Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos entinen kaveri on totaalisesti salannut itsensä?

Vierailija
27.09.2022 |

Mitä syitä on ollut taustalla? Huhupuheista olen kuullut jotain hänestä, ei mitään pahaa siis , mutta jotain faktoja. Olen katsellut Facebookkia, ei ole, instagramia, ei ole, google hakua,ei tule mitään, yksi asia löytyi mutta kun tarkistin sitä, niin oli kai bluffia, tai vanhaa tietoa. Seinä pystyssä joka suunnalta. No oisi mulla keino saada yhteys, mutta se menisi stalkkeroinnin puolelle, joten jätän sen käyttämättä.
Näitä on nyt omassa entisessä kaverpiirissää jo KOLME tapausta.
Jos olet itse salannut itsesi täydellisesti, kerrohan mitä syitä sulla on ollu? Siis ei Facee, Instaa, LinkedIniä...ei julkista työtä missä oisit esillä...haluatko jotian hajurakoa entisiin tuttuihin, etkö ikävöi ketään, vaikka lapsuuskavereita?

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihmiset, jotka ovat säilyttäneet puhelinnumeroni voivat soittaa minulle. Ne jotka eivät säilyttäneet, halusivat panna silloin välit poikki yystä tai toisesta. En kaipaa sellaisia "takaisin".

Vierailija
22/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on salaiset henkilötiedot, sukututkimus- ja markkinointikielto, salainen puhelinnumero eikä autonikaan tiedoilla löydä mua.

Naamakirjassa ei ole kuvaa, ei kotipaikkaa, ei mitään. Muutamiin ryhmiin kuulun ja mietin 5 kertaa mitä julkaisen. En mitään mistä käy ilmi esim. asuinpaikkani. Jos julkaisen kuvan, siinä ei ole metatietoja.

Minulla on 10-20 täyskaimaa.

Tein näin koska voin. Ja koska mua häiriköitiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan, jotkut tässä naailmassa haluaa olla rauhassa ja ei heitä kiinnosta mitkään menneisyyden ex-kamut. Kyllä niiden vanhojen tuttujen kanssa olisi edelleen yhteyksissä, jos olisi halunnut tai kiinnostanut. Siihen on syynsä, kun ihmissuhteet jää. Mitä säkin muka haluat niiltä vanhoilta tutuilta? Anna olla.

Vierailija
24/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kääntäisin niin päin, että KUKA haluaisi olla ap:n kaltaisten ja pahempien kyylien tavoitettavissa?

Fiksu arvostaa yksityisyyttään ja vaalii sitä.

KYYLIEN? siis nämä kaikki olivat HYVIÄ ystäviäni nuoruudessa. Olisin tietysti halunnut olla taas yhteyksissä, vaihtaa kuulumisia, ja olla ystävä, mutta ei heitä tavoita mistään. Ja en tosiaan kehtaa soittaa jonnekkin osoitetiedusteluihin.

Vierailija
25/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tällainen ihminen. En halua mitään yhteydenottoja niiltä, joilla ei siihen jo normaalit keinot ole.

Tämä sama mulla.

En halua mitään random-yhteydenottoja joiltakin tyypeiltä jostain vuosien takaa. Pysykää poissa.

Vierailija
26/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään tarkoituksella piilottanut itseäni, ei vaan kiinnosta mitkään facebookin tai instan tyyliset somet. Jaksan pitää hyvin vähän yhteyttä ihmisiin, läheisillä on kyllä puhelinnumeroni. Vanhat koulukaverit tms. ei kiinnosta.

Vierailija
27/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löydyn facebookista, mutta sukunimi on vaihtunut. Kaverilistaakaan ei muut pääse kyttäämään. En todellakaan kaipaa vanhoja tuttuja tai mitään entisiä luokkakavereita joihin en pidä muutenkaa yhteyttä. Mihinkään mahdollisesti tuleviin luokkakokouksiinkaan en ole menossa. Ei vaan kiinnosta. Mun elämässä kaikki on hyvin ja tärkeät ihmiset on ja pysyy elämässä.

Vierailija
28/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kääntäisin niin päin, että KUKA haluaisi olla ap:n kaltaisten ja pahempien kyylien tavoitettavissa?

KYYLIEN? siis nämä kaikki olivat HYVIÄ ystäviäni nuoruudessa. Olisin tietysti halunnut olla taas yhteyksissä, vaihtaa kuulumisia, ja olla ystävä, mutta ei heitä tavoita mistään. Ja en tosiaan kehtaa soittaa jonnekkin osoitetiedusteluihin.

Mua ei kiinnostaisi jos vaikka paras kaverini yläasteelta ottaisi yhteyttä. Ollaan muututtu ihmisinä eikä oltu yhteyksissä vuosikausiin enkä koe mitään halua tavata uudestaan.

Vierailija
29/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mullakin OLI ihan hyviä kavereita nuoruudessa, mutta yhteydenpito jäi aikoinaan. Miksi pitäisi NYT saada yhteys? En ymmärrä? Ei mua ainakaa kiinnosta miten heillä menee? Tärkeimmät ovat pysyneet kokoajan elämässä mukana.

Vierailija
30/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri kaverisi kaltainen. Miksi h..:ssä minun pitäisi kuulua johonkin, että joku vanha tuttu saisi yhteyttä? Niillä joihin haluan pitää aktiivisesti yhteyttä on tietoni. 

Sama täällä. En tee mitään joidenkin menneisyyden ihmisten mahdollisilla yhteydenotoilla, mun puolesta saavat jäädä menneisyyteen.

Vierailija
31/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että yksityisyys ja turvallisuus ovat tärkeitä asioita. Suhtaudun skeptisesti nykyiseen "jaetaan kaikki"- somekulttuuriin, tietoturvallisuus on kaikille asiaa. En halua kuviani, tietojani tai mitään myöskään vääriin tarkoituksiin taikka kyylien ja uteloiden taikka pahantahtoisten silmiin ja jakoon jne. 

Kuten sanonta kuuluu "kaikkein eniten sinua seuraavat ne, jotka eivät pidä sinusta."  Ikävää mutta kertoo sen, että netti on aika turvaton paikka. Ei voi tietää mitä, keitä, mihin, jne. Säpit kiinni. 

Tuttavissakin voi olla tyyppejä, jotka vain uteliaisuuttaan haluavat tietää kuulumisia. Puhelin on keksitty, samoin ystävyys. En ole kiinnostunut kyyläämisistä.  

Asiat sydämellä eikä pinnalla.

Olen aika arka, taustalla on myös kiusaamista, ja nettikiusaaminen lisäsi suojan laittamista korkeammalle. 

Vierailija
32/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisyys tuntuu tänä päivänä olevan aliarvostettua monien mielestä. Minusta se tuntuu kivalta, ettei minua löydä somesta.

Vierailija
33/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mullakin OLI ihan hyviä kavereita nuoruudessa, mutta yhteydenpito jäi aikoinaan. Miksi pitäisi NYT saada yhteys? En ymmärrä? Ei mua ainakaa kiinnosta miten heillä menee? Tärkeimmät ovat pysyneet kokoajan elämässä mukana.

no, minäpä kerron. Oletko koskaan ajatelut että joku niistä kavereista ei vaan osannut tai kyennyt, esim. vaikean elämäntilanteensa, tai ujouden, vuoksi aiemmin ottamaan yhteyttä, jos se oli kakennut. Ja nyt kuitenkin on muuttunut ja alkanut ikävöidä? Miksi pitäisi olla noin ylpeä ja tyly?

34/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä syy on työ, eli koska olen terveydenhoitoalalla ja myös tekemisissä ns. haastavien potilasryhmien kanssa, en voi olla somessa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
35/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita jakaa koko elämääni somessa koko maailman kanssa. Kavereiden suhteen laatu korvaa määrän.

Vierailija
36/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ihmiset, jotka ovat säilyttäneet puhelinnumeroni voivat soittaa minulle. Ne jotka eivät säilyttäneet, halusivat panna silloin välit poikki yystä tai toisesta. En kaipaa sellaisia "takaisin".

Mullakin on numero pysynyt samana ties kuinka kauan. Jos joku kaverini on sen poistanut, sehän kertoo siitä ettei ole enää edes halunnut olla yhteydessä. Ei sellaisen ihmisen tarvikaan saada mitään kontaktia minuun, yhtään mitään reittiä.

Vierailija
37/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no, minäpä kerron. Oletko koskaan ajatelut että joku niistä kavereista ei vaan osannut tai kyennyt, esim. vaikean elämäntilanteensa, tai ujouden, vuoksi aiemmin ottamaan yhteyttä, jos se oli kakennut. Ja nyt kuitenkin on muuttunut ja alkanut ikävöidä? Miksi pitäisi olla noin ylpeä ja tyly?

Mutta kun mulla ei ole ikävä enkä ole halukas ottamaan yhteyttä vanhoihin kavereihin? Mä toivon, että heillä kaikilla elämä kunnossa ja tärkeät ihmiset heidän elämässään mukana. Mulla on muutenkin niin hektistä elämässä, että panostan heihin jotka on elämässäni ja tää ei nyt meinaa sitä ettenkö tutustuisi uusiin ihmisiin. Ei vaan kiinnosta palata vanhoihin.

Vierailija
38/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään noista. Oikeat ystävät tietävät muutenkin mitä minulle kuuluu. Stalkkaajia en tarvitse.

Vierailija
39/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistin kaikki sometilit 3v sitten. Päivääkään en ole katunut. Tarkoitus ei ole piilottaa itseä muilta ihmisiltä, vaan piiloittaa itsensä somepalveluista jotka markkinoivat ja lokeroivat ihmisiä.

Vihaan mainontaa, se on kapitalistista aivopesua ja en halua että aivojani pestään.

Jokainen väittää että mainonta ei vaikuta itseensä, mutta se on vale. Jatkuva toistuvien kuvien ja videoiden näkeminen vaikuttaa alitajuntaasi. Siksi sitä tehdään.

Kyllä vaikuttaa. On aivan selvää aivopesua ja ihmiset suostuvat vapaaehtoisesti siihen. 

Vierailija
40/94 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotona valokuva-albumeita, joita voin esitellä kavereille ja tuttaville, jotka pyydän kylään esimerkiksi puhelimen tai viestin välityksellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan