Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah hah, bensa sen kun halpenee samaan aikaan kun sähköautojen lataus kallistuu!

Vierailija
27.09.2022 |

https://www.is.fi/autot/art-2000009096719.html
Mutta älkää itkekö. Ekologisuudesta ja Vihreän siirtymän tukemisesta kannattaa maksaa!

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 20 kilowattia menee sataselle ja maksaa 0,20 per kilowatti niin tuleehan se bensa-autoa edullisemmaksi huomattavasti vaikka nousikin .

Laskettiinko tässä 5-8 tonnin arvon putoaminen per vuosi, mun tonnin autossa hinta on ja pysyy.

Kyllä sen auton arvo nousee sitten, kun se päätyy myyntiin jonkun autoliikkeen tiloihin. Tonnin pommi on sitten kymppitonnin pommi.

Onanoit neljä vuotta vanhalla ketjulla. Miksi?

Vierailija
162/163 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 20 kilowattia menee sataselle ja maksaa 0,20 per kilowatti niin tuleehan se bensa-autoa edullisemmaksi huomattavasti vaikka nousikin .

Laskettiinko tässä 5-8 tonnin arvon putoaminen per vuosi, mun tonnin autossa hinta on ja pysyy.

Kyllä sen auton arvo nousee sitten, kun se päätyy myyntiin jonkun autoliikkeen tiloihin. Tonnin pommi on sitten kymppitonnin pommi.

Onanoit neljä vuotta vanhalla ketjulla. Miksi?

Täällä tulee kärkeen kaikkea vanhaa ketjua, eikä ne suinkaan hautaudu tuoreimpien alle. Tulee katsottua otsikot ja klikattua mielenkiinnon mukaan auki. Sitten siinä on milloin kuinkakin vanha ketju. Mä en jaksa näistä enää välittää, onko avaus jostain ajalta ennen euroihin siirtymistä vai onko se "vasta vain" 4 v vanha. Kas kun tämä ketju ei tullut ensimmäisinä eteen silloin 4 vuotta sitten, niin kuin parempi olisi ollut. Sinäkin löysit helposti tiesi tänne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähköauton hankinta on ihan sama kuin ostaisi tiiliskiven mallisen nmt-puhelimen, yhtä lapsen kengissä ja nykyinen formaatti korvautuu pian, noi on ihan kohta roskiskamaa.

Voihan sen oman köyhyyden noinkin itselleen selitellä.

Minulla on sadan tonnin Porsche. Kulkee bensalla. Jotkut vain tykkäävät oikeista autoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän