Kutsuin eilen uuden ystävän kylään ja hän sammui juotuaan n. 3 snapsi lasillista likööriä.
Ei tietääkseni ollut juonut muuta.
Olin hetken poissa ja hän nukkui sohvallani.
Uskaltaako tuolle tyypille enää tarjota mitään?
Kommentit (25)
Jos terve aikuinen, niin oli pohjia. Kukaan normaali ei sammu noin.
Toki voi olla kauhea väsymys tai muita tekijöitä taustalla.
Kysy häneltä.
No pitää olla aika huppelissa, että oikeasti sammuu humalaan. Toki väsymys voi tulla muusta syystä herkemmin alkon kanssa.
Snapsilasi on nyhdyssana. Jopa niin tyhmän kuin sinä ap, pitäisi tietää.
Vierailija kirjoitti:
No pitää olla aika huppelissa, että oikeasti sammuu humalaan. Toki väsymys voi tulla muusta syystä herkemmin alkon kanssa.
En ole ikinä sammunut, vaikka oon juonut paljonkin. Ehkä joku voi vastaavasti sammua pienestäkin määrästä. Lisäksi jotkut lääkkeet yhdessä alkoholin kanssa voi tehdä tepposet (omituinen sanonta).
Nyt on keskiviikko, eikä perjantai-ilta..
Ja millainen "ystävä" ilmoittaa siitä täällä? Niin, mietippä sitä. Jokaisella meistä on jokin heikko kohta, mutta ei tulisi itselleni mieleenkään kertoa ystäväni asioita täällä.
Jos on valvonut vaikka pari vuorokautta, eikä oikein syötyäkään ole tullut, niin kyllä uni tulee pienestäkin alkoholimäärästä.
Jos on jokin lääkitys päällä, niin alkoholi saattaa vaikuttaa hyvinkin erikoisesti. Olen itsekin nukahtanut kaverin sohvalle ihan ilman mitään lääkkeitä tai alkoholia. Tosin tuttu kaveri, vieraammalta olisin lähtenyt jo ennen nukahtamista.
Vierailija kirjoitti:
Snapsilasi on nyhdyssana. Jopa niin tyhmän kuin sinä ap, pitäisi tietää.
Nyhdyssana, on varmaan äikkä vähän ruosteessa kun ei nyt tule mieleen, että mitäs nää oli?
En oo AP.
Niin sammui vai nukahti? Minä saatan ihan selvin päin nukahtaa sekunneissa, kun käyn pitkälleen. En tosin uuden tuttavuuden luona käyttäytyisi niin, mutta kotona.
Millainen ihminen tarjoaa vieraalle jotain likööriä?
Taitaa olla normaalia isommat snapsilasit kyseessä.
Jos menisin uuden tuttavuuden luo ja hän alkaisi tarjota minulle likööriä, hän menisi mielessäni tiettyyn kategoriaan enkä enää koskaan tapaisi häntä.
Taisi olla väsyneempi kuin arvasittekaan.
Kolme snapsilasillista likööriä olis mullekin liikaa. Jättäisin yhteen.
Olin aikoinaan 100 päivää kokonaan ilman alkoholia.
Sitten mentiin kaverin kanssa laivalle.
Ensimmäisen neljän tuopin jälkeen olin niin väsynyt ja kännissä, että nukahdin klo 19.30 ja nukuin seuraavaan aamuun niin sikeästi ettei kaverini saanut mua hereille.
M40
Minun kotini ei koskaan käy noin. Koska en käytä alkoholia ja sen mukaan eivät myöskään ne ihimiset,joka elämäsini on!On myös vaikeaa löytää seuraa kun en juo.Osaan iloita juhlija ,pailata ilman viinaa.
Se on oikeasti koditon ja esitti vain nukkuvaa. Asuu nyt sun sohvalla
Älä tarjoa. Nuo just niitä tyyppejä jotka ei kestä viinaa. Niillä alkaa falskata päässä. Jos et kaipaa kännitappeluita tai muuta draamaa, niin pidä nolla toleranssi hänen kanssaan!