Työkaverit ovat vaihtuneet huonompaan
Ihan kaman surullista huomata, että läheisimmät työkaverini ovat vaihtuneet paljon kurjempaan porukkaan, mitä oli ennen. Ennen meillä oli aivan upea porukka. Työt sujuivat hyvin ja meillä oli hauskaa. Meille oli helppo rekrytä uutta väkeä, kun työpaikan maine oli niin hyvä. Porukkaa vaihtui vuosien varrella, mutta aina uusi tulokas oli kiva ja hyvin porukkaan sopiva. Kunnes jotain tapahtui ja vaihtuvuus alkoi vaan kasvaa. Isona tekijänä yhden esihenkilön lähtö. Nyt sitten porukkaan on tullut useita ei-niin-kivoja ihmisiä. Mm. tämä yksi pikkupomo.
Mua suorastaan itkettää, miten vuosien hyvä henki on kadonnut jonnekin. Entiset hyvät käytänteet ovat unohtuneet. Eipä todellakaan enää tehdä mitään yhdessä vapaa-ajalla. Ennen tehtiin vaikka mitä kahvittelusta lenkkeilyyn ja risteilyihin. Eikä töissäkään se yhteistyö suju. Olen yrittänyt ja yrittänyt, mutta jos kukaan "uusi" ei auta minua, niin enpä minäkään auta heitä, tehkööt yksikseen omalla tavallaan.
Ennen niin upea työpaikka on muuttunut kurjaksi. Onko muilla käynyt näin? Oletko lähtenyt itsekin? Vai onko tilanne muuttunut parempaa? Tai huonompaan?
Kommentit (3)
Mä taisin olla teillä töissä.
Se lähtenyt pomo oli aluksi kiva, lopuksi Ihan Paska ja sai aikaan sen, että alaiset lähtivät ensin, hän itse sen jälkeen.
Hyvät jättää uppoavan laivan