Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ole mukavaa olla komean ja suositun miehen vaimo.

Vierailija
31.10.2006 |

Se ei ole aina mukavaa. Yhdessä meillä toki on ihanaa, mutta kun joskus käymme baareissa, niin aina sama kuvio toistuu. Humaltuneet naiset tulee julkeestikin tyrkylle. Miestäni se lähinnä huvittaa tai säälittää ja tympii.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvan, jos alkaa aukoa päätään tai muuten kertoa totuuksia niille naisille, jotka tulevat iskemään hänen miestään. Ei se mies teidän omaisuutta kuitenkaan ole, mies itse häätäköön kiinnostuneet etäämmälle jos haluaa/pystyy/tajuaa.

t. Komean ja älykkään miehen paksu vaimo

Vierailija
2/15 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hullu. taidat siis itse olla melko ruma kunkatkerana tänne tuollaista kirjoitat. mieheni on sekä komea, että viisas minkäs sille tekee jos humalaiset akat tyrkyttää itseään, jos ei mene mukaan leikkiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ei me baareissa juuri käydäkään. Mutta naisten flirttailuyritykset muissa yhteyksissä selvästi hivelee mieheni itsetuntoa, ja minusta on vaan söpöä nähdä miten mieheni myhäilee tai punastelee. Ehkä se tosin rupeaisi vähän tympimään, jos tosiaan käytäisiin jossain, missä ne todella sinnikkäästi koittaisivat iskeä, en sitten tiedä.

No, nuoruudestani muistan etäisesti, että ihan tietyntyyppisiä hyvännäköisiä miehiä iskettiin paljon hanakammin ja suoremin kuin toisia - niitä pitkätukkaisia rock-poikia oli joskus tuskaa kuljettaa raflassa, kun saattoi joku tulla tosiaan kourimaan munista. Sen sijaan sellaiset komeat, kultivoituneen näköiset nuoret älyköt sai paljon hienovaraisempaa lähestymistä osakseen, vaikka ihan yhtä hyvännäköisiä olivatkin. Mahtaakohan tällaiset erot edelleen vaikuttaa myös?

T: komean miehen harmaavarpusvaimo

Vierailija
4/15 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meitä kumpaakin tullaan iskemään suht samanverran baarissa.

Meistä se on vaan hauskaa ja itse asiassa meillä on siitä pieni kilpailu, kummalla ois ollu enemmän vientiä :)

Siinä sit kotimatkalla lasketaan, et mikä on saldo :)

Vierailija
5/15 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaan on sellainen ero että kun sanon miehille suoraan että olen varattu, niin he tajuavat jättää rauhaan, mutta monet naiset eivät sitä tajua!!!

Vierailija
6/15 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee... Ulkonäkö ja aivot ei kulje samassa paketissa...

Vierailija
7/15 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä mitenkään itekään tunnu nauttivan tuollasesta; lyöttäydytään viereen ja lässytetään.

Vierailija
8/15 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ehkä kerran kolmessa vuodessa. Ja silloinkin mua vaan hymyilyttää (hyväntahtoisesti) niiden naisten kanssa.

Vierailija
9/15 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silti jaksavat sinnikkäästi yrittää. Onko se vain sitä ettei kännissä näe muuta kuin komeat kasvot ja pitkän rungon? Mies ei käy ulkona kuin ehkä muutaman kerran vuodessa, onneksi. ;)

Vierailija
10/15 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullu. taidat siis itse olla melko ruma kunkatkerana tänne tuollaista kirjoitat. mieheni on sekä komea, että viisas minkäs sille tekee jos humalaiset akat tyrkyttää itseään, jos ei mene mukaan leikkiin

Vierailija
11/15 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä sellasiin paikkoihin jos niin tympii naisten lähentelyritykset.

Vierailija
12/15 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kauaa viitsi siinä itseään tarjota.

Vierailija
13/15 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis AP...

Vierailija
14/15 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaista. Aina, kun menin vaikka vessassa käymään, niin joku oli jo sen viereen tunkenut. Sitä itseään ne tilanteet kai vähän huvitti. Oli just sellainen tyyppi, jonka ei tarvitse iskeä ketään, vaan kaikki aina oikein tyrkytti itseään. Paras oli, kun olin siinä vieressä, niin joku hiplaili sitä takaapäin. Silloin se kyllä sanoi, että anteeksi, mutta tämä nainen tässä vieressä on mun tyttöystävä. Olinhan mä tosi mustis, mutta näin jälkikäteen ajatellen hupaisia tilanteita. Olimme sentään melkein yhdeksän vuotta yhdessä ja en ole itsekään paskemman näköinen...

Vierailija
15/15 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tasan moinen nainen kuulla, mitä mieltä olen hänestä ja hänenlaisistaan! Tosin teen sen ihan hyvien käytöstapojen puitteissa.