Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keksin itselleni toimivan kontin hillitä kuohuvaa temperamenttiani lapsen ja miehen seurassa.

Vierailija
31.10.2006 |

naurakaa vaan jos teistä kuulostaa tyhmälle, mutta mun piti ihan oikeesti erikseen keksiä tällainen juttu, olen luonteeltani aika kuohahteleva ja hermostuessani tiuskin läheisilleni.

eli sellaisessa tilanteessa kun yleensä huomaan kiukun nostavan päätään ja tunnen että malttiani koetellaan, ajattelen mielessäni isoon ääneen että " minä RAKASTAN tuota lasta" tai " minä RAKASTAN tuota miestä" , ja se toimii (joskus mantraa täytyy toistaa muutaman kerran). jos kiukku ei täysin laannu niin lievenee kuitenkin reilusti, parhaassa tapauksessa alkaa hymyilyttää ja jaksan taas olla lempeä äiti ja puoliso.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen joskus yrittänyt keksiä konkreettisia toimia hillitäkseni kiukunpuuskia. Tuota en ole vielä kokeillut ;)

Vierailija
2/3 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta ihan hauskalta konstilta, täytyy munkin kokeilla. Vähentää ehkä turhia raivareita. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka olen saanut joskus täältä.

kun oikein keittää, kuvittelen mielessäni että mies ja lapsi kuolevat huomenna auto-onnettomuudessa. tuo tepsii ja ennemminkin tekee mieli halata kuin raivota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi