KYSYMYS: Trikoomekossa häihin? (Kuva)
Voisiko kuvan trikoomekossa mennä häihin vieraaksi? Jalkoihin laittaisin mustat korkokengät. Kampaajalla joku kiva kampaus ja yksinkertaiset korut noiden lisäksi.
https://www.marimari.fi/fi/MEKOT-DRESSES/148/0+Beehive+Hortensia/6057
Saako tästä av-mamma -pisteitä vai onko ihan hyväksyttävä häihin, jossa ei ole varsinaista pukukoodia, mutta eivät ole mitkään verkkarihäätkään?
Kommentit (31)
Mammat eivät ole enää mammoja, kun trikoomekko ei herätä tunteita. Ikävä vanhaa av:ta ennen botteja ja ties mitä kiihko-huru-ukkoja. :/
Oikein kivan kesäinen mekko, laita vaan.. kengiksi jotkut vaaleat sandaalit
Outo helma? Mutta kyllä voi mennä trikoomekossa, ainakin noin nätissä!
Mulla ei ole kauniita sandaaleja, mutta musta pieni laukku ja korkokengät. Siksi en 4 laita kesäisempiä kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mammat eivät ole enää mammoja, kun trikoomekko ei herätä tunteita. Ikävä vanhaa av:ta ennen botteja ja ties mitä kiihko-huru-ukkoja. :/
onko täälläkin botteja nykyään? kommentoiko ne jotain ja mistä ne tunnistaa? :D
Hyvin voi mennä tuossa mekossa, ei mitään vikaa :)
Kuullostaa oikein hyvältä. Kyse on aina kokonaisuudesta ja mekko itsessäänkin on mielestäni oikein ok häihin.
Ei kai häistä ketään pois ajeta vaatetuksen takia?
Itse en maksaisi kahta sataa euroa tuosta. Katsoisin enemmänkin kirpputoreilta.
Olin hiljattain erään kaverini häissä ja toisella kaverillani oli siellä viskoositrikoinen kukkamekko. Ihan hyvältä se näytti, ja tuo sinun linkkaamasi mekko on kyllä oikeastaan sitä mekkoa juhlavampi.
Sulhasen mällit eivät erotu niin hyvin kuin tummassa, joten jees valinta 👍🏻
Erittäin kaunis ja sopiva häihin.
Vierailija kirjoitti:
Sulhasen mällit eivät erotu niin hyvin kuin tummassa, joten jees valinta 👍🏻
🤣 Taisit käyttää tuohon ihan kaiken mitä heikkolahjaisen älynystyröistäsi pää punaisena pinnistämällä irtosi
Hyvä pointti, mutta mulla on jo tuo mekko. Ostin alesta, niin ei ollut kahta sataa. Ja kotimaista tuotantoa haluan kyllä tukea, vaikka olisi hintaakin. :)
ap
jaahas, luulin lainanneeni 12/18 mutta ei onnistunut.
ap
Ei ole kovin juhlava. Materiaali ei kuvasta näy, mutta lähempää tarkastelua trikoo ei kestä.
nostan