kun alistuisin ihmisoikeusloukkauksiin, häpäisyyn, nolauksiin jne! Ja rikosilmotus heistä!

Vierailija
6/77 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. 

Tilaan itse aikani, jos terveydessäni on jotain mikä minua huolestuttaa. 

Vierailija
7/77 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut vain pelkkää hyötyä näistä työttömän terveystarkastuksista. Ilmaiseksi sai laajat verikokeet, sokerirasitustestit, sekä terveydenhoitajan että lääkärin tapaamisen. Olin vuosia kuntouttavassa työtoiminnassa kun en jaksanut normaalisti töissä ja vasta työkkärin lääkäri otti vakavasti, tutki, diagnosoi ja määräsi lääkehoidon. Nykyään olen normaalisti työelämässä.

Kannattaa siellä käydä jo ihan sen takia, että nuo testit ja käynnit on sinulle ilmaisia ja saat tietoa omasta terveydestäsi.

Vierailija
8/77 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityistiedot levitetään koko työkkäri, typ, sossut, muut työntelijät tietoon ja niitä puidaan kokouksissa. Gynekologiset vaivat jos on, sukupuolitaudit, -asiat, kiusalliset vagina vuodot, nolot asiat, sukupuoliongelmat, emättimen kuivuus, miehen impotenssiasiat, rekitioasiat, alkoholiongelmia suvussa? Herpes huulessa, jne jne lista on loputon.

Vierailija
9/77 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin mitkään terveystarkastukset eivät olleet pakollisia, mutta tässä uudessa pohjoismaisessa työnhaun mallissa voidaan velvoittaa käymään ainakin kunnan järjestämässä terveystarkastuksessa, jos se on työkkärin mielestä "välttämätöntä" tilanteesi arvioimiseksi. Eikä siitä tarvitse sopia kanssasi yhteisesti esim. työllistymissuunnitelmassa. Mutta saattavat ohjata terveystarkastukseen myös muusta syystä, eli pakollisuus riippuu nyt siitä perusteesta, että miksi sinut on sinne laitettu, eli onko se työkkärin mielestä välttämätön vai ei.

Vierailija
10/77 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut vain pelkkää hyötyä näistä työttömän terveystarkastuksista. Ilmaiseksi sai laajat verikokeet, sokerirasitustestit, sekä terveydenhoitajan että lääkärin tapaamisen. Olin vuosia kuntouttavassa työtoiminnassa kun en jaksanut normaalisti töissä ja vasta työkkärin lääkäri otti vakavasti, tutki, diagnosoi ja määräsi lääkehoidon. Nykyään olen normaalisti työelämässä.

Kannattaa siellä käydä jo ihan sen takia, että nuo testit ja käynnit on sinulle ilmaisia ja saat tietoa omasta terveydestäsi.

Moni muukin saa ne tiedot. 

Vierailija
11/77 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite lopettaisin asioinnin työkkärissä tuossa vaiheessa. Jakaisin vaikka lehtiä mielummin jollain 500 e / kk ennen kun alistuisin ihmisoikeusloukkauksiin, häpäisyyn, nolauksiin jne! Ja rikosilmotus heistä!

Siitä ne työkkärin tädit oppisivat olemaan, kun menettäisivät hyvän asiakkaan työmarkkinoille. 

Vierailija
12/77 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua töihin

ap

Vierailija
13/77 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OHOH! ETTÄKÖ IHAN SAIT ILIMASEN VERIKOKKEEN JA TERVVEYENHOITAJALLE PÄÄSIT! ???

ETUSIVU UUSIKSI NYT TULI UUTISPOMMI! oletpa onnekas.

Et vissiin tienny et noi on ilmset kaikille millon vaan.soitto vaan tk ei muuta vaadi.

Sun kaltaset kai tarvii apua paskalla käynnissssäkin ja sossut pyyhkimään

Vierailija
14/77 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on tehtävä mitä mielisairas jakkutantta käskee. Muuten paukkuu karenssit.

Vierailija
15/77 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle myös oli hyötyä.

Pääsin 2krt magneettikuviin ja erikoislääkärille sekä sain kunnon lääkityksen.

Vierailija
16/77 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikki on pakkoa. Ei tunnu enää ihmiseltä.

Vierailija
17/77 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua töihin

ap

no sut voidaan laittaa työkykyselvitykseen sen tutkimuksen perusteella. Siellä voivat katsoa sut työkyvyttömäksi. Pyydät vain psykiatrin avuksi.

Vierailija
18/77 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityistiedot levitetään koko työkkäri, typ, sossut, muut työntelijät tietoon ja niitä puidaan kokouksissa. Gynekologiset vaivat jos on, sukupuolitaudit, -asiat, kiusalliset vagina vuodot, nolot asiat, sukupuoliongelmat, emättimen kuivuus, miehen impotenssiasiat, rekitioasiat, alkoholiongelmia suvussa? Herpes huulessa, jne jne lista on loputon.

ei siellä tarvi kaikkea kertoa. Typpi näkee tiedot vain terveydenh. Ollessa myös paikalla,myös puhelimessa.

Vierailija
19/77 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä just eilen ajattelin, että haluaisin ja pitäisi mennä käymään lääkärintarkastuksessa kun sellainen kerran työttömälle tarjotaan. Itsellä polvissa pahat kulumat, hankala astma ja ylipainoa, niin jos näihin jotain apua saisi. Ja ainakin sitten saan lääkärintodistuksen siitä, että en pysty raskaisiin fyysisiin töihin. 

Itse kyllä haluaisin töihin, enemmän kuin mitään muuta, mutta kun en vaan pääse. 

Vierailija
20/77 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. aikuinen ihminen varaa itse ajan jos terveys huolettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme