Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos entinen kaveri on totaalisesti salannut itsensä?

Vierailija
27.09.2022 |

Mitä syitä on ollut taustalla? Huhupuheista olen kuullut jotain hänestä, ei mitään pahaa siis , mutta jotain faktoja. Olen katsellut Facebookkia, ei ole, instagramia, ei ole, google hakua,ei tule mitään, yksi asia löytyi mutta kun tarkistin sitä, niin oli kai bluffia, tai vanhaa tietoa. Seinä pystyssä joka suunnalta. No oisi mulla keino saada yhteys, mutta se menisi stalkkeroinnin puolelle, joten jätän sen käyttämättä.
Näitä on nyt omassa entisessä kaverpiirissää jo KOLME tapausta.
Jos olet itse salannut itsesi täydellisesti, kerrohan mitä syitä sulla on ollu? Siis ei Facee, Instaa, LinkedIniä...ei julkista työtä missä oisit esillä...haluatko jotian hajurakoa entisiin tuttuihin, etkö ikävöi ketään, vaikka lapsuuskavereita?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla eri nimellä. Voi myös olla, et on joutunut stalkkerin hampaisiin. Itellä on sellanen kahjo stalkkeri ollu peräs. Siivoon kaikki julkiset ja suuret ryhmäkommentit pois kerran vuodessa. Insta on eri nimellä ja face tosi siivottu.

Vierailija
62/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken mielijohteesta liityin faceen. Kestin muutaman kuukauden ja lopetin tilini. Eip ole ikävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin arvostan enemmän kanssa käymistä muualla kuin somessa. Mitä sitä tietojaan joka paikkaan mainostajien myytäväksi laittaa ja kaikkien saataville.

Vierailija
64/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä ei ole kavereita?

Vierailija
65/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että AP uskaltaa puolustautua tärkeässä asiassa.

Vierailija
66/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no kylläpäs kaikki AV:n SOSIOPAATIT kerääntyi tähän ketjuun. Mun aloitus EI Ollut teidän kaltaisille, vaan normaaleille, ystävällisille ihmisille. 

Ja, se ettei muka voisi työnsä takia, tai että on tullut stalkatuksi, olla Facebookissa on naurettavaa. Etkö muka osaa panna tiukkoja turva-asetuksia , eli et jaa mitään tietoa itsestäni, piilotat kaiken muun paitsi nimen. Siten joku vanha kaveri voisi ainakin lähettää kaveripyynnön. Huom, siihen ei ole pakko vastata myönteisesti. Vaikea uskoa että pelkät kaveripyynnöt häiritsisi ketään jos ei niitä halua hyväksyä.

Siis siksikö facebookissa olisi pakko olla, että vanhat "kaverit" voisivat lähetellä kaveripyyntöjä? Aivan naurettavaa. Mulla ei ole yhtään syytä olla facebookissa, enkä kyllä ole tuon takia sinne takaisin menossa. En yleensäkään tee yhtään mitään jollain pinnallisilla sometuttavuuksilla, jollaisiksi ihmissuhteet tänä päivänä usein jäävät. Jos joku haluaa minuun olla yhteydessä, hän varmasti löytää jonkin muun keinon kuin some.

Vierailija
67/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu poistatti omat tietonsa Googlesta. Samoin poisti kaikki somet. Sai hyvän työn ja nousi listoille, jossa listataan parhaiten ansainneet. Ei halua, että ihmiset kyylää. Ymmärrän hyvin.

Kyllä nykyään on ihan mahdotonta että olisi oikeesti hyvässä työssä ilman mitään somenäkyvyyttä missään, tai että nimi olisi niin salainen ettei edes löydy jos sillä hakee. Et toi on kyl ihan harhaa. Tervetuloa 2020 luvulle.

Vierailija
68/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no kylläpäs kaikki AV:n SOSIOPAATIT kerääntyi tähän ketjuun. Mun aloitus EI Ollut teidän kaltaisille, vaan normaaleille, ystävällisille ihmisille. 

Ja, se ettei muka voisi työnsä takia, tai että on tullut stalkatuksi, olla Facebookissa on naurettavaa. Etkö muka osaa panna tiukkoja turva-asetuksia , eli et jaa mitään tietoa itsestäni, piilotat kaiken muun paitsi nimen. Siten joku vanha kaveri voisi ainakin lähettää kaveripyynnön. Huom, siihen ei ole pakko vastata myönteisesti. Vaikea uskoa että pelkät kaveripyynnöt häiritsisi ketään jos ei niitä halua hyväksyä.

Olen ihan normaali ja ystävällinen ihminen. En ole somessa, koska en tunne siihen tarvetta. Jos joku pitää minua sen takia salailijana, naurettavana, tai jopa sosiopaattina, en ole kiinnostunut olemaan yhteydessä tällä tavalla ajattelevan ihmisen kanssa.

Miksi ylipäätään olet halukas ottamaan yhteyttä vanhoihin kavereihisi, jos lähtökohtaisesti ajattelet heistä negatiivisesti siksi, että he eivät ole somessa?

Vierailija
69/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Itsellä syy on työ, eli koska olen terveydenhoitoalalla ja myös tekemisissä ns. haastavien potilasryhmien kanssa, en voi olla somessa.

olet terveydenhoitoalalla töissä ja tekemisissä ns "haastavien ihmisten " kanssa, mutta yhdessä keskustelussa sanoit että kaikkien vähäosasimpien pitäisi kuolla maailmasta koska sinä "elätät" heitä ? mit vit?

oliko tämä purkautumistasi vai olisiko aika vaihtaa ammattia? olet epäpätevä

Vierailija
70/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyään on ihan mahdotonta että olisi oikeesti hyvässä työssä ilman mitään somenäkyvyyttä missään, tai että nimi olisi niin salainen ettei edes löydy jos sillä hakee. Et toi on kyl ihan harhaa. Tervetuloa 2020 luvulle.[/quote]

Ei ole mahdotonta. Esimerkiksi minä olen tuollainen. Ja rekrytoijat löytävät silti.

71/94 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet terveydenhoitoalalla töissä ja tekemisissä ns "haastavien ihmisten " kanssa, mutta yhdessä keskustelussa sanoit että kaikkien vähäosasimpien pitäisi kuolla maailmasta koska sinä "elätät" heitä ? mit vit?

En ole missään sanonut noin. Jos viittaat siihen huumekeskusteluun, niin olen edelleen sitä mieltä, että jos käyttäjät haluavat käytön lailliseksi niin sillon pitää hyväksyä myös seuraukset. Eli jos on vapaa käyttämään niitä huumeita niin silloin on vapaa myös kuolemaan niihin, eikä se ole yhteiskunnan tehtävä heitä pelastaa. Vapauteen kuuluu myös vastuu.

Mistään ns. Vähäosaisista en ole puhunut mitään. Suurin osa huumeiden käyttäjistä ei ole vähäosaisia. Huumeet ovat kalliita.

Todelliset vähäosaiset meidän yhteiskunnasa löytyy ihan muualta kuin huumeiden käyttäjistä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
72/94 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on vain ihminen joka elää normaalia elämää. Sinä tunnut elävän jossain somehelvetissä missä kaikki pitää olla sinun pällisteltävänä ja arvosteltavana.

Vierailija
73/94 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pyrkinyt huolehtimaan siitä, ettei minusta löydy mitään googlaamalla. En muista miten perustelin tämän itselleni aikanaan kun some tuli ja ihmisistä alkoi löytää tietoja heidän nimillään, mutta olen vain pitänyt saman linjan näihin päiviin saakka. Jollain lailla koen olevani kontrollissa itseni ja elämäni suhteen jos minulla on "valta" päättää sisitä, ketkä voivat löytää minusta tietoa. Toinen juttu voi olla se, että en koskaan muodostanut oikein mitään ihmissuhteita koulukavereihin, niin en ole kokenut mukavaksi ajatukseksi että minua voisi "stalkata". 

Vierailija
74/94 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole missään sanonut noin. Jos viittaat siihen huumekeskusteluun, niin olen edelleen sitä mieltä, että jos käyttäjät haluavat käytön lailliseksi niin sillon pitää hyväksyä myös seuraukset. Eli jos on vapaa käyttämään niitä huumeita niin silloin on vapaa myös kuolemaan niihin, eikä se ole yhteiskunnan tehtävä heitä pelastaa. Vapauteen kuuluu myös vastuu.

Mistään ns. Vähäosaisista en ole puhunut mitään. Suurin osa huumeiden käyttäjistä ei ole vähäosaisia. Huumeet ovat kalliita.

Todelliset vähäosaiset meidän yhteiskunnasa löytyy ihan muualta kuin huumeiden käyttäjistä.

Sama pitää sitten koskea sokeria, rasvaa, lihaa, yms. Nämä kaikki esimerkiksi aiheuttavat enemmän sairaanhoidonkuluja kuin huumeet.

Vierailija
75/94 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietojen julkinen jakaminen on yksinkertaisesti tyhmää silloin, kun oma asema ei sitä vaadi.

Vierailija
76/94 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu poistatti omat tietonsa Googlesta. Samoin poisti kaikki somet. Sai hyvän työn ja nousi listoille, jossa listataan parhaiten ansainneet. Ei halua, että ihmiset kyylää. Ymmärrän hyvin.

Miten Googlen saa suostumaan omien tietojen piilottamiseen siten etteivät löydy haulla? Itse olen yrittänyt, onnistumatta. Eivät vain suostu.

Vierailija
77/94 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Eihän tuo ole itsensä salaamista, vaan vain sitä, ettei ole koskaan liittynyt mihinkään someen.

Aivan, en ole facebookissa enkä muussakin somejutussa enkä koskaan ole tullut ajatelleeksi, että joku voi tulkita asian otsikon tavalla.

Minua ärsyttää, kun olen jonkun ihmisen seurassa, niin hänellä on puhelin edessään ja jos viesti tulee, heti katsotaan. Arvostan niitä, jotka åitävät puhelimensa piilossa tapaamisen aikana.

Hulluks on mennyt maailman meno, sometuttavuudet ja niiden määrä tärkeää ja se kuinka paljon tykkäyksiä tulee.

Vierailija
78/94 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS USJOT JUORUJIEN : Juttuihin oletpa törkeä.

Mikä ihme tuo on!

Ei Kaikki halua olla tämmöissä mukana !

Mitä se kenellekään Helvetti kuuluu toisten yksityiselämästä niin tietää.

Ei siis siinä ole mikään ihme jos ei Halua moisia nykyajan kotkotuksik laittaa mitään infoa itsestään!

Vaan haluaa elää omaa elämää ilman näitä, joihin pitää joka hetki olla laittamas uutta tähän. tapaan.

" Nyt mä nousin ylös nyt mä kävin vessassa!

Nyt mä myöhästyin tämän takia tlisyäy.

Nyt mä söin ruoan että en kuole nälkääkkään!

Nyt mä kävin puolulasa ja kuva , joka ikisestä hetkestä mistä kerrottaan tekemiset.

Ei iheänikääb nää Kinosts pätääkään.

Vierailija
79/94 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saattaa tarkoittaa minua. Olen facessa, mutta en omalla kuvalla ja nimellä, sama instan kanssa, ei sinnekään ole ns. vahvaa tunnistautumista. Tietäjät tietävät eli läheisille tämä ei ole yllätys, stalkkereille on.

Vierailija
80/94 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole salannut itseäni.

Puhelinnumeroni ja osoitteeni löytyy tiedustelusta.

Minulla ei ole sometilejä.

Googlella löytyy nimelläni kirjoittamani lehtiartikkeli ja yritystietojärjestelmän tietoja.

Tosin minulla on niin paljon kaimoja, että google-haut hukkuvat massaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän